Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Et fantastisk utspill av en Sur Ferguson etter kampen på lørdag:

 

- Jeg konstaterer at de (Arsenal) utlignet i det femte av de sju tilleggsminuttene de pleier å få, sannsynligvis vel vitende om at målet kom i det siste av tre overtidsminutter.
(hele artikkelen kan leses her: http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/01/528479.html

 

For ManU har jo ALDRI puttet på overtid NOEN gang!!! (CL finalen er jo et lysende eksempel på dette).

 

Man skal ikke mer enn en uke tilbake i tid hvor dette slo mot Arsenal, så her bommer Ferguson monumentalt!!

Link to comment
Share on other sites

Må forsvare Ferguson her. Han sa det bare som en vits. Se post-match intevjuet med Ferguson etter kampen mot Fulham. Journalisten informerte SAF om at Arsenal hadde scoret på overtid så sa han at de scorte vel i det 5 min av Arsenals vanlige 7 min tilleggstid og så lo han. Bare litt humor..

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/04/528766.html

"Ronaldo sender United til kvarten", nja, gjør han nå virkelig det? Nei. Hadde kampen endt 0-0 hadde ManU gått videre på bortemål. Idet kampen på OT begynte hadde ManU avansemanget i lommen. Ronaldo sikret avansemanget med sin mølje-scoring.

 

Jeg må skynde meg å si at Cristiano Ronaldo selvsagt er en helt utrolig fantastisk fotballspiller. Med alle de fantastiske prestasjonene han har levert i år og forrige sesong synes jeg det er rart man må tilkjenne han ting han ikke har gjort for at han skal være interressang.

 

Forøvrig greit at en fikk avkreftet at Fergusen seriøste mente det med syv minutter tillegg. Han sier nok idioti i media uansett så synes ikke en trenger å ta en sånn kommentar ut av sin sammenheng. Hadde jeg lest det i VG hadde det vært greit men sto faktisk i BT.

Link to comment
Share on other sites

Spennende dette. Ryker den annonserte "treble`n"?

 

Edit1: Morsomt å følge chaten på Vg-live er det også.. Seierssikre fjortiser går på en smell og lar tastaturet få smake.

 

Edit2: Og der var det gjort. Ingen treble på djevlene i år. Kan vi håpe på en trofeløs sesong i manchester?

Link to comment
Share on other sites

Må si det var deilig å se united smake den berømte Arsenalregla.. Sjelden har jeg vel sett en mer ufortjent seier til pompey, og at unitedfansen buer etter en slik overkjøring er jo fantastisk.. Eneste negative er at United får færre kamper å slite seg ut på!

Link to comment
Share on other sites

De siste 15 minuttene med Lauren som stadig jaktet og nøytraliserte Ronaldo var helt enestående. Tror ikke jeg har ledd så mye under en fotballkamp siden Spurs ledet 3-0 borte mot Man City til pause og med en mann mer i hele 2. omgang klarer å tape 4-3. Dette var helt på høyden :) :P

Link to comment
Share on other sites

hehe...artig dette :)

Alltid herlig å se Manure tape fotballkamper.

 

Treble.....forget it! De hadde griseflaks at det i hele tatt ble det i -99...never again.

Men...de spiller jo på "The theater for dreamers" :P

Link to comment
Share on other sites

Bra at Man Utd taper, men om man ser det fra en annen side så er det faktisk ikke så bra alikevell. Man Utd får nå en kamp mindre i sesonginnspurten, selvom Arsenal også har det pga at de er slått ut av FA Cupen, så hadde jeg gjerne sett at det hadde blitt omkamp mellom disse to :)

Link to comment
Share on other sites

Noen sitater fra en ManU-supporter:

 

"United har vært uheldig med trekninger i det siste, men det er det samme, for de går videre mot Portsmouth i morgen"

 

"Nei, de taper ikke. Det blir 3-0. 3-0"

 

Hehe. Dette var herlig. Kanskje ikke helt fortjent, men det går så være. Deilig å få dem ut av FA-cupen. Kun Chelsea igjen av storlagene! :)

Link to comment
Share on other sites

Noen sitater fra en ManU-supporter:

 

"United har vært uheldig med trekninger i det siste, men det er det samme, for de går videre mot Portsmouth i morgen"

 

"Nei, de taper ikke. Det blir 3-0. 3-0"

 

Hehe. Dette var herlig. Kanskje ikke helt fortjent, men det går så være. Deilig å få dem ut av FA-cupen. Kun Chelsea igjen av storlagene! :)

 

Ja nå ligger veien virkelig åpen for en skikkelig cup bombe!

Artig kamp å se på, united var jo fryktelig uheldige, glad det ikke var oss dette gjaldt.

 

Jeg må innrømme jeg fryktet det værste da Ferdinand tok plass mellom stengene, han er faktisk ikke

langt fra å ta den straffen. Og kan noen i det hele tatt forestille seg media oppmerksomheten den redningen eventuelt hadde fått?!

 

Deilig at de blir jekket ned et par hakk, selv om de selvsagt var best. Spesielt situasjonen hvor Carrick og Distin kjemper om ballen. Utrolig hvordan det ikke ble mål :P

Link to comment
Share on other sites

Noen osm vet hvor lenge van der Sar har blitt skadet? Andrekeeperen ble utvist, which means at de kanskje må spille med tredjekeeperen i 3 kamper? :). Man U's 3 neste kamper er borte mot Derby og hjemme mot Bolton og Liverpool. Hadde gledet meg stort med tap i sistnevnte kamp :P

Link to comment
Share on other sites

Der sier du noe, Magnus. Synd Ben Foster har kommet tilbake fra Watford! :) Ellers måtte det bli Thomas Heaton. :P Vet ikke hvem de har tilgjengelig utover det. Vår håpe Van der Sar får noen få kamper på sidelinjen, da, men Ben Foster pleier ikke å gjøre skam over seg selv..

Link to comment
Share on other sites

LOL :)

Vi får håpe de avgir poeng i PL de neste kampene, og at de trekker Barca neste fredag.

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/03/08/529159.html

Typisk av sur Ferguson dette. Vi har selv mistet 4 poeng på de to siste PL kampene pga feilaktige dommeravgjørelser, uten at Wenger har gått ut i media å slaktet dommerene. Hadde dette skjedd moaning united så hadde det blitt ramaskrik.

Link to comment
Share on other sites

Noen osm vet hvor lenge van der Sar har blitt skadet? Andrekeeperen ble utvist, which means at de kanskje må spille med tredjekeeperen i 3 kamper? :P. Man U's 3 neste kamper er borte mot Derby og hjemme mot Bolton og Liverpool. Hadde gledet meg stort med tap i sistnevnte kamp :P

 

De har vel Foster som Chaz nevner og Van Den Sar er sikkert ikke veldig skadet.

Uansett...andrekeeper'n får bare èn kamps karantene. Det er ikke 3 kamper utestengelse for professional foul.

 

btw. utrolig å lese hvordan Sur Alex angriper dommerstanden dette tapet. Ikke noe nytt det, men nå må FA se til å straffe han for dette. Makan til sutring! Skjer jo hver gang Manure ikke vinner kamper.

Pompey-spiller'n er jo helt alene med keeper, blir felt og ingen ManU-spillere kunne avverget den sjansen uansett.

 

Sur Alex tror tydeligvis han eier FA! Blir for dumt! :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er i sjokk! Straffe til bortelaget på OT. Slikt skal bare ikke skje. Forstår godt at Sur Alex raser etter kampen.

 

btw. utrolig å lese hvordan Sur Alex angriper dommerstanden dette tapet. Ikke noe nytt det, men nå må FA se til å straffe han for dette. Makan til sutring! Skjer jo hver gang Manure ikke vinner kamper.

Pompey-spiller'n er jo helt alene med keeper, blir felt og ingen ManU-spillere kunne avverget den sjansen uansett.

 

Sur Alex tror tydeligvis han eier FA! Blir for dumt! :)

 

Intet nytt i dette. Mannen sliter seriøst.

 

Jeg må innrømme jeg fryktet det værste da Ferdinand tok plass mellom stengene, han er faktisk ikke

langt fra å ta den straffen. Og kan noen i det hele tatt forestille seg media oppmerksomheten den redningen eventuelt hadde fått?!

 

Da hadde nok VG & co kommet ut med et ekstrabilag i morgen. Tipper at det hele nevnes med en liten notis.

Link to comment
Share on other sites

Dette er ikke akseptabelt lenger. Ferguson syter til media om hvor dårlig dommeren er etter hver kamp. Skjønner ikke at han ikke blir straffet? Han sier han er redd for Ronaldo, og at han fort kunne endt opp som Eduardo idag. Ronaldo ble taklet flere ganger idag, to-tre ganger ble han tatt skulderpress på eller puffet ned (ikke noe stygt) og resten av gangene filmet ham. Den eneste spilleren som kunne endt opp som Eduardo idag var Kranjcar, ganske tidlig i kampen mister Rooney ballen og kommer i full fart bakanfra med knottene i legghøyde mot Kranjcar, som er heldig som kommer seg unna taklingen. Rooney for gult kort, det skulle egentlig vært rødt. Og utestengelsen lengre enn hva Talor fortjener!

Vet ikke hvorfor jeg blir så irritert over Fergusons latterlige kommentarer, det er jo bare han som driter seg ut!

Link to comment
Share on other sites

Den eneste spilleren som kunne endt opp som Eduardo idag var Kranjcar, ganske tidlig i kampen mister Rooney ballen og kommer i full fart bakanfra med knottene i legghøyde mot Kranjcar, som er heldig som kommer seg unna taklingen. Rooney for gult kort, det skulle egentlig vært rødt. Og utestengelsen lengre enn hva Talor fortjener!

Vet ikke hvorfor jeg blir så irritert over Fergusons latterlige kommentarer, det er jo bare han som driter seg ut!

 

Helt enig med deg her. Satt selv i sofaen og krevde Shreks tidlige avgang! Helt utrolig alt Sir Aleks presterer å lire av seg. For noe siden syntes jeg kanskje Wenger var i samme klasse som Alecks, men nå er jeg ikke lenger av den oppfatning.

Link to comment
Share on other sites

Morsomt å se mange tidligere venner i kampen. Syntes Diarra var banens klart beste spiller. Campbell gir som vanlig alt,mens Kanu syntes jeg virket noe interesseløs. Hyggelig med Lauren inn på mot slutten. Artig at det var disse gutta som stoppet Manchester United.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...