Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

Nå sies det at det var en cyste i hofta som var grunnen til at vi ikke signerte Viera.

Agenten skal ha sagt at den har vært der i mange år og er godartet.

Forstår godt at vi ikke signerte han, samt at noen grunn ikke ble oppgitt hvis dette stemmer.

17751[/snapback]

Link?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply
Guest MinSin
Nå sies det at det var en cyste i hofta som var grunnen til at vi ikke signerte Viera.

Agenten skal ha sagt at den har vært der i mange år og er godartet.

Forstår godt at vi ikke signerte han, samt at noen grunn ikke ble oppgitt hvis dette stemmer.

17751[/snapback]

Link?

17769[/snapback]

 

Link to comment
Share on other sites

Nå sies det at det var en cyste i hofta som var grunnen til at vi ikke signerte Viera.

Agenten skal ha sagt at den har vært der i mange år og er godartet.

Forstår godt at vi ikke signerte han, samt at noen grunn ikke ble oppgitt hvis dette stemmer.

17751[/snapback]

Link?

17769[/snapback]

 

Sjå HER!

17772[/snapback]

Sånn.. Stoler for øvrig langt meir på Ian Grant enn Myles, men dette er tatt frå Daily Mirror. Om dette stemmer så er det greit nok, uten at eg kjenner til så mykje komplikasjonane rundt ei godarta cyste.

Link to comment
Share on other sites

Blir irritert nå! Var innstilt på at Viera skulle komme, men neida. Og når kommer denne keeperen Wenger snakker om? Litt rart syns jeg dette er. Håper ny keeper kommer så fort som mulig. Trenger ihvertfall to gode keepere. Almunia er ikke god

17468[/snapback]

Helt enig med deg der! Kan ikke få sagt det bedre selv!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NOK en kjempe spiller(i følge det jeg har hørt) glipper.

 

Begynner å bli lei.......har vært Cech, Defoe osv.

 

 

Nå må Wenger få henta ein spiller.

Er litt spent på hvem det kan være, men det ender sikker med at det ikkje blir noe av det....eller at det er en reserve keeper som er dårliger enn ALmunia!!

 

 

Men men, jeg stoler på Wenger

Link to comment
Share on other sites

han bestod tydelighvis medical der... :ph34r:

19225[/snapback]

Ja, dei såg vekk i frå hans lårproblem. Den dagen dette går feil (ikkje sikkert det skjer, men sannsynlig) så kan man vel lure på kven som gjorde det rette?

Link to comment
Share on other sites

Eller kanskje det var høgda til viera som skremte wenger og co. ;)

19252[/snapback]

 

Etter det jeg har hørt så fikk Wenger "bakoversveis" da han så Viera. For han visste ikke at han var så lav. Han ble rett og slett nesten kjøpt usett.

 

PS. Tar forbehold om at det jeg har hørt, er feil. :D

Link to comment
Share on other sites

han bestod tydelighvis medical der... :P

19225[/snapback]

Ja, dei såg vekk i frå hans lårproblem. Den dagen dette går feil (ikkje sikkert det skjer, men sannsynlig) så kan man vel lure på kven som gjorde det rette?

19243[/snapback]

 

 

Eller vi kan gjøre som Brann å droppe den medisinske testen på en ny innkjøpt skada spiller. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Dersom kampen mellom Villareal og Manchester United i dag var noe å gå etter, så tror jeg vi skal være glad for at Sebastian Veira ikke ble Arsenal-eiendom. Maken til nervøs opptreden i feltet. Fomlet og mistet ballen på et tilsynelatende enkelt innlegg, noe som endte så nærme baklengs man kan komme (saksesparkredning på streken av en forsvarer) I tillegg et par merkelige utboksinger..

Link to comment
Share on other sites

Dersom kampen mellom Villareal og Manchester United i dag var noe å gå etter, så tror jeg vi skal være glad for at Sebastian Veira ikke ble Arsenal-eiendom. Maken til nervøs opptreden i feltet. Fomlet og mistet ballen på et tilsynelatende enkelt innlegg, noe som endte så nærme baklengs man kan komme (saksesparkredning på streken av en forsvarer) I tillegg et par merkelige utboksinger..

20688[/snapback]

 

Så bare brudvis på manshit kampen, men er enig. Han virket ikke som en klasse keeper... Men han holdt nullen :D dessverre gjorde Van der sar det samme ;)

Link to comment
Share on other sites

Dersom kampen mellom Villareal og Manchester United i dag var noe å gå etter, så tror jeg vi skal være glad for at Sebastian Veira ikke ble Arsenal-eiendom. Maken til nervøs opptreden i feltet. Fomlet og mistet ballen på et tilsynelatende enkelt innlegg, noe som endte så nærme baklengs man kan komme (saksesparkredning på streken av en forsvarer) I tillegg et par merkelige utboksinger..

20688[/snapback]

 

 

Godt at Lehman ikke har gjort slike ting i viktige kamper.. :D Så ikke kampen bare sammendraget. Uansett så er han ung og full av talent, skulle ønske vi fikk han men Lehman har stått bra en stund nå og hvis arsenal skulle kjøpe Issakson eller lignende så er nok det like greit.

Link to comment
Share on other sites

Dersom kampen mellom Villareal og Manchester United i dag var noe å gå etter, så tror jeg vi skal være glad for at Sebastian Veira ikke ble Arsenal-eiendom. Maken til nervøs opptreden i feltet. Fomlet og mistet ballen på et tilsynelatende enkelt innlegg, noe som endte så nærme baklengs man kan komme (saksesparkredning på streken av en forsvarer) I tillegg et par merkelige utboksinger..

20688[/snapback]

 

Ja han imponerte ikke meg ihvertfall. Tror ikke han kunne utfordret Lehmann nei.

Han virket usikker på det meste syns jeg. Bra han feilet på medical ellers hadde

Wenger kjøpt han.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi skal være glad for at vi har Lehmann... Tror ikke det er mange keepere som er bedre enn han for øyeblikket! Har virket meget sikker iår og på slutten av forrige sesong!

Når jeg tenker meg om så er det faktisk lenge siden han har gitt meg et "nesten-infarkt"....  :)

20740[/snapback]

 

Helt enig!

 

Har følt meg trygg på Lehmann en god stund nå. Keeperplassen er så langt intet stort problem.

Link to comment
Share on other sites

Dersom kampen mellom Villareal og Manchester United i dag var noe å gå etter, så tror jeg vi skal være glad for at Sebastian Veira ikke ble Arsenal-eiendom. Maken til nervøs opptreden i feltet. Fomlet og mistet ballen på et tilsynelatende enkelt innlegg, noe som endte så nærme baklengs man kan komme (saksesparkredning på streken av en forsvarer) I tillegg et par merkelige utboksinger..

20688[/snapback]

 

ja, helt lik Almunia og Lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Og så er vi glade for at vi ikke fikk Viera.

En kamp. Første kamp i CL mot ManU.

Er det rart han er nervøs.

Minner om Henry.

 

Skulle virkelig ønske at vi kjøpte Viera!

20864[/snapback]

 

 

TAKK :P Man kan da ikke dømme en keeper etter 1 kamp! Husk at han er ung, og det er en grund til at så mange sier at han er en av fremtidens store keepere! Veldig naivt å være glad for å ikke ha kjøpt en ny, ung og lovende keeper bare på grunnlag av 1 dårlig kamp(som united ikke klarte å vinne forresten) og på grunnlag av at Lehman ikke har tabet seg ut i det siste.. Det viktigste er at vi trenger konkuranse på keeper plassen, det har vi ikke i dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...