Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

I følge the Guardian så skulle ikke scoringen til Bebé vært godkjent, den var visst ikke over linjen. What a surprise... Heldigvis har Elokobi utlignet ledelsen, årets utgave av Manu er ikke akkkurat gode til å holde på ledelser ;)

Synes det så ut som om den var akkurat over linja jeg da... Med reprise og god kameravinkel...

 

Men herregud å flaks manu har. Wolves klarer ikke å utnytte sjansene sine og Manu leder 2-1....

Link to comment
Share on other sites

Mer fra the Guardians kampreferat

 

GOAL! Man Utd 2-2 Wolves (Foley 75) Christ on a bike, that is shocking defending. At the end of a nicely worked move that began on the left, Ireland's Kevin Foley gets on the end of a backheel from Steven Fletcher, before turning Jonny Evans, wrapping his foot around the ball and sending a low drive past Ben Amos. United's defenders were just looking on like training cones as Wolves rent them asunder there.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett kampen, men jeg tillater meg å trekke konklusjoner allikevel: Flaks og ufortjent. ;)

 

I følge The Guardian så har du rett:

 

Peep! Peep! Peep! It's all over, with Manchester United's new golden boy, the Little Pea having come up with a big, big finish. Wolves could and quite possibly should have won this game tonight, but they can be reasonably pleased with yet another good performance in defeat. Of the United youngsters who got a chance to shine tonight, some took it and others didn't. Bebe, Gabriel Obertan and Chris Smalling were all impressive, Federico Macheda, Darron Gibson and Fabio Da Silva were not.

Link to comment
Share on other sites

Quote of the day: “The tendency in football at the moment is that as long as you’re not a prostitute sha**er then it’s OK, it’s no big deal. Wayne’s not very well and it’s a dirty thing for his wife to know he had relations with a prostitute. He was seeing the same bird for seven months… We kick a ball around and we earn 100,000, 200,000 or even 300,000 euros a week. We don’t improve the world. It’s not like we invented hot water. We just kick a ball. But sometimes when these guys go out, you’d think they were rock stars. “I could understand that you wear dark glasses at night time when you do open-heart surgery and save lives, but not if you’re a footballer. I’m not in the same world as most of the people in football. I really don’t like this world. These people didn’t feed me, they didn’t bring me into the world and my life won’t improve by going to a nightclub and drinking loads of champagne.” – Benoit Assou-Ekotto.

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/m...en-3335012.html

 

Si hva du vil om Manchester United... FC United of Manchester, i 7.divisjon, er noe helt annet! Har nylig sett 1.runde i FA-cupen mellom Rochdale og "FC", og jammen klarte ikke FC å stikke av med seieren 4 minutter på overtid! Dette er engelsk fotball! Anbefaler alle (som er glad i SKIKKELIG ENGELSK FOTBALL) å se 2.runde uansett hvem de møter, blir trolig vist på Viasat Fotball.

 

Det er fire (!) divisjoner mellom klubbene, og Rochdale spilte hjemme - dog hørtes det ut som det var 76.000 i borteseksjonen. Har mer eller mindre fulgt med klubben siden starten: det finnes uttalige videoer på Youtube som viser ekte fans, ikke slike du finner på Glazer Stadium eller E******s. At FC i det hele tatt kom inn til 1.runde i cupen er en sensasjon, men med hjelp av UTROLIG innsats og fantastisk support kan alle nå langt. Et annet supporterlag, AFC Wimbledon, spiller senere i dag og vi får håpe det går samme veien for dem.

 

FC United fansen etter kampen:

Link to comment
Share on other sites

Noen som ser på United-Wolves? Alsaker kommenterer, og som om det ikke er ille nok så henger kommentarene hans tre sekunder etter det som skjer på banen...

Mute, my friend :-) Henger riktignok ikke etter her da... Ikke noe utenom det vanlige hvertfall!

Link to comment
Share on other sites

http://www.tv2sporten.no/fotball/england/m...en-3335012.html

 

Si hva du vil om Manchester United... FC United of Manchester, i 7.divisjon, er noe helt annet! Har nylig sett 1.runde i FA-cupen mellom Rochdale og "FC", og jammen klarte ikke FC å stikke av med seieren 4 minutter på overtid! Dette er engelsk fotball! Anbefaler alle (som er glad i SKIKKELIG ENGELSK FOTBALL) å se 2.runde uansett hvem de møter, blir trolig vist på Viasat Fotball.

 

Det er fire (!) divisjoner mellom klubbene, og Rochdale spilte hjemme - dog hørtes det ut som det var 76.000 i borteseksjonen. Har mer eller mindre fulgt med klubben siden starten: det finnes uttalige videoer på Youtube som viser ekte fans, ikke slike du finner på Glazer Stadium eller E******s. At FC i det hele tatt kom inn til 1.runde i cupen er en sensasjon, men med hjelp av UTROLIG innsats og fantastisk support kan alle nå langt. Et annet supporterlag, AFC Wimbledon, spiller senere i dag og vi får håpe det går samme veien for dem.

 

FC United fansen etter kampen:

 

Så innslaget på TV2, virkelig fantastiske scener!

 

For et par min siden : Brown sakser ned en Doyle på vei ned mot linja, nære 16 meteren. Gult kort? Å neida.. Tilsnakk? Niks!

Link to comment
Share on other sites

Mute, my friend :-) Henger riktignok ikke etter her da... Ikke noe utenom det vanlige hvertfall!

 

De har rettet på det nå. Gleder meg virkelig å se at det Man U driver med ikke ligner noe som helst. Feilpasningene florerer, absolutt null rytme offensivt og forsvaret ser usikkert ut...

Mens jeg skriver: Å fy f*** så ufortjent!

Link to comment
Share on other sites

De har rettet på det nå. Gleder meg virkelig å se at det Man U driver med ikke ligner noe som helst. Feilpasningene florerer, absolutt null rytme offensivt og forsvaret ser usikkert ut...

Mens jeg skriver: Å fy f*** så ufortjent!

Helt utrolig at Wolves ikke har scoret! United har hatt én sjanse, mens Wolves har hatt 2-3. Likevel er det selvsagt 1-0 til Manu. Frykter Wolves faller i 2.omgang

Link to comment
Share on other sites

Tragisk! MEN United har vært ræva denne sesongen. Vel, kanskje de siste par sesongene, til dem å være. De har en egen evne til å vinne kamper, men det ser ikke like rosenrødt ut som tidligere. Kampen mot City på onsdag vil gi oss en pekepinn på hvor gode de egentlig er. Jeg føler at om vi ikke kommer foran dem i år, vil vi ALDRI gjøre det......

 

En rask og litt unøyaktig statistikk:

 

4 "overbevisende" seirer for Man Utd denne sesongen: Newcastle, West Ham hjemme. Bursarspor, Scunthorpe (eneste kamp de har scoret mer enn 3 mål!) borte.

 

8/9 for Arsenal: Blackpool, Bolton, Braga, Shaktar hjemme. Tottenham (selvom det ble eks.omg.), Partizan, Man City, Newcastle borte. Trolig også Newcastle hjemme i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk! MEN United har vært ræva denne sesongen. Vel, kanskje de siste par sesongene, til dem å være. De har en egen evne til å vinne kamper, men det ser ikke like rosenrødt ut som tidligere. Kampen mot City på onsdag vil gi oss en pekepinn på hvor gode de egentlig er. Jeg føler at om vi ikke kommer foran dem i år, vil vi ALDRI gjøre det......

 

En rask og litt unøyaktig statistikk:

 

4 "overbevisende" seirer for Man Utd denne sesongen: Newcastle, West Ham hjemme. Bursarspor, Scunthorpe (eneste kamp de har scoret mer enn 3 mål!) borte.

 

8/9 for Arsenal: Blackpool, Bolton, Braga, Shaktar hjemme. Tottenham (selvom det ble eks.omg.), Partizan, Man City, Newcastle borte. Trolig også Newcastle hjemme i morgen.

Vil vel ikke si at seieren hjemme mot Bolton var veldig overbevisende. Frem til utvisningen var kampen ganske så jevn...

Link to comment
Share on other sites

Det har gått 71 minutter i kampen Aston Villa - Man Utd og det står 0-0. Villa dominerer kampen fullstendig nå. Tør noen å tippe sluttresultatet?

 

EDIT: Ashley Young scorte nettopp for Villa!

 

Det er faen meg fortent også! Makan til flaks... Alle desse stolpeskudda minner litt om Arsenal i de siste kampene...

 

2-0:)))

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...