Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Eneste negative jeg kan trekke ut av poengtapet til United i dag er at jeg tapte 1274 kroner på oddsen. Arsenal, Chelsea, Tottenham, Manchester City, Strømsgodtset og Liverpool gjorde jobben, men kampen som skulle sikre pengene ødela alt for meg...

 

Ellers morsomt å se hvordan alle unitedsupporterne klager på de hardtspillende stokespillerne, som tidligere bare var en sjarm i den engelske fotballen. Skal bli artig å se reaksjonen til Ferguson. ;)

 

12'eren min røk på Unitedkampen også... Følte meg litt skitten da jeg satt og heiet united frem siste 10 minuttene...

Link to comment
Share on other sites

12'eren min røk på Unitedkampen også... Følte meg litt skitten da jeg satt og heiet united frem siste 10 minuttene...

 

ganske mange 12 ere som røk i går på pga. United kampen. Enda værre for meg da, jeg hadde H og B. Premien for 12 når united ledet var ikke mer enn litt over 1900 kroner. Lurer på, dersom stankelbenet hadde klart å putte den forbanna ballen i mål hvor mye 12en min hadde vært verd da. Surt som faen

Link to comment
Share on other sites

United har nettopp spilt uavgjort hjemme mot Basel. Er man fortsatt imponert? Som enkelte her inne har spådd, så vil United slite når de oppnår normal uttelling på sjansene sine. Utifra det jeg kan lese av vg live, er det ikke akkurat klassespill i forsvar de har vist i denne kampen. Av det jeg har sett av United denne sesongen, så er det en ting som er overrasket, og det er at de virker å være såpass svake bakover som de har vist ved flere anledninger. United ser også ut til å være veldig avhengige av Rooney. De har spilt uten Rooney mot både Stoke og Basel, og begge disse kampene var veldige nære å ende med tap.

 

Jeg sier som jeg sa tidligere i denne tråden. Jeg har fortsatt til gode å la meg imponere av United denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Tipuciegheyti

United har nettopp spilt uavgjort hjemme mot Basel. Er man fortsatt imponert? Som enkelte her inne har spådd, så vil United slite når de oppnår normal uttelling på sjansene sine. Utifra det jeg kan lese av vg live, er det ikke akkurat klassespill i forsvar de har vist i denne kampen. Av det jeg har sett av United denne sesongen, så er det en ting som er overrasket, og det er at de virker å være såpass svake bakover som de har vist ved flere anledninger. United ser også ut til å være veldig avhengige av Rooney. De har spilt uten Rooney mot både Stoke og Basel, og begge disse kampene var veldige nære å ende med tap.

 

Jeg sier som jeg sa tidligere i denne tråden. Jeg har fortsatt til gode å la meg imponere av United denne sesongen.

 

Er veldig enig i det du sier. Forsvarsspillet til Man Utd har ikke vært imponerende så langt. De mangler riktig nok Vidic, men det skal jo ikke være en unnskyldning for at det ikke har fungert 100%. Bare dumt at dem nesten alltid trekker det lengste strået og får med seg viktige poeng kamp etter kamp.

Link to comment
Share on other sites

Er man fortsatt imponert?

 

2-1 vs West Brom

3-0 vs Tottenham

8-2 vs Arsenal

5-0 vs Bolton

3-1 vs Chelsea

1-1 vs Stoke

 

Denne rekken er imponerende. Uansett hvordan man vrir og vender på det. Tar man med at de har byttet van der Saar med purunge De Gea, har hatt de to beste midtstopperne ute med skade, har brukt gud og hvermann på høyrebacken og visstnok ikke har overbevist spillemessig ennå, ja da er det hele litt skremmende.

Link to comment
Share on other sites

Både City og United i knipe i CL. Værre gikk det vell for City, der Tevez nektet å komme innpå, Dzeko med ironisk tommel opp til Mancini etter et bytte og Zabaletta med stor krangel blandt City-staben. På toppen av det hele måtte Mancini holdes igjen av Kidd på tampen.

 

Om Rooneys skade er alvorlig, så kan fort både City og United tape mye poeng de nærmeste ukene/månedene. Kanskje andre lag da tar innpå Manchester-lagene?

Link to comment
Share on other sites

Både City og United i knipe i CL. Værre gikk det vell for City, der Tevez nektet å komme innpå, Dzeko med ironisk tommel opp til Mancini etter et bytte og Zabaletta med stor krangel blandt City-staben. På toppen av det hele måtte Mancini holdes igjen av Kidd på tampen.

 

Om Rooneys skade er alvorlig, så kan fort både City og United tape mye poeng de nærmeste ukene/månedene. Kanskje andre lag da tar innpå Manchester-lagene?

 

Hadde vært riktig så artig om begge de hadde feilet i CL(spesielt United med tanke på den lette gruppen). Hadde varmet så utrolig mye, samtidig som vi hadde cruiset videre :D

Link to comment
Share on other sites

2-1 vs West Brom

3-0 vs Tottenham

8-2 vs Arsenal

5-0 vs Bolton

3-1 vs Chelsea

1-1 vs Stoke

 

Denne rekken er imponerende. Uansett hvordan man vrir og vender på det. Tar man med at de har byttet van der Saar med purunge De Gea, har hatt de to beste midtstopperne ute med skade, har brukt gud og hvermann på høyrebacken og visstnok ikke har overbevist spillemessig ennå, ja da er det hele litt skremmende.

 

Jepp, resultatene er imponerende. Men jeg er ikke imponert over det de har prestert på banen. Som sagt tidligere i denne tråden, har de hatt en ekstrem god uttelling på sjansene sine. Men de har sluppet til usedvanlige mange sjanser i forhold til hva normalen er. I de to siste kampene, har de hatt normal uttelling, og det mot middelmådig motstand. Resultatet er 2 poeng og 4 baklengs.

 

Jeg er heller ikke enig i at de har hatt de to beste stopperne skadet. De har hatt den beste stopperen skadet, nemmelig Vidic. Den nest beste stopperen har vel spillt alle kampene. Jones er i mine øyne en bedre midtstopper enn hva Ferdinand er pr. dags dato. Ferdinand har tapt seg så mye de siste sesongene at det er skremmende å se på.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel akkurat dette som er imponerende med utd. Høy uttelling og til tross for sjanser imot, så slipper de inn lite. Det å preike om flaks her og flaks der blir bare dumt og bærer preg av sjalusi. Utd har prestert kanonbra, og har et lag med gode spillere. All ære til dem. Så får vi heller koste for egen dør

Link to comment
Share on other sites

Sitter å ser (utrolig nok) på ManU - Norwich. ManU er UFATTELIG dårlig, og virker fantasiløse. Norwich tukter de faktisk flere ganger.

 

JINX!

 

Neida. United viser store svakhetstegn, og plutselig virker de ikke så uslåelige som tidligere. At de kom til å score i denne kampen var jeg rimelig sikker på uansett, synd ikke Norwich har satt en av sine utrolige muligheter.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...