Jump to content

Sebastian Viera


Andain

Recommended Posts

  • Replies 173
  • Created
  • Last Reply

Har denne karen noe mulighet for work permit da?? Etter det jeg forsto er han fra Uruguay..

Har vel ikke noe særlig med landskamper enda vel..

Med mindre han har en bestefar som er slekt med en tante i Spania som har en bror som er i familie med....osv...?? :huh:

 

Jaja, hva skal man tro.

Sikkert en god keeper, men tradisjonen med sør-amerikanske keepere er vel noe variabelt. :P

 

Kunne heller tenkt meg en keeper som ikke stikker av på landslagsoppdrag på andre siden av kloden i tide og utide.

Og kan man lite på at Lehmann gidder å bli i Arsenal hvis han ikke får 1.lagsplass?

 

Hva med å isteden kjøpe Shay Given f.eks.? Eller Isaksson?

Link to comment
Share on other sites

Har denne karen noe mulighet for work permit da?? Etter det jeg forsto er han fra Uruguay..

Har vel ikke noe særlig med landskamper enda vel..

Med mindre han har en bestefar som er slekt med en tante i Spania som har en bror som er i familie med....osv...??  ;)

 

Jaja, hva skal man tro.

Sikkert en god keeper, men tradisjonen med sør-amerikanske keepere er vel noe variabelt.  :xxx:

 

Kunne heller tenkt meg en keeper som ikke stikker av på landslagsoppdrag på andre siden av kloden i tide og utide.

Og kan man lite på at Lehmann gidder å bli i Arsenal hvis han ikke får 1.lagsplass?

 

Hva med å isteden kjøpe Shay Given f.eks.? Eller Isaksson?

16314[/snapback]

pøh. Lehmann blir. Kjøp Viera.

Link to comment
Share on other sites

Da gjennstår det å se hvem Wenger kjøper, blir det Viera eller har han et annet alternativ på lur ? Har vært mange spekulasjoner i sommer. Svaret får vi isåfall rimelig snart

 

“Certainly I will bring in another goalkeeper,” said Wenger. “That should be decided tomorrow or Friday.

 

“You don’t take a goalkeeper to sit on the bench, you take them to challenge everybody. That is what we intend to do. It is fair competition.

 

“At the moment Lehmann is No 1 in my opinion but we live in a competitive world and everybody accepts that you are only as good as your last game. You always have to prove yourself again.”

 

Wenger - I’m going to buy a keeper by Friday

Link to comment
Share on other sites

...og det er Viera. Han var vel observert på et fly fra Sør-Amerika med adresse London.

16517[/snapback]

Stemmer bra det ja. Aldri sett denne keeperen, og det blir derfor spanande å sjå kva han kan bringe laget. Tviler vel på at han blir nr.1 med ein gong.

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg ikke pr dags dato har noen store problemer med Lehmann, så ønsker jeg selvsagt en ny keeper velkommen. En ny keeper gir Lehmann konkurranse om plassen, samtidig som vi får et bedre andrevalg enn Almunia.

 

Det er heller ingen ulempe at han er ung og tillegg er landslagskeeper!

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Det var vel ingen som tvilte på at Wenger hentet inn en ny keeper i stallen?????????

Etter min mening burde han ha hentet inn to.

Men, vi får håpe den nye Viera er en solid keeper og kan pushe Jensemann kraftig allerede i år. Få Song på plass nå, så er vi klar :D

Link to comment
Share on other sites

Det var vel ingen som tvilte på at Wenger hentet inn en ny keeper i stallen?????????

Etter min mening burde han ha hentet inn to.

Men, vi får håpe den nye Viera er en solid keeper og kan pushe Jensemann kraftig allerede i år.  Få Song på plass nå, så er vi klar :)

16530[/snapback]

Song er visst klar for Arsenal ifølge Bastias hjemmeside! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Det var vel ingen som tvilte på at Wenger hentet inn en ny keeper i stallen?????????

Etter min mening burde han ha hentet inn to.

Men, vi får håpe den nye Viera er en solid keeper og kan pushe Jensemann kraftig allerede i år. Få Song på plass nå, så er vi klar :)

16530[/snapback]

Song er visst klar for Arsenal ifølge Bastias hjemmeside! ;)

16542[/snapback]

 

 

Høres bra ut men jeg vil ha det på arsenals hjemmeside.....

Link to comment
Share on other sites

Det var vel ingen som tvilte på at Wenger hentet inn en ny keeper i stallen?????????

Etter min mening burde han ha hentet inn to.

Men, vi får håpe den nye Viera er en solid keeper og kan pushe Jensemann kraftig allerede i år. Få Song på plass nå, så er vi klar :)

16530[/snapback]

Song er visst klar for Arsenal ifølge Bastias hjemmeside! ;)

16542[/snapback]

 

 

Høres bra ut men jeg vil ha det på arsenals hjemmeside.....

16546[/snapback]

Er jo sagt det på gunners.no og da! ;) Sjekk under artikler!

Link to comment
Share on other sites

En ny keeper blir bra, men om denne Viera er den rette, er jeg ikke helt overbevist om. Det er 2 enkle grunner til det. For det første, så har jeg aldri hør om han, så jeg aner ikke hva han er god for, og for det andre så har jo Wenger vist at han ikke har vært så veldig flink når det gjelder å finne gode keepere.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...