Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Forsvarsspillet til United har jo vært helt elendig, men angrepsspillet har vært forrykende. Dessverre anført av vår rotte av en eksspiller.

 

Forøvrig er kampen i dag nok et eksempel på hardt arbeid og ren skjær vinnervilje fra United. 3 ganger ligger de under og allikevel ender de opp med å vinne kampen 4-3.

Link to comment
Share on other sites

Roberticus@Santapelota

According to SAF, Utd rehearse late comeback scenarios in training. So, yes, praise mental fortitude but also quality of their preparation.

 

Er ikke uten grunn til at de er noen jævler på nettopp dette.

 

De er i siget - du vet liksom at de kommer til å skåre.

Litt sånn som vi var i året vi gikk gjennom uten tap.

Men de spiller jo ikke akkurat som vi gjorde da. Langt i fra det.

Link to comment
Share on other sites

Må si meg enige i denne selv om det er gammelt nytt. http://anotherarsenalblog.blogspot.no/2012/12/ferguson-intimidating-his-way-to.html

 

Når andre managere gjør det samme blir de straffet mens SAF blir hyllet. Wenger har sine svin på skogen her også, men sammelignet med Rødnese så er han en helgen.

 

Ble det ikke innført regler for noen år siden der spillere/managere som "angriper" dommerne skulle straffes? Eller gjelder de ikke for møkkaklubben der nord.

Link to comment
Share on other sites

Det er trist å se at en såpass dårlig ManU-lag leder PL med 7 poeng. I forsvar er de ikke bare svake til å være et topplag: De er virkelig dårlige. Sesongen er halvspilt og ManU har sluppet inn dobbelt så mange mål som Stoke (28-14) og 10 flere enn oss. Og 4 av de 14 målene Stoke har sluppet inn var mot ManU. Det betyr vel at ManU er gode fremover, da. 48 scorede mål indikerer det samme. Men at de på tross av dette ikke straffes hardere for sitt dårlige forsvar er etter min vurdering ufortjent.

Link to comment
Share on other sites

De klarer å score et mål mer enn det de slipper inn i nesten hver kamp, og gir aldri opp håpet om å vinne kampen selv om tiden tikker faretruende fort mot 90 minutter. Det er denne evnen som gjør at de gang på gang er oppe i toppen, uansett hvor bra eller dårlig formen på spillerne er. At vi i tillegg solgte van Persie som har vært en viktig brikke i det offensive spillet har denne sesongen vært forskjellen på en klar 1. plass og en kamp sammen med oss 16 poenger bak.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget kan spille så dårlig at det ligner på Færøysk 6.divisjon, men likevel klarer de å score et heldig og rævva dårlig mål - dog av den berømte Mr. Selvmål.

 

Edit: Kan også legge merke til at de siste dagers regnvær har satt sitt preg på gressmatten. Spilt i 20 minutter og allerede store hull i teppet og prøver man å bråstoppe så pløyer man opp 3-4 meter.

 

Og derfor er van Persie Premier Leagues klart beste spiller...

Edited by 49 unbeaten
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ifølge VG Live fikk United straffe etter hands i feltet, mens Arsenal visstnok ble snytt for straffe etter hands av Graham i feltet. Fikk ikke sett kampen i dag, så kan ikke uttale meg bastant vedrørende straffen Arsenal skulle hatt, men VG Live mente iallefall at det burde være straffe. Er isåfall ikke første gangen United får dommeravgjørelser i sitt favør, mens Arsenal får det i sitt disfavør

Link to comment
Share on other sites

Ifølge VG Live fikk United straffe etter hands i feltet, mens Arsenal visstnok ble snytt for straffe etter hands av Graham i feltet. Fikk ikke sett kampen i dag, så kan ikke uttale meg bastant vedrørende straffen Arsenal skulle hatt, men VG Live mente iallefall at det burde være straffe. Er isåfall ikke første gangen United får dommeravgjørelser i sitt favør, mens Arsenal får det i sitt disfavør

Arsenal skulle ikke ha straffe. Det var en flott redning på strek med brystet.

BE

Link to comment
Share on other sites

Arsenal skulle ikke ha straffe. Det var en flott redning på strek med brystet.

BE

 

Ok. Ifølge vedkommende som skriver på VG Live, hadde flere repriser vist at ballen treffer Graham i armen, og at denne ikke var i noen naturlig posisjon

Link to comment
Share on other sites

Ifølge VG Live fikk United straffe etter hands i feltet, mens Arsenal visstnok ble snytt for straffe etter hands av Graham i feltet. Fikk ikke sett kampen i dag, så kan ikke uttale meg bastant vedrørende straffen Arsenal skulle hatt, men VG Live mente iallefall at det burde være straffe. Er isåfall ikke første gangen United får dommeravgjørelser i sitt favør, mens Arsenal får det i sitt disfavør

Arsenal burde kanskje ikke ha straffe, men West Ham derimot, også dette en klar hands. I tillegg var Manu målet offside.

Link to comment
Share on other sites

 

Ok. Ifølge vedkommende som skriver på VG Live, hadde flere repriser vist at ballen treffer Graham i armen, og at denne ikke var i noen naturlig posisjon

det må ha vært når ballhenteren kastet ballen til ham før et innkast.

Ikke noe straffe i situasjonen i allefall. Vgmannen har feil.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

For første gang, i hvert fall som jeg husker, er jeg glad liksom-Ronaldo scoret! Håper egentlig United ryker på hue og ræva...

 

Forøvrig tidenes skuddfinte av Lewandowski i oppgjøret på Viasat :P Tror ikke Shaktar forsvaret har skjønt hvor det ble av den ennå!

Link to comment
Share on other sites

Leste på VG at Ferguson og Mourinho var på Fergies kontor før kampen, og pratet. I følge Mourinho gjaldt dette ikke taktikk, men jeg har et tenkt scenario som kan skje og muligens ble drøftet på dette "kameratslige" møtet. Mourinho prøver å selge Ronaldo tilbake til Man Utd, og prøver å presse prisen ned, samt at han tar over etter Ferguson etter f. eks 1 sesong. Ferguson blir fornøyd med at han får verdens nest beste spiller, og et trener som er kapabel til å ta over etter han.

 

Hm.. kanskje, kanskje ikke..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...