Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

When asked about the French international defender and the Cameroon midfielder, the manager added: “Christanval is a central back and we already have four.

 

Kan jo nesten tyde på at Christanval ikke får kontrakt med klubben...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply
Guest Viggo Viking
When asked about the French international defender and the Cameroon midfielder, the manager added: “Christanval is a central back and we already have four.

 

Kan jo nesten tyde på at Christanval ikke får kontrakt med klubben...

16713[/snapback]

 

Fortsettelsen når han omtaler Song tilsier enda sterkere at Christanval ikke blir tilbudt kontrakt:

 

“Christanval is a central back and we already have four. As for Song, at the moment I have not made a decision.”

 

 

Dersom Wenger er sitert riktig, så er den naturlige språklige forståelsen at beslutningen vedr. Christanval er tatt, mens Song enda kan få tilbud om kontrakt.

 

Når det gjelder Sebastian Vieria (som er trådens tema), krysser jeg fingerene og håper på en signing i løpet av mandagen.

Link to comment
Share on other sites

Årh..enda en keeper som kommer til å bli føyd inn i rekken med Almunia, Shaaban, Manninger og Wright? Uruguay's landslags keeper..er det dere vil ha så skaff dere Hector Fabian Carini !!

 

Uff!!

Link to comment
Share on other sites

Årh..enda en keeper som kommer til å bli føyd inn i rekken med Almunia, Shaaban, Manninger og Wright? Uruguay's landslags keeper..er det dere vil ha så skaff dere Hector Fabian Carini !!

 

Uff!!

16743[/snapback]

HAn var jo nesten klar nokre sesonger tilbake. No har jo dog Viera overtatt plassen mellom stengene frå nettopp Carini.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Årh..enda en keeper som kommer til å bli føyd inn i rekken med Almunia, Shaaban, Manninger og Wright? Uruguay's landslags keeper..er det dere vil ha så skaff dere Hector Fabian Carini !!

 

Uff!!

16743[/snapback]

HAn var jo nesten klar nokre sesonger tilbake. No har jo dog Viera overtatt plassen mellom stengene frå nettopp Carini.

16746[/snapback]

 

 

Sebastian Vieira har hvertfall overbevist www.anr.uk.com's skribent Myles Palmer;

 

"I think it's a big moment, a big signing."

 

Dess mer jeg leser om Vieira, desto mer overbevist er jeg om at dette er den beste keeper-signingen Arsenal pt. kan gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Etter nå ha sett noen video klipp med Sebastian Vieira må jeg si meg imponert over hva jeg har sett sålangt. Nå kan man dog ikke bedømme en spiller utifra noen få høydepunkter i hans karriere så langt, men den mannen kan fort bli en hit i Arsenal. Etter mange år med mange nye keepere i Arsenal som ikke har lykktes, håper jeg virkelig at Viera kommer til å slå igjennom.

 

Nå skal det sies at jeg satt med noen av de samme følelsene når vi hentet inn Richard Wright og vi ser hvordan det endte med han. Men denne gangen håper jeg Wenger gjør et scoop. Kildene sier at Viera gjennomgår den medisinske testen idag eller imorgen, og går alt bra den annonseres han nok som ny keeper senest mandag.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Etter nå ha sett noen video klipp med Sebastian Vieira må jeg si meg imponert over hva jeg har sett sålangt. Nå kan man dog ikke bedømme en spiller utifra noen få høydepunkter i hans karriere så langt, men den mannen kan fort bli en hit i Arsenal. Etter mange år med mange nye keepere i Arsenal som ikke har lykktes, håper jeg virkelig at Viera kommer til å slå igjennom.

 

Nå skal det sies at jeg satt med noen av de samme følelsene når vi hentet inn Richard Wright og vi ser hvordan det endte med han. Men denne gangen håper jeg Wenger gjør et scoop. Kildene sier at Viera gjennomgår den medisinske testen idag eller imorgen, og går alt bra den annonseres han nok som ny keeper senest mandag.

16748[/snapback]

 

Har du link til noen klipp av Sebastian Vieira?

Link to comment
Share on other sites

Etter nå ha sett noen video klipp med Sebastian Vieira må jeg si meg imponert over hva jeg har sett sålangt. Nå kan man dog ikke bedømme en spiller utifra noen få høydepunkter i hans karriere så langt, men den mannen kan fort bli en hit i Arsenal. Etter mange år med mange nye keepere i Arsenal som ikke har lykktes, håper jeg virkelig at Viera kommer til å slå igjennom.

 

Nå skal det sies at jeg satt med noen av de samme følelsene når vi hentet inn Richard Wright og vi ser hvordan det endte med han. Men denne gangen håper jeg Wenger gjør et scoop. Kildene sier at Viera gjennomgår den medisinske testen idag eller imorgen, og går alt bra den annonseres han nok som ny keeper senest mandag.

16748[/snapback]

Kan du legge ut en link til noen av disse kildene?

Link to comment
Share on other sites

Etter nå ha sett noen video klipp med Sebastian Vieira må jeg si meg imponert over hva jeg har sett sålangt. Nå kan man dog ikke bedømme en spiller utifra noen få høydepunkter i hans karriere så langt, men den mannen kan fort bli en hit i Arsenal. Etter mange år med mange nye keepere i Arsenal som ikke har lykktes, håper jeg virkelig at Viera kommer til å slå igjennom.

 

Nå skal det sies at jeg satt med noen av de samme følelsene når vi hentet inn Richard Wright og vi ser hvordan det endte med han. Men denne gangen håper jeg Wenger gjør et scoop. Kildene sier at Viera gjennomgår den medisinske testen idag eller imorgen, og går alt bra den annonseres han nok som ny keeper senest mandag.

16748[/snapback]

Kan du legge ut en link til noen av disse kildene?

16773[/snapback]

 

 

Kilde 1 : Wenger weighs up transfer options

Kilde 2 : Sebastian Viera could be an Arsenal giant

Link to comment
Share on other sites

[Har du link til noen klipp av Sebastian Vieira?

16749[/snapback]

 

Desverre så har jeg ingen av klippene på pc'en, Eurosport (eurosport 2 om jeg ikke husker feil), viste en del video klipp med Viera under en av deres nyhets 'roundups' i forbindelse med at han var linket til Arsenal. Bl.a klipp fra Uruguay - Brasil kampen.

Link to comment
Share on other sites

Håper Viera blir kjøpt. Kan liksom ikke se for meg noen andre som Wenger kan være ute etter heller. I alle fall ikke som har blitt nevnt så sterkt som Viera. Skulle gjerne sett litt av han, for å se hva han står for. Men vi får vel tidsnok vite det. Uansett, når han er førstevalget til Uruguay så burde han være god.

Link to comment
Share on other sites

Årh..enda en keeper som kommer til å bli føyd inn i rekken med Almunia, Shaaban, Manninger og Wright? Uruguay's landslags keeper..er det dere vil ha så skaff dere Hector Fabian Carini !!

 

Uff!!

16743[/snapback]

HAn var jo nesten klar nokre sesonger tilbake. No har jo dog Viera overtatt plassen mellom stengene frå nettopp Carini.

16746[/snapback]

 

 

Sebastian Vieira har hvertfall overbevist www.anr.uk.com's skribent Myles Palmer;

 

"I think it's a big moment, a big signing."

 

Dess mer jeg leser om Vieira, desto mer overbevist er jeg om at dette er den beste keeper-signingen Arsenal pt. kan gjøre.

16747[/snapback]

Myles er en vits. Dette skriv han kun for å komme vfram som den allvitande fotballpunditen han gutgir seg for å vere.

 

Han såg kampen, og kommenterte den i spalta si. Han kommenterte dog ikkje det som plutselig var banas gigant? Nei, Myles blåser kappa etter vinden stort setttt.

Link to comment
Share on other sites

Myles er en vits. Dette skriv han kun for å komme vfram som den allvitande fotballpunditen han gutgir seg for å vere.

 

Han såg kampen, og kommenterte den i spalta si. Han kommenterte dog ikkje det som plutselig var banas gigant? Nei, Myles blåser kappa etter vinden stort setttt.

16816[/snapback]

 

Det skal visst være kunnskapsbekreftende å tiltale Myles å være en ryktemaker, vits og uvitende fotballkjenner.

Jeg tror heller Myles bør oppgraderes en smule, han er ingen hvem som helst. En fotballkjenner som har forfattet gode bøker, har innpass i kretser som er fordelaktige for en fotballelsker, og han skriver meget godt.

At ikke alle hans antydninger slår til, må man regne med. Iallefall så lenge alle Wengers påstander heller ikke slår til.

16822[/snapback]

No skal eg ikkje gå inn i en lengre diskusjon om Myles Palmer. I alle fall ikkje på denne tråden.

 

Eg likte boka hans veldig godt. Han har ordet i si makt, lita tvil om det. Peiling på fotball har han dog ikkje. I tillegg virker han, gjennom si spalte på ANR som en ufordragelig person.

 

Det er ikkje berre det at "ikke alle hans antydninger slår til". 95 % gjer det IKKJE. Og dette frå ein som har inside-info. Han passer dog godt på å få det fram når han har hatt rett, mens når han tar feil nevnast det ikkje med et ord.

 

Viera-vrien var dog ny. Plutselig visste han lang tid i forveien kva slags fantastisk keeper han var. Han brydde seg berre ikkje med å dele det med oss. Yeah, right.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho
Noen som vet akkurat hva som skjer med Veira saken? Skulle ikke vi ha en ny keeper i løpet av fredagen som var? ...Jesus!!

16964[/snapback]

 

 

Kanskje han lengter tilbake til mor og har ombestemt seg, slik som Angulo. :blink:

 

Tviler på Jesus kan hjelpe eller Allah for den slags skyld :P

Link to comment
Share on other sites

Tiden går og ingenting har skjedd med tanke på innkjøpe av ny keeper som Wenger annonsert forrige uke ville være i boks iløpet av Fredagen.

 

Idag kommer Wenger med en generell kommentar: "I have no specific targets". Om denne innbefatter Sesbastian Viera eller om det var myntet på ny midtbanespiller skal være usagt.

 

En ting er at Wenger og www.arsenal.com holder oss veldig godt oppdatert denne sommeren, men det negative er at det blir gitt en del "feil informasjon" til oss supportere. Med det så tenker jeg på 2 spesefikke saker på www.arsenal.com hvor de 1) La ut informasjon om at Wenger innen Onsdag (uke 31) skulle ta en avgjørelsen vedrørende Song og Christanval og 2) At Wenger og www.arsenal.com gikk ut med informasjon om at han innen Fredag (fortsatt uke 31) skulle ha en ny keeper på plass.

 

Nå skal det sies at www.arsenal.com har oppdatert oss med tanke på Viera og at den medisinske testen samt det økonomiske gjennstod. Nå gjennstår det å se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...