Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Personlig synes jeg det er litt ambisiøst å si at Eastmond/Coquelin kan covre for Song.

 

Ja, begge har vist lovende takter. Men begge er ungdommer uten PL-erfaring. Jeg drømmer om et 6 mnd lån med Paddy. Føler ikke det hadde "drept" hverken Ramsey, Diaby, Merida, Denilson, Eastmond, Coquelin eller hvem Wenger måtte mene

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha sett kveldens kamp mellom utd og cska er jeg ikke i tvil, med Akinfeev hadde laget blitt fullendt.. Herre min hatt for en keeper han er!

 

Sjeldent jeg har sett han i aksjon uten å bli imponert av han, rett og slett en keeper i verdensklasse er han!

Link to comment
Share on other sites

Om Wenger signerer Akinfeev i Januar skal jeg aldri mer klage på noen som helst avgjørelse Wenger vil komme til å gjøre. I Akinfeev får vi muligens en klassekeeper i 15 år fram i tid. Vær så snill å kjøp denne spilleren Wenger!

 

Er desverre redd for at SAF klarer å hjernevaske Akinfeev til å spille på Old Trafford etter Van der Sars tid. :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi har en sjanse til å hente Akinfeev nå i januar, så burde Wenger slå til minuttet etter overgangsvinduet har åpnet! Hvis ikke ender nok Akinfeev i Manchester United, og da kommer de til å bli enda sterkere enn hva de er for øyeblikket, mens vi fortsetter med Almunia, som ikke er i nærheten av hva Akinfeev er i stand til..

 

Akinfeev

 

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

 

Fabregas - Song - Rosicky/Nasri

 

Nasri/Rosicky - van Persie - Arshavin

 

Det laget ser så ufattelig sterkt ut!

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke kampen i går men av det (lille) jeg har sett av akinfeev så har jeg ikke sett noe i ham som gjør at jeg tror han er bedre enn Fabianski

 

BE

Med all respekt for dine kunnskaper om keeperplassen, tørr jeg påstå at Akinfeev er på et mye høyere nivå enn Fabianski. Fab har kanskje noe av det samme potensialet som Akinfeev hadde for noen år tilbake, men langt i fra på høyde. Påstanden er basert på 2 kamper mot united og innsatsen hans under EM 08

Link to comment
Share on other sites

Med all respekt for dine kunnskaper om keeperplassen, tørr jeg påstå at Akinfeev er på et mye høyere nivå enn Fabianski. Fab har kanskje noe av det samme potensialet som Akinfeev hadde for noen år tilbake, men langt i fra på høyde. Påstanden er basert på 2 kamper mot united og innsatsen hans under EM 08

Det er helt i orden å ha en annen mening enn meg.

 

sist kamp jeg så akinfeev var Cska-Man U i russland

Se høydepunkter her:

http://www.youtube.com/watch?v=IrZyUQDoxCU

 

skuddet etter 18 sekunder= svært klønete.

Målet på slutten er dårlig keeperspill.

I tillegg husker jeg han var på bærtur på ett innlegg i kampen.

Linken over viser også en fin redning på headingen i mot (den hadde nok Fabianski også tatt)

 

Gårsdagens kamp eller høydepunkter har jeg ikke sett, og han imponerte meg ikke veldig mye i EM 08 av hva jeg kunne huske,

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg så ikke kampen i går men av det (lille) jeg har sett av akinfeev så har jeg ikke sett noe i ham som gjør at jeg tror han er bedre enn Fabianski

 

BE

 

Håper du har rett, for jeg er redd Akinfeev aldri blir å spille for Arsenal uansett. Ingenting hadde vært bedre enn om at Fabianski hadde slått gjennom for fullt.

Link to comment
Share on other sites

Det er helt i orden å ha en annen mening enn meg.

 

sist kamp jeg så akinfeev var Cska-Man U i russland

Se høydepunkter her:

http://www.youtube.com/watch?v=IrZyUQDoxCU

 

skuddet etter 18 sekunder= svært klønete.

Målet på slutten er dårlig keeperspill.

I tillegg husker jeg han var på bærtur på ett innlegg i kampen.

Linken over viser også en fin redning på headingen i mot (den hadde nok Fabianski også tatt)

 

Gårsdagens kamp eller høydepunkter har jeg ikke sett, og han imponerte meg ikke veldig mye i EM 08 av hva jeg kunne huske,

 

BE

Alle kan ha slike brølere i blant, men kurant keeperspill var det ikke nei. Det skuddet til Scholes ble ikke reddet på beste måte. Skal dog sies at det fikk en svært vanskelig dupp, som førte til at den spratt like før han reddet.

Link to comment
Share on other sites

Akinfeev er rett og slett en fantastisk keeper, han er en keeper som fort kan bli verdens beste vist han kommer seg til et bedre lag. Og han føyer seg inn i rekken av toppkeepere fra Russland.

 

Nå må det nevnes at han har et middels forsvar rundt seg i CSKA, skal man dømme han etter kampene mot Manu så har han en vei å gå. Men denne mannen er utrolig god og kan bli enda bedre. Hadde vi fått Akinfeev til Arsenal så tror jeg siste brikken hadde falt på plass. Så Wenger hent Akinfeev:), men det skjer nok ikke...

 

Og jeg kan ikke forstå hvordan folk kan sammenligne Akinfeev med vår Fabianski, siden Akinfeev er en mye bedre keeper!

Link to comment
Share on other sites

Akinfeev er rett og slett en fantastisk keeper, han er en keeper som fort kan bli verdens beste vist han kommer seg til et bedre lag. Og han føyer seg inn i rekken av toppkeepere fra Russland.

 

Nå må det nevnes at han har et middels forsvar rundt seg i CSKA, skal man dømme han etter kampene mot Manu så har han en vei å gå. Men denne mannen er utrolig god og kan bli enda bedre. Hadde vi fått Akinfeev til Arsenal så tror jeg siste brikken hadde falt på plass. Så Wenger hent Akinfeev:), men det skjer nok ikke...

 

Og jeg kan ikke forstå hvordan folk kan sammenligne Akinfeev med vår Fabianski, siden Akinfeev er en mye bedre keeper!

Vil heller ha Lloris

Link to comment
Share on other sites

det er vel en grunn til at Akinfeev er en keeper det er snakket mye om i fotball-europa, og en link til Man Utd sier også litt om hans kapasitet. Har ikke hørt mange klubber som ligger langflate etter Fabianski, og Wenger mener tydeligvis at Almunia er den beste keeperen i Arsenal.

Wenger sa i forrige møte med aksjonærene at Fabianski will be world class. Har han sagt det om Almuinia?

Almunia står i mål på lånt tid. hadde Fabianski vært skadefri hadde han vært 1. valget. Det er jeg ikke i tvil om.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Wenger sa i forrige møte med aksjonærene at Fabianski will be world class. Har han sagt det om Almuinia?

Almunia står i mål på lånt tid. hadde Fabianski vært skadefri hadde han vært 1. valget. Det er jeg ikke i tvil om.

 

BE

 

Er det så stor forskjell på fjorårets Fabianski og den Fabianski vi ser idag da? Mitt poeng er at da var han jo skadefri og Almunia var likevel nr1...

Link to comment
Share on other sites

Er det så stor forskjell på fjorårets Fabianski og den Fabianski vi ser idag da? Mitt poeng er at da var han jo skadefri og Almunia var likevel nr1...

Fabianski blir bare bedre og bedre. Med almunia går det tydeligvis motsatt vei, selv om jeg mener han har vært stabilt ræva hele tiden.

 

fabianskis svakhet er at han er for vilter og ivrig. Han må temmes og det virker som om dette er noe arsenal lykkes med.

almunias svakhet er at han sover. Han må vekkes og det viser seg å være veldig vanskelig. Noen vil hevde nærmest umulig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...