Jump to content

Hvilke nye spillere ønsker dere?


ashcole3

Recommended Posts

Klarer virkelig ikke å se for meg at vi kjøper en spiller i vinter. Muligens bare hvis Walcott nekter å skrive under kontrakt så blir kanskje en kantspiller kjøpt inn.

 

Håper på en keeper også, men som sagt så tviler jeg sterkt på at det blir handlet i det hele tatt..

Link to comment
Share on other sites

Sier du det ...

 

Da er det bare å drømme seg bort da :)

Akkurat den der har vi vel hørt før? Dersom jeg først skal ønske meg en spiller i Januar så måtte det blitt en sterk midtbanespiller. Diaby, Rosicky og Wilshere er usikre kort pga helsen mens Ramsey og Le Coq er unge og urutinerte. En defensivt stabil spiller som kan avlaste/spille sammen med Arteta hadde gitt stallen vesentlig mer dybde.

Link to comment
Share on other sites

Klarer virkelig ikke å se for meg at vi kjøper en spiller i vinter. Muligens bare hvis Walcott nekter å skrive under kontrakt så blir kanskje en kantspiller kjøpt inn.

 

Håper på en keeper også, men som sagt så tviler jeg sterkt på at det blir handlet i det hele tatt..

 

Jeg å..Å han heter Steve Mandana og er konge i feltet!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg å..Å han heter Steve Mandana og er konge i feltet!

 

Klarer ikke å se for meg at vi kjøper en såpass ung keeper som Mandana når vi har Szczesny i klubben. Vet vitterlig ikke hvilken keeper vi burde gå for, men en som er 30+ og erfaren hadde vært det beste i mine øyne.

 

Når det gjelder spisskjøp (som det har vært mye snakk om den siste tiden) så er selvfølgelig Falcao et helt hinsides latterlig godt alternativ. Problemet er bare at prislappen hans er hinsides latterlig høy.

 

Min favoritt utifra mer realistiske spillere er som jeg sa i sommer Stevan Jovetic. Linket til de fleste storklubber de siste sesongene, men holder fortsatt til i Fiorentina. Er ikke akkurat et billig alternativ heller (rundt £20M +/- er nok noe han kommer til å gå for), men vanvittig talentfull spiller som kan spille på både kanten, hengende spiss eller alene på topp. Vanvittig ballkontroll, overblikk og x-faktor samtidig som han de siste sesongene har begynt å vise at han er kapabel til å score mye mål.

 

En av mine favoritter hvis jeg kunne valgt. Selvfølgelig.. etter Falcao og Benzema selvsagt. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Klarer ikke å se for meg at vi kjøper en såpass ung keeper som Mandana når vi har Szczesny i klubben. Vet vitterlig ikke hvilken keeper vi burde gå for, men en som er 30+ og erfaren hadde vært det beste i mine øyne.

Samir Handanović var en veldig het kandidat hos meg, men han gikk som kjent til Internazionale.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke han kommer inn og skyter oss til "glory" for å si det slik, men han er en type spiller vi trenger og jeg tror interessen er ekte fra Arsenal sin side. Vi prøvde jo å hente inn Kevin Mirallas i sommer som er en nogenlunde lik type som Lopez. Er såpass desperat etter kvalitet at jeg selvfølgelig sier ja takk, men Lopez blir nok kjøpt mtp. at Walcott er på vei ut.

 

Mener dog fortsatt at vi trenger en spiss til. Et soleklart førstevalg.. Jovetic hadde jeg elsket som sagt.

Link to comment
Share on other sites

Benzema-rykte :

 

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/121022/arsenal-alert-real-madrid-striker-back-market-183594?

 

Så fantastisk det hadde vært... Men så kan man jo sette seg i Benzema sin situasjon ved et evt klubbskifte : Samle på 4-plasser, se de beste fra laget ditt forsvinne hver sommer og tjene maks 1 mill i uka eller tjene 2-3 mill i uka og vinne trofeer? (City, Juve, PSG) Hmm......

Link to comment
Share on other sites

Ikke faen om vi får se Benzema i Arsenal. En av mine helt klart største våte drømmer, men som dessverre blir svært urealistisk når det kommer til en overgang til Arsenal. Tidligere har man sett spillere fra Real Madrid av lignende kaliber forsvinne til klubber som Inter og Bayern München (Sneijder og Robben popper opp) mens de mindre talentfulle har gått til klubber som Tottenham (da altså van der Vaart).

 

Slik jeg ser det er Jovetic et forholdsvis realistisk mål, men han har fortsatt en god del å gå på før han når opp til f.eks. Benzema. Men, uansett så er han jo en klar forsterkning og et stort navn allerede. Begge de to siste gjør han vel uaktuell (for å ikke snakke om de 20 millioner pund han koster).

Link to comment
Share on other sites

Benzema ser vi nok aldri i Arsenal desverre. Men som Stefan sier... EN VÅT DRØM!

Jovetic er jo forsåvidt en fantastisk spiller som jeg også gjerne kunne sett i Arsenal trøye!

Link to comment
Share on other sites

 

1. Våt drøm kaller man det når man har en drøm som gir sædutløsning i søvne. Mange gutter opplever dette når de er i ferd med å bli kjønnsmodne, men mange opplever det aldri

 

http://www.ung.no/os...ohol/13389.html

Ikke hatt noen våte drømmer om Benzema, han er dyr og et urealistisk mål, vil heller ha Cavani om vi skal legge oss på det prisnivået.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man skal bruke Manchester United som et eksempel på "optimal" lagoppstilling, så bør vi skaffe oss en kantspiller som kan utfordre en mot en og faktisk treffe en medspiller på innleggene sine. Den kombinasjonen med en spiss og midtbane som kriger i feltet blir farlig på hvert innlegg. Giroud kan være den spissen, men mangler innleggene og støtte fra midtbanen/motsatt kantspiller.

Link to comment
Share on other sites

Hva vi trenger akkurat nå er nye føtter på vingene våre for det er fan ikke en eneste en som kan legge et innlegg! Eller er det spillestilen som gjør att vi ikke kommer til innlegg? Ser på United idag,spiller en direkte spillestil der de legger inn ved første mulighet,dermed er spillerne som er i boksen i bevegelse. Jeg skjønner ikke hvorfor Wenger ikke vil ha noe mere uforutsigbart å velge i :(

Link to comment
Share on other sites

Akkurat det jeg mener, 14Robinho. Skal man spille med den filosofien vi har nå må spissen vår hete van Persie, evt. være en kloning. Når han kjøper inn Giroud så må man jo utnytte styrkene hans inne i boksen med innlegg. Gervinho på kant har aldri slått et presist innlegg. Podolski har innleggsfoten, men benytter den så alt for sjelden siden han trekker innover i banen. Samme med Chamberlain. Den eneste kantspilleren vi har som slår innlegg så fort han får muligheten er Walcott, men der kunne godt kvaliteten vært bedre. Arshavin er ikke kantspiller, men man så på lørdag at med en gang han og Walcott slo innlegg inn mot Giroud ble det uro i midtforsvaret til QPR og sjansene kom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...