Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Jeg blir så opprørt over slike artikler. Jeg vet jo veldig godt at man skal ta det de fleste trenere sier med et kilo salt, men Fergusons ord blir gjerne tatt for god fisk, i alle fall av den gemene unitedelskende hop her i deilige norge.. (metafordagen i dag)

 

Men men.

Helt enig Runkie. Glad i å pelme stein i glasshus den keren.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så opprørt over slike artikler. Jeg vet jo veldig godt at man skal ta det de fleste trenere sier med et kilo salt, men Fergusons ord blir gjerne tatt for god fisk, i alle fall av den gemene unitedelskende hop her i deilige norge.. (metafordagen i dag)

 

Men men.

Helt enig Runkie. Glad i å pelme stein i glasshus den keren.

SAF han har knust alle glassrutene i glasshuset sitt nå, så derfor tror han at alle beskyldningene ikke gjelder hans egne spillere lenger :D

Link to comment
Share on other sites

Blir så irritert på Ferguson. Han må jo praktisk talt være blind??!!! Han påstår han har sett hele kampen i opptak, og sier VI skal ha flere spillere utvist??!! Hva med alle de gangene DE skulle ha hatt det i såfall??!! Møter jeg den gamle (&/## mannen en vakker dag, så skal jeg slå ned hele møkkafyren og hive meg på første tog til Heathrow.

Link to comment
Share on other sites

Blir så irritert på Ferguson. Han må jo praktisk talt være blind??!!! Han påstår han har sett hele kampen i opptak, og sier VI skal ha flere spillere utvist??!! Hva med alle de gangene DE skulle ha hatt det i såfall??!! Møter jeg den gamle (&/## mannen en vakker dag, så skal jeg slå ned hele møkkafyren og hive meg på første tog til Heathrow.

 

haha :P

Ja, gi meg en telefon, så drar vi sammen ;)

Jeg kan holde og du slår ? ;)

Høres bra ut ?

Link to comment
Share on other sites

Blir så irritert på Ferguson. Han må jo praktisk talt være blind??!!! Han påstår han har sett hele kampen i opptak, og sier VI skal ha flere spillere utvist??!! Hva med alle de gangene DE skulle ha hatt det i såfall??!! Møter jeg den gamle (&/## mannen en vakker dag, så skal jeg slå ned hele møkkafyren og hive meg på første tog til Heathrow.

 

haha :P

Ja, gi meg en telefon, så drar vi sammen B)

Jeg kan holde og du slår ? ;)

Høres bra ut ?

 

Kan godt sparke han mens han ligger nede jeg ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Feb 21 2008, 11:30 PM) 120296[/snapback]

Blir så irritert på Ferguson. Han må jo praktisk talt være blind??!!! Han påstår han har sett hele kampen i opptak, og sier VI skal ha flere spillere utvist??!! Hva med alle de gangene DE skulle ha hatt det i såfall??!! Møter jeg den gamle (&/## mannen en vakker dag, så skal jeg slå ned hele møkkafyren og hive meg på første tog til Heathrow.

 

haha ;)

Ja, gi meg en telefon, så drar vi sammen ;)

Jeg kan holde og du slår ? ;)

Høres bra ut ?

 

Kan godt sparke han mens han ligger nede jeg :P

 

haha B)

Ja, da er vi tre som tar turen bortover :P

Gleder meg helt villt ! :P

Link to comment
Share on other sites

Tvillingsbroren min er newcastle-fan og han har det virkelig ikke godt for tiden :D. 3 - 15 i målforskjell siden Keegan overtok. 11 mål imot på to kamper mot Man U - 5 av målene av Ronaldo :P. I dag var det ikke Man U som var utrolig gode, det var Newcastle som var så forferdelig dårlige. Vi snakker grove basisfeil i forsvar. Etter å ha sett alle tabbene Newcastle-forsvaret har gjort i år, er Clichys to uheldige episoder en liten dråpe i et havet av tabber som er blitt gjort av skjærene. Ser nok ut som at vi må gjøre jobben selv, når vi drar opp til drømmenes teater. Vi skal nok klare å holde djevlene unna!

Link to comment
Share on other sites

Enig, Sir John. Han har også nok en gang prestert et latterlig filmeforsøk. Excuse me, men jeg tåler ikke den "mannen".

 

Jeg fikk ikke med meg kampen, kan noen finne en link til filminga hans hvis det er mulig ?

N'castle ble jo forresten snytt for en straffe tidlig i kampen..

Link to comment
Share on other sites

Jaja, hva kan man forvente av en feminin, jålete, puslete pingle av en fotballspiller? Han hadde glidd rett inn i norsk 3. divisjon for kvinner. Der finner man spillere som kanskje faller like lett som Ronaldo.

Nå er du urettferdig mot kvinnene imers. Ikke en gang på juniornivå innen norsk kvinnefotball legger jentene seg så lett

Link to comment
Share on other sites

Man Utd prøvde å kjøpe Ben Arfa:

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11945_3229510,00.html

 

"Manchester United sent me a T-shirt signed by Ryan Giggs to convince me, then Jose Mourinho invited my family to Chelsea to see the facilities, and (Barcelona director of football) Txiki Beguiristain was negotiating with my agent three years ago."

 

- Prøv Ronaldo drakt neste gang!

 

"There was an offer but I preferred to continue my training in Lyon. It was better for me.

 

- Bra valg

 

"I have noticed the attacking potential at Man United is huge. But at the back, there are some gaps. We can really score goals against team. We have to go there with a lot of ambition."

 

- Og alle sier Man Utd har det beste forsvaret i ligaen..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...