Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2024


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saka, Havertz, Jesus, Martinelli og Trossard er de spillerne vi har som skal bekle 3 plasser i angrepet. Jesus er allerede skadet og Martinelli har ikke funnet formen. Skade på Saka og Havertz vil være krise. Må få inn minst 2 angrepsspillere de siste 3 timene.

 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke sett mye til Sterling de siden han forlot City. Mye har blitt sagt om tiden hans i Chelsea. Hvem kan vel prestere i det kaoset der? Om det er én mann som får Sterling tilbake til gamle høyder, så er det Arteta.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var 99% sikker på at vi kunne få mer utav dette vinduet.

Ser nå SVÆRT dårlig ut etterhvert...

1 time og 37 minutter igjen.. Og de eneste vi er linka til er vel Sterling på lån. 

Triste greier 2/10 overgangs vindu det her.. Helvette altså

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elx said:

Jeg var 99% sikker på at vi kunne få mer utav dette vinduet.

Ser nå SVÆRT dårlig ut etterhvert...

1 time og 37 minutter igjen.. Og de eneste vi er linka til er vel Sterling på lån. 

Triste greier 2/10 overgangs vindu det her.. Helvette altså

2 timer og 35 min igjen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noe tid, står bare på Skysports xD - Tar vel ikke hensyn til klokkeslettet til web browseren, vetafaen. Samme det.

Rævva overgangs vindu.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Vi er godt besatt bakover men ikke tettet noe fremover. Merino ble signert skadd men der var vel kalkulert i Medical. Litt synd vi ikke tetter noe gap, men stammen er god. Derimot er vi uafattelig sårbare på ett par posisjoner nå. Det er kritikkverdig. Ellers ok

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, elx said:

 

Rævva overgangs vindu.

Jeg syns ikke det er ræva. Calafiori og Merinoull er kvalitetsspillere. De adresserer forhåpentligvis to av våre svakere posisjoner fra forrige sesong. I tillegg har vi fått en del penger i kasse for solgte spillere. Vi er en god angrepsspiller unna et meget godt vindu. Men den spilleren uteblir. Det er frustrerende når vi vet hvor små marginene er.

Link to comment
Share on other sites

Arteta må ha en plan med dette her. Siden han kom har han sakte , men sikkert,  begynt å bygge lag. Mye dau kjøtt har forlatt oss. I de bakre rekker har det kommet inn mye bra.

Alle har ventet på en spiss og en som kan avløse Saka. Ser ikke ut som om vi får noen av delene, men det er noen timer igjen. 

Hvis både Eddie og Reiss Nelson forsvinner, uten noen inn , så er det åpenbart en del av planen med å bygge lag. Det er gambling på høyt plan for det kan bli veldig tynt i fremre rekke. Men , han rydder plass for noe bedre. Det må skje noe  stort i de neste to vinduene.

Hadde håpet det skulle skje noe stort fremme i dette vinduet. Ble overrasket når det ikke har skjedd noe som helst når det gjelder fremre rekke. 

Link to comment
Share on other sites

Litt skuffa sjølv over at det ikkje er noko mer krutt på fremre banehalvdel inn portane. Ivan Toney hadde vel vært ein «billeg» nødløysing når vi tydelegvis(?) ikkje har fått det vi ynskjer (Sesko ++?) hvis ikkje han uansett hadde gått for pengane i Saudi Arabia? Ikkje utenkjeleg med gambling -historikken 🤪 

men Arteta har tatt tøffe val før og er ikkje villig til å kjøpe for å kjøpe. Det kan koste oss som nokre påpeiker på kort sikt, men på lang sikt er det nok fornuftig. Så får vi bare håpe at det er tidsnok til å hauste nokre trofé som denne klubben, spelerane og Arteta verkeleg fortener!

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Marius- said:

Vi er godt besatt bakover men ikke tettet noe fremover. Merino ble signert skadd men der var vel kalkulert i Medical. Litt synd vi ikke tetter noe gap, men stammen er god. Derimot er vi uafattelig sårbare på ett par posisjoner nå. Det er kritikkverdig. Ellers ok

Han ble ikke signert skadd. Han ble skadet på trening etter at han ble signert. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...