Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

"men jeg skal benekete for at han er tidenes manager i engelsk fotball" ?????

Mangler en "ikke" der ser jeg hvertfall. Samtidig ser det ut til at du har blandet "Benteke" og "benekte" Wilshere. :D

Svakt av meg. Skal ikke benekte for at han er tidenes manager, mente jeg ;)

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Da har David Moyes blitt bekreftet som United manager. Utvilsomt en god manager. Det er allikevel ikke til å stikke under en stol at han har fått jobbe i fred i Everton og at presset og forventningene vil gi han en helt ny hverdag. Vil han takle det? Det vil tiden vise.

Link to comment
Share on other sites

Det finnes en allerede en språktråd her på forumet. Det er en mer passende tråd for å mobbe grammatikken min. Fordømte skolelys :P

 

Nå må du gi deg med skrivinga... Du gir skolelysa mer ammunisjon...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i dagens A-magasin har Ingebrigt Steen Jensen skrevet en slags "fotball-nekrolog" over Alex Ferguson. Fornøyelig lesning! Og jeg er jo i det store og det hele enig med Steen Jensen! Steen Jensen klarer å få frem et poeng som nesten har forsvunnet helt den siste tiden. Selv om man er imponert over det Ferguson har gjort betyr ikke det at man beundrer ham. Snarere tvert i mot! De som mener noe annet skjønner vel egentlig ikke hva fotball EGENTLIG går ut på, eller hur? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Fitnessekspert kaller David Moyes en dinosaur

- Det er din skyld at Robin van Persie er skadet.

 

Ikke vet jeg om Moyes kan lite om trening, men liker at han og Manu blir kritisert okke som. Håper hans treige start som Manumanager fortsetter. Og, med fare for å få kjeft av noen, så syns jeg det er kult at RvP nå er skadet. Måtte det siste vedvare!

Link to comment
Share on other sites

Vel vi klarte å holde han skadet i 6,5 år. Så i så fall er vel Wenger rimelig dinosaur også.

 

Dog: Som deg liker jeg kritikken. Og håper at Moyes fortsetter å ha det vanskelig. Ditto det samme med van Persie sine skader.

Link to comment
Share on other sites

For å si det slik: Minus Ferguson så kommer United til å droppe en god del poeng. De har fortsatt en god del klassespillere, men kjernen i form av Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick, Scholes, Giggs, Fletcher og Rooney er enten i ferd med å komme seg over sitt "peak", nærmer seg karriereslutt (eller allerede har lagt opp som Scholes) eller er på vei ut av klubben (Rooney).

 

Ferguson klarte å få det beste ut av Ferdinand på tross av alderen og lenge det samme med Giggs og Scholes, men de har alle mistet betydelig med kvalitet de siste 3-4 sesongene. Tviler på at Moyes klarer det samme og mtp. at de trenger en midtstopper, venstreback, midtbanespiller og venstrekant (muligens høyrekant også hvis Nani forsvinner og Valencia fortsetter å suge) så har Moyes litt av en utfordring foran seg. Tviler på at han klarer å få Buttner opp på nivået Evra holdt med det første. Ditto det samme med Smalling, Anderson og Young.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...