Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Kunne det vært en ide og kanskje hentet luca Toni for en billig penge eller på lån?

Det er jo en type spiller vi ikke har i laget akkurat nå å han kunne kanskje gjort en grei jobb ut sesongen?

Tror ikke sitasjonen hans i Bayern er så bra for tiden så jeg kunne godt tenkt meg å prøvd,men kanskje ikke så mange her inne som er enig i det ? :)

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2765935.ece

Link to comment
Share on other sites

Ønsker at Wenger skal hente meg, så jeg kan leve ut drømmen min :)

 

Så Wenger har du brukt for en habil keeper så er jeg tilgjenglig, tror til og med klubben min ikke kommer til å kreve så veldig mye i overgang for meg heller. Er i min prime alder 27 år gammel. Så alt burde ligge til rette for en god signering her. Alt jeg vil ha i sign on fee er en pint fosters :)

Link to comment
Share on other sites

Ønsker at Wenger skal hente meg, så jeg kan leve ut drømmen min :)

 

Så Wenger har du brukt for en habil keeper så er jeg tilgjenglig, tror til og med klubben min ikke kommer til å kreve så veldig mye i overgang for meg heller. Er i min prime alder 27 år gammel. Så alt burde ligge til rette for en god signering her. Alt jeg vil ha i sign on fee er en pint fosters :P

 

Er for den! Alt annet enn Almunia!

Link to comment
Share on other sites

Er for den! Alt annet enn Almunia!

 

Kommer ikke til å bruke dette forumet mere,for uanset hvilken tråd man skriver i så skal noen slenge negative kommentarer om Almunia,er drit lei hele greia!

Er tydeligvis bare det som er interesangt for tiden så takk for meg og lykke til med sesongen!

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke til å bruke dette forumet mere,for uanset hvilken tråd man skriver i så skal noen slenge negative kommentarer om Almunia,er drit lei hele greia!

Er tydeligvis bare det som er interesangt for tiden så takk for meg og lykke til med sesongen!

Nå er jo ditt bidrag begrenset likevel så det er jo likegreit.

God Kveld

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå er jo ditt bidrag begrenset likevel så det er jo likegreit.

God Kveld

 

BE

 

Haha,,BE,,forventet kommentar fra deg!

Forresten,takk det samme.

Du er en fantastisk ekkel person!

God jul,å ikke klag denne gang til moderator for personangrep, det har ingen hensikt!

Link to comment
Share on other sites

Kommer ikke til å bruke dette forumet mere,for uanset hvilken tråd man skriver i så skal noen slenge negative kommentarer om Almunia,er drit lei hele greia!

Er tydeligvis bare det som er interesangt for tiden så takk for meg og lykke til med sesongen!

 

alltid noen som skal forsvare almunia... en gang må det da gå opp for dere at han ikke er god nok. ok innsats i dag, men fortsatt intet 1. valg!

 

ikke noe å takke for.

Link to comment
Share on other sites

nå sa vel ikke Cyclobs at han var god nok heller..

nei, men det er nok av de som sier de er gode nok....

 

Haha,,BE,,forventet kommentar fra deg!

Forresten,takk det samme.

Du er en fantastisk ekkel person!

God jul,å ikke klag denne gang til moderator for personangrep, det har ingen hensikt!

 

ikke trenger be å klage over oppførsel, for det gjør jeg. dette er langt over den grensen som jeg og mine supportervenner setter. sir john har et godt innlegg i dag, og takk for det. håper noen setter pris på selv mine bidrag snart. selv om utgangspunktet er relatiby negativt... mvvh ståle

Link to comment
Share on other sites

Ja, veldig mange syntes han var god nok. Nå holder de fleste som syntes det for det meste kjeft og det kommer jo selvsagt av at de vet de har hatt feil hele tiden.

 

BE

nei, men det er nok av de som sier de er gode nok....

 

var nå denne kommentaren jeg svarte en anelse spøkefult på, men du skal jo selvfølgelig komme inn også her å skrive om Manuel..

 

god jul og god bedring

Link to comment
Share on other sites

nei, men det er nok av de som sier de er gode nok....

 

var nå denne kommentaren jeg svarte en anelse spøkefult på, men du skal jo selvfølgelig komme inn også her å skrive om Manuel..

 

god jul og god bedring

Det er jo en almunia diskusjon her, og det er ikke jeg som startet den. Så her er du nok en gang ute og kjører.

 

Forøvrig er jeg frisk som en fisk.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en almunia diskusjon her, og det er ikke jeg som startet den. Så her er du nok en gang ute og kjører.

 

Forøvrig er jeg frisk som en fisk.

 

BE

"Hvilke nye spillere ønsker dere?"

 

er det ikke det tråden heter? ute å kjører? jeg sitter nå godt blanta i sofaen, ikke har jeg lappen engang

Link to comment
Share on other sites

"Hvilke nye spillere ønsker dere?"

 

er det ikke det tråden heter? ute å kjører? jeg sitter nå godt blanta i sofaen, ikke har jeg lappen engang

Nå er du bare barnslig. Og det er vel ingen bombe at du ikke har lappen. Man må jo være 18 for å få den..

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Nå er du bare barnslig. Og det er vel ingen bombe at du ikke har lappen. Man må jo være 18 for å få den..

 

BE

jeg svarte da bare med en ironisk mynt

 

da skal jeg innformere om at det spørs hvilken lapp man tar..

 

men nå er vi langt borte fra hvilke spillere vi ønsker oss, jeg foreslår vi gir oss mens leken er god

Link to comment
Share on other sites

Luca Toni Gratis?

 

ja takk!!!

 

tv2sporten

Det beste i verden er gratis heter det :) Toni er absolutt en spiller som kan prestere fra første spark på ballen, men kan like fort bli en flopp alà Schevchenko. Men jeg mener at han har de egenskapene som kreves for å spille godt som spiss i vår 4-3-3 formasjon. Stor og sterk, god til å holde på ballen og gode avslutteregenskaper med både hode og ben. Men Toni tar vel turen hjem til Italia tipper jeg.

Link to comment
Share on other sites

Ser at nivået på drittslenging har startet for alvor mot jula, kanskje på tide å argumentere litt seriøst istedenfor?

 

Nå holder de fleste som syntes det for det meste kjeft og det kommer jo selvsagt av at de vet de har hatt feil hele tiden.

 

BE

 

Med slike utsagn, får meg til å tenke på følgende ordtak:

Det er bedre å debattere en viktig sak uten å fatte vedtak, enn å vedta den uten debatt. .........,selv om debatt har det absolutt hvert her inne på enkelte tråder :)

 

De fleste veit hvilket syn du har på f.eks Almunia debatten, og jeg kommer ikke til å ta deg mer seriøst når du står frem som dette. Man kan være uenig i alt som skjer i klubben, men blir det ikke lenger saklig, vil forumet snart se sine siste dager. Jeg tviler på at mange ønsker å benytte seg av et forum uten noe form for saklighet, argumentasjon, og høflighet.

 

 

 

Tilbake til tråden sin mening:

Toni var/er en god spiller med god luftstyrke og gode avslutteregenskaper, men av det jeg har sett og hørt; så har ikke Toni imponert med hverken det å sloss for laget (løpe å krige), eller sine holdninger utenfor banen. Det sistnevnte veit jeg ikke mer om, enn et par Bayern-kamerater sine fortellinger. Det kan jo være rykter uten noe bevis.

 

Kan være en spennende spiller å hente på lån frem til sommeren, med tanke på hodestyrke på det offensive planet. Jeg er noe skeptisk hvordan han vil takle tempoet og tøffheten som er under 90minutter i Premier League.

 

Jeg er mer for et kjøp, som vi også kan bygge laget med videre i fremtiden. Er kanskje ikke mange ledige spisser med slike kvaliteter tilgjengelige for en ok-pris i januar, så om dette blir en nødløsning er jeg absolutt ikke helt negativ. Vi må jo få inn en spiller med litt andre kvaliteter enn det vi har pr.d.d, og spesielt når Persie er ute resten av sesongen.

 

Toni har jo bøttet inn mål i mange år, og kan kanskje være en god spiller å sette inn i kamper hvor vi må sloss i lufta for å få et nytt våpen på angrepsfasen.

 

Vi må slik jeg ser det ut for å hente en ny spiss i januar, så vil tiden vise om Wenger får napp uten at klubber krever fantasi-priser.

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Birmingham-Chelsea, og jeg har virkelig latt meg imponere av Birmingham's keeper Joe Hart.. Han har vartet opp med flere fantomredninger, og en rekke genial igangsettninger. Birmingham er det laget i PL som har holdt nullen nest flest ganger, så det sier vel sitt. Og på toppen av det hele så er han bare 22 år og att på det Engelsk!! Vet ikke helt prisen på han, men han kan vel ikke være så dyr? LØP OG KJØP

Link to comment
Share on other sites

Sitter og ser på Birmingham-Chelsea, og jeg har virkelig latt meg imponere av Birmingham's keeper Joe Hart.. Han har vartet opp med flere fantomredninger, og en rekke genial igangsettninger. Birmingham er det laget i PL som har holdt nullen nest flest ganger, så det sier vel sitt. Og på toppen av det hele så er han bare 22 år og att på det Engelsk!! Vet ikke helt prisen på han, men han kan vel ikke være så dyr? LØP OG KJØP

 

Likte det jeg så av Roger Johnson også, som er en engelsk midtstopper. I følge Atkinson hadde han spillt mange gode kamper denne sesongen, og burde være høyaktuell for VM troppen. Sikker ikke så dyr han heller, kunne trengt en skikkelig back-up.

Link to comment
Share on other sites

Likte det jeg så av Roger Johnson også, som er en engelsk midtstopper. I følge Atkinson hadde han spillt mange gode kamper denne sesongen, og burde være høyaktuell for VM troppen. Sikker ikke så dyr han heller, kunne trengt en skikkelig back-up.

 

Det er stor sannsynlighet for at Birmingham kommer til å overprise han, rett og slett fordi han er engelsk. Hvis han er aktuell for landslaget som du sier, så blir han nok å koste enda mere. Engelske landslagsstoppere vokser ikke på trær. Uansett, en 26-årig midtstopper fra Birmingham, som er uten landskamper, frister ikke akkurat særlig mye. Selv om Ron Atkinson sier at han spilt mange gode kamper denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...