Jump to content

Let's all laugh at Moan Utd


Guest larsenal

Recommended Posts

Sier jo litt da når Fergi bruker 70 millioner på en spiller han ikke engang har sett, tragisk.........Må jo bli bomkjøp

Nå kjenner vi jo ikke hele historien. Det kan jo tenkes at det skorter på det fysiske. Gutten spilte jo i portugisisk andre divisjon for et par måneder siden. Når det er sagt så er det jo unektelig litt morsomt at SAF muligens har bommet stygt igjen. SAF har snart like mange begredelige kjøp som han har trofeer :P

Link to comment
Share on other sites

Nå kjenner vi jo ikke hele historien. Det kan jo tenkes at det skorter på det fysiske. Gutten spilte jo i portugisisk andre divisjon for et par måneder siden. Når det er sagt så er det jo unektelig litt morsomt at SAF muligens har bommet stygt igjen. SAF har snart like mange begredelige kjøp som han har trofeer :P

Det toppet seg i 2003, da 4 av 5 kjøp var bomkjøp, men når den siste av de heter C.Ronaldo, så veier det vel opp likevel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ferguson får sin 700. PL-kamp?.

 

På hans 23-24 år blir det et gjennomsnitt på røfflig 30 kamper pr sesong. Har han sittet på tribunen i skam de øvrige 8?

 

Arsene Wenger har i følge samme artikkel 527 PL-kamper på sine snart 14 år i Arsenal. Hvis vi legger godviljen til, blir det et imponerende gjennomsnitt på litt over 38 PL-kamper. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ferguson får sin 700. PL-kamp?.

 

På hans 23-24 år blir det et gjennomsnitt på røfflig 30 kamper pr sesong. Har han sittet på tribunen i skam de øvrige 8?

 

Arsene Wenger har i følge samme artikkel 527 PL-kamper på sine snart 14 år i Arsenal. Hvis vi legger godviljen til, blir det et imponerende gjennomsnitt på litt over 38 PL-kamper. :)

 

Det er snakk om Premier League kamper. :P Premier League ble vell ikke opprettet før 92/93? Kan vell ikke si at SAF sitter mye på tribunen, han slipper unna det meste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så og så ingenting i mot Everton for tiden!!! De leverer alltid når det gjelder. Tok 4 poeng mot Chelsea i fjor, og 3 mot United. Tar alltid poeng mot topplagene (og Spurs) når det trengs! Utenom et visst 1-6 tap i fjor da. For tiden mitt "andrelag" i PL! :) (Nå som Pompey rykket ned og Hughes tok over Fulham...) TAKK!!!

Link to comment
Share on other sites

Surt at ikke Everton scorte 4-3 målet som mest sannsynlig hadde kommet på det kjempeangrepet som dommeren blåste av på. Fergiedommer i Fergies 700ende kamp. Ikke overraskende.

Hadde ballen blitt spilt inn i midten til Osman, kunne det blitt mål, men siden ballen ble spilt ut til Jagielka, hadde det aldri blitt 4-3

Link to comment
Share on other sites

Gledelig at Manchester United bare klarer uavgjort hjemme mot Rangers. Det som ikke er fullt så gledelig er benbruddet til Valencia og fotballen Rangers representerer generelt. Men jeg skjønner at det er det mest effektive de kunne gjort. Det er desverre såppas effektivt at flere og flere henger seg på den, og det dreper fotballen.

 

Au.

Link to comment
Share on other sites

Video av hendelsen: http://www.101greatgoals.com/videodisplay/...angers-6882497/

 

Der ser man hvor lett der å brekke beinet i stor fart. Kameravinkelen gjør det

vankelig å se hva som skjedde, men det virker som at foten til Valencia settes fast under beina på Rangersspilleren som takler mens resten av vingens kropp går mot bakken. Håper for spillerens skyld at det ikke blir en skade som preger resten av karrerieren hans. Det virket absoultt som et uhell.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle legge ut denne i går, men skaden til Valencia gjorde at jeg ikke fikk meg til å gjøre det. Les artikkelen, den handler om min yndlingsfamilie, the Glazers. De sliter visst økonmisk på flere fronter og før eller senere så går det utover Manu.

 

Love the Glazers, hate Manchester United.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...