Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Ja jeg leste også det!

Får håpe han tar ein ny ein i løpet av denne eller neste uke!

Vi trenger ein ny keeper.......spesielt med hans talent.

 

 

E tørr ikkje å tenke på hva som skjer viss Almunia står de to første kampane i CL

Link to comment
Share on other sites

I følge ANR ble Arsenal svært overasket da Viera viste seg på treningsfeltet.

 

De skriver at han var en dverg til keeper å være :(

 

Det siste vi trenger er keeper som ikke ser over gresstustene.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex
I følge ANR ble Arsenal svært overasket da Viera viste seg på treningsfeltet.

 

De skriver at han var en dverg til keeper å være :(

 

Det siste vi trenger er keeper som ikke ser over gresstustene.

17209[/snapback]

 

 

Har du link?

Link to comment
Share on other sites

Guest Thomas

Her er linken kellex. Men kan ikke fatte at dette kan være sant. Det betyr i så fall at Arsene Wenger, Mr Arsenal himself, ikke har sjekket ut høyden til Viera, før han ankommer treningsfeltet og er klar for å signere langtidskontrakt. Det blir for meg helt uforståelig. Dette kan ikke være annet enn tull og atter tull!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Allle offisielle steder jeg har lest om Veira er at han er 1.85 cm høy. Har god spenst, og har en tilstedeværelse som man merker godt, så ser på dette som noe overdrivelse.. Hvis det er slik at arsenal nå trekker seg, så kunne de fint kjøpt Niemi fra southampton hvis det fortsatt er tid, er vel 2 uker igjen å gjøre noe tror jeg..

 

Ps: A.Cole er vel en 1.74 cm høy, så Veira er nok litt høyere enn han.

Link to comment
Share on other sites

Ei avklaring fra arsenal hadde vore kjekt å fått no snart ja.

17241[/snapback]

 

Stillheten fra klubben vår kan tyde på at det enda er ting som ikke er avklart. Det spekuleres i mye og ryktene går. Den som venter osv....

Link to comment
Share on other sites

Enig, og ikke minst trenger vi en ny keeper som kan prestere i CL, for Lehmann er suspendert de to første CL-kampene, og dermed må nok Almunia ta over i de, hvis da ikke vi får inn en ny keeper som virkelig kan gi Lehmann konkurranse. Vi så jo alle hvordan han reiste seg etter å ha blitt benka en stund. Og Lehmann selv sier han er glad for den konkurransen han kan få, for da vil han nok få vist at han ikke er en så dårlig keeper som mange skal ha det til!

Link to comment
Share on other sites

Nå er det på tide å hente Isaksson Wenger. Skal vi ha noen sjanse til å kjempe om seier i PL og CL, så må vi ha en solid keeper-duo. Det holder ikke med keepere som ikke har noe å vise til. Keeper har aldri vært din sterke side, men henter du Isaksson, så viser du at du endelig har skjønt det

Link to comment
Share on other sites

Hva som var den direkte årsaken til at Sebastian Viera og Arsenal ikke kom til enighet skal være usagt. Personlig tror jeg det ligger mere enn økonomiske årsaker bak det hele. Dette er som nevnt bare en påstand uten noen referanse fra min side.

 

Det positive er isåfall at Wenger enda er jakt etter å forsterke keeper stallen vår, og håper på å få hentet inn en ny keeper innen transferdeadline løper ut ved utgangen av August måned.

 

Skal man tro artikkelen på www.arsenal.com idag har ikke Wenger per idag en konkret keeper i bildet, men det vel også tolkes som om han undersøker flere muligheter :

 

“At the moment we are working very hard,” said Wenger. “Our scouts are travelling everywhere, even though Heathrow is blocked at the moment.”

 

Les hele artikkelen her : Keeper search on

Link to comment
Share on other sites

Guest MinSin

Nå sies det at det var en cyste i hofta som var grunnen til at vi ikke signerte Viera.

Agenten skal ha sagt at den har vært der i mange år og er godartet.

Forstår godt at vi ikke signerte han, samt at noen grunn ikke ble oppgitt hvis dette stemmer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...