Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Gode nyheter dette, men er enig med Mee and Bertie; keeperplassen er ikke den plassen hvor forterkninger er mest nødvendig. Ser heller at vi hadde kjøpt en midtbanespiller eller spiss. Men jeg sier ikke nei takk til en keeper. For alt vi vet kan jo Wenger ha en annen spiller på lur også.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Kan han få arbeidstillatelse da? Har han spilt mange landskamper NOK til å få arb.tillatelse?

16595[/snapback]

 

Mener å ha lest at han har italiensk pass.

 

Husker dessverre ikke hvor jeg har lest det, så det er verre med link.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tar sjansen og limer sammen de to trådene om Sebastian Viera og flytter hele saken over til hovedforumet så snart det kommer en bekreftelse.

 

Wenger har jo gitt signaler om at det burde gå i orden i løpet av dagen i dag, så da er det bare å vente..

Link to comment
Share on other sites

jeg vil ha svar ang Viera nå.

16661[/snapback]

hehe. Trur dine ønsker blir relativt litt tatt med i betraktninga her. Avtalen blir klargjort i dag, og offentliggjort på mandag. Tippa eg.

Link to comment
Share on other sites

Pressekonferanse iløpet av dagen såvidt jeg har fått med meg hvor han offentliggjøres som ny Arsenal keeper.

16676[/snapback]

 

Hvor meldes dette? Håper det stemmer i alle fall :o

16680[/snapback]

 

Mulig jeg var for tidlig ute med å annonsere pressekonferanse idag. Ble idag 05.08.2005 lagt ut info på www.arsenal.com :

 

The Arsenal manager addressed the media ahead of the Community Shield clash with Chelsea. Arsenal TV Online subscribers can now watch video footage from the press conference.

 

Wenger talks about:

 

- what he wants to get out of Sunday's game

- Chelsea

- the state of the transfer market

- coping without Patrick Vieira

- goalkeeper Sebastian Viera

 

Men når jeg ser nærmere på siden så er vistnok video klippet fra igår 04.08.2005

Link to comment
Share on other sites

hvorfor skulle handelen fullføres idag og offentliggjøres først på mandag paddy? på den måten vil wenger ihvertfall skaffe seg en bunch frustrerte fans..

16687[/snapback]

 

Helt enig!!! Når Arsene sier slikt, vil vi vite alt om denne handelen I DAG, FREDAG!!!

 

Mandag = no good. :o ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor skulle handelen fullføres idag og offentliggjøres først på mandag Paddy? På den måten vil wenger ihvertfall skaffe seg en bunch frustrerte fans.. ;)

16686[/snapback]

Frustrerte fans som han ikkje merker noke til. Sesongen begynner ikkje før på søndag igjen veit du.

Rekner med dagen i dag blir brukt til å finpusse alle detaljer, og så er det helg. Mandag er då første virkedag igjen.

 

Greit å ha alt på plass før man offentleggjer noko som helst. Både Arsenal og ikkje minst Tottenham har brent seg på dette før. Tenk kor frustrerande om man offenteggjer noko FØR det er 100 % klart, og så sjå at det går i vasken!

Link to comment
Share on other sites

Å offentlig gjøre før alt er klart er vel akkurat hva wenger har gjort da. Når han utaler at han skal hente en keeper innen fredag, så bør ha faktsik gjøre det, eller så kan han holde igjen utalelsen, for hvis han ikke gjør det, skaper han kun falske forhåpninger.

Men dagen er enda ung, og jeg skal nok tilgi wenger hvis han henter en keeper i løpet av helgen.

Det jeg stusset over var at du skrev at overgangen skulle fullføres idag, og offentliggjøres på mandag. Hvorfor vente så lenge?

Ps:edit.

Link to comment
Share on other sites

Å offentlig gjøre før alt er klart er vel akkurat hva wenger(sannsynligvis) har gjort her da. Når han utaler at han skal hente en keeper innen fredag, så bør ha faktsik gjøre det, eller så kan han holde igjen utalelsen, for i så fall skaper han kun falske forhåpninger.

Men dagen er enda ung, og jeg skal nok tilgi wenger hvis han henter en keeper i løpet av helgen.

16699[/snapback]

Han har vel sagt at han vil ha en keeper klar innen fredag. Det kan han då også ha, sjølv om han offentleggjer det på mandag. Ser ikkje det store problemet i dette.

 

Uansett var dette berre spekulasjon frå mi side, men tvilar det blir i dag.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Paddy her. Wenger har jo bare sagt at kjøpet skal bli fullført før fredag, ikke noe om når det blir gjort offentlig. Kommer jo f.eks an på når medisinske tester blir gjort, eller når Arsenal blir enig med klubben til Viera. De kan jo bli enige i kveld for alt vi vet, og da kan det nok hende at det ventes til mandag med å si noe mer.

Link to comment
Share on other sites

Som tidligere nevnt i tråden gjennstår den medisinske testen og det økonomiske mellom klubben og spilleren. Følgende er publisert på www.arsenal.com :

 

“He may join us,” said Wenger when asked about the Uruguayan No 1. “That will be decided soon if the medical and financial reasons can be sorted out.”

 

Fremtiden til Philippe Christanval og Alexander Song er enda ikke blitt avgjort av Arsene Wenger, til tross for han tidligere i uken gikk ut og sa at fremtiden deres ville bli avgjort nå sist onsdag.

 

Kilde : Wenger weighs up transfer options

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...