Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Dette høres ekstremt bra ut da!

 

Only in the last week Viera helped Nacional clinch the Uruguayan championship after saving a crucial penalty in the 88th minute during the match against Rocha FC.

 

Da holder han hodet kaldt ass! Noe Lehmann ikke alltid gjør! HEHE! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Da kan det være at Vie-(i)-ra sangen ennå kan være en sang for Arsenal-supporterne

Neida.... :unsure:

 

Men jeg har ikke sett han, men han virker jo nå, som en god keeper!

Det er akkurat det vi trenger nå...en stabil keeper...

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet sånn ca hvor mange timer dette tar?

 

Skal til Spania imorgen og skal være der i to uker så da blir det ikke så mye internett og nyehter om Arsenal akkurat!

13758[/snapback]

 

 

Siden dette kun er et rykte, kan det nok ta alt fra nå til evigheten..

Link to comment
Share on other sites

Sikkert grei nok han, men er det så smart å ha en keeper som forsvinner på landslagsoppdrag over halve kloden rett som det er.. ;)

 

Sats heller på Isaksson sier no jeg...

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Ein på et anna forum har spørt ein uruguaysk venn om denne Viera er noe god..........da svarte han at han hadde potensialet til å bli ein av verdens beste keepere!!

Håper Arsenal kjøper han.....for vi trenger ein ny keeper, Lehman hadde ein god sesongavslutning...men jeg føler meg ikkje trygg baki der når vi har Lehman i mål.....å det er jo ikkje bra!!

å vi kan ikkje ha Almunia i mål de to første CL kampene........da får vi ikkje noen go start på CL, viss ikkje Almunia overrasker oss da!

 

 

 

Men som andre sier her.....håper fortsatt på Isaksson......men tror ikkje han kommer til oss da!

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Aldri hørt noe om denne keeperen, men jeg er absolutt åpen for en ny keeper som sikkert de fleste har fått med seg :o Kanskje noen som har noen linker evt video eller bilder på denne lovende keeperen?

 

 

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest arsenalman

Kunne vært veldig bra det, for jeg føler meg ikke helt trygg på Lehmann...

;) Han er for ustabil, spiller ikke godt jevnt over han.........

Link to comment
Share on other sites

Jeg har sagt det før: Det er for risikabelt å hente inn en keeper når Lehmann har gått ut på dato. Han trenger minst en sesong for å spille seg varm i trøya. Vi trenger en keeper i år. En 22-åring som Vieira, som i tillegg kan få problemer med å finne seg til rette, passer ikke til å gå rett inn i første-elleveren tror jeg, men han kan være gull verdt for framtida. La oss håpe Wenger har funnet gull :)

Link to comment
Share on other sites

Tror dette er et bra kjøp, uansett om han ikke er bedre enn Lehmann så trenger vi en mye bedre backp enn Almunia. At han er såpass ung som 22 år betyr at hans beste år kommer akkuratt når Lehamnn kaster in håndkledet. Og om han er lojal kan vi ha sikret oss en klassekeeper i nesten et tiår... men så er det vel ikke avgjort om han kommer enda, så vi får smørre oss med tolmodighet enda en stund.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Høres bra ut, håper han er en verdensklasse-keeper da, slik at han kan konkurrere med vår solide siste-skanse etterhvert.

Vi trenger absolutt en kanon-keeper som kan steppe inn hvis Jens blir skadd o.l.

Hvis Arsene Wenger ønsker denne keeperen, føler jeg meg trygg på at han er meget bra.

Link to comment
Share on other sites

01.08.2005 rsenal Confirm 'Viera' Signing

 

Arsenal have confirmed the signing of impressive Uruguayan goalkeeper Sebastian Viera from Nacional.

Although negotiations have been going on for weeks the two clubs and Viera’s representative Daniel Fonseca have finally come to an agreement.

 

In reference to the signing Viera states:

 

“It’s a dream come true to be signed by such a big club like Arsenal. I was very happy when I was given the good news and would like to thank everyone who made the transfer possible.

 

“I owe a lot to Nacional, who gave me everything and I am looking forward for this big step in my career”.

 

Viera also commented on the support of the club directors and his former coach Santiago Ostolaza who chose him from the youth ranks to play for Nacional’s first team a couple of seasons ago.

 

Viera (22) has represented the Uruguayan national team 10 times, and has become one of the best goalkeepers in South America.

 

Arsenal seemed likely to lose out to Sevilla and AS Roma for the players signature after negotiations were delayed, but the English club knew that they could not let another possible signing slip away and it is reported that they gave Viera a contract that he could not refuse.

 

Viera is expected to make an impact at his new club and will definitely be competing for a starting position with German international goalkeeper Jens Lehmann.

 

Da gjennstår det vel bare å vente på at www.arsenal.com kommer med samme nyhet, inntil da forblir dette enda bare et rykte

 

Kilde : Arsenal Confirm 'Viera' Signing

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Fy F, fanden meg på tide!! Har sagt og ønsket en ny keeper i 2 år nå, og dette er som søt musikk i mine ører etter en irriterende fotball sommer ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

...http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_objectid=15802800%26method=full%26siteid=94762%26headline=football%2d%2dthe%2dnew%2dvieira%2dall%2dready%2dfor%2dhighbury%2d-name_page.html

 

Har vi fått han, eller ikke.. ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...