Jump to content

EM 2024


Recommended Posts

10 hours ago, Verminator5 said:

Oppretter en egen tråd for mesterskapet, og innleder med et spørsmål:

Kan noen forklare meg hvorfor TAA på liv og død skal spilles på sentral midtbane?

Nope, han var svak.

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Tapapa said:

Tenkte det sanne 

Har "wishlista" han i et par år allerede. Hadde vært perfekt for oss og som et alternativ til Martinelli og Saka.
Dessverre er det visstnok Barcelona som er mest realistisk. Han har visstnok en latterlig høy ukeslønn Athletic Bilbao. Spiller også sammen med broren sin der, så skjønner at han ikke er helt hypp på å forlate Spania/Katalonia.

Link to comment
Share on other sites

Så ble det VAR kontroverser igjen med engelsk menn i hovedrollen. Taylor og hans folk fikk en situasjon på slutten av kampen i går som kan diskuteres, men de bruker igjen vinter og vår på å bli ferdig. Målet til Nederland ble annulert og folk kan mene mye om situasjonen, men de bruker for lang tid. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 hour ago, Gunners68 said:

England henger i tauene nå. Merkelig at det aldri skal lykkes for de i sluttspill. 

De kan fortsatt vinne. Egentlig er det sjokkerende at elleve så gode spillere er så dårlig som lag.

Link to comment
Share on other sites

Han venstrebacken til Tyrkia, som har vært linket til oss, var fremragende i kveld.

 

Jeg så kun andre omgang av Østerrike-Tyrkia. Det var stor underholdning.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Gunners68 said:

Måtte en Arsenal spiller til for at det skulle skje noe. Saka 😁

Det måtte to til. Rice med pasningen til Saka og løpet som skapte rommet så Saka kunne trekke inn i banen. 

Link to comment
Share on other sites

On 7/7/2024 at 8:43 PM, Verminator5 said:

At England har kommet til semien er jo helt utrolig. Det har vært grusomt å se på.

Heile EM har jo vore ein gedigen skuffelse. Frankrike kom òg til semien utan eit einaste spelemål. 

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Ulfagrafr said:

Heile EM har jo vore ein gedigen skuffelse. Frankrike kom òg til semien utan eit einaste spelemål. 

Helt enig. Det eneste lyspunktet har vært Spania og Tysklands åpningskamp. Er spillerne utslitt etter en lang sesong?

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Verminator5 said:

Helt enig. Det eneste lyspunktet har vært Spania og Tysklands åpningskamp. Er spillerne utslitt etter en lang sesong?

Syntes semi nå har vært bedre, men det har vært begredelige greier før de ja

Link to comment
Share on other sites

On 7/10/2024 at 9:53 PM, Marius- said:

Syntes semi nå har vært bedre, men det har vært begredelige greier før de ja

Beste kampen til no som eg har sett var kanskje 🇳🇱 mot 🇹🇷 ! Ein match eg eigentleg ikkje va meint sjå eingong. 
det kan vere som verminotor seie grunna ein lang sesong, og enda skal dei utvide CL og klubb VM og gjere det enda meir uinteressant 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...