Jump to content

27.09.23 Brentford (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det hviler nesten en forbannelse over oss og ligacupen. Vi har vel to seiere i den cupen , og 5 - 6 finale tap. Skal liksom ikke lykkes med den cupen. 

De eldste av oss fikk jo med seg finale tapet mot 3 divisjon laget Swindon i 1969. Snakk om å være langt nede 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Pirès#7 said:

Midtbanekonstellasjonen i går var begredelig. 

Smith rowe var ok i første omgang når vi konstant hadde ballen. Men med en gang det er litt motgang i kampen så gjemmer han seg, loffer rundt og melder seg totalt ut. Det synes jeg han har gjort i lang tid.

Helt enig, god når de andre var gode. Elendig når ting ble vanskelig

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Pirès#7 said:

Midtbanekonstellasjonen i går var begredelig. 

Smith rowe var ok i første omgang når vi konstant hadde ballen. Men med en gang det er litt motgang i kampen så gjemmer han seg, loffer rundt og melder seg totalt ut. Det synes jeg han har gjort i lang tid.

Jepp. Og det er noe han absolutt må bli bedre på hvis han skal forbli en viktig del av denne troppen.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, elx said:

Står på det jeg har sagt. Havertz er en helt elendig investering, han har ikke gjort en eneste ting rett etter han tok på seg Arsenal trøya. Helt ubrukelig.

Vil faktisk gå så langt å foreløpig si at han er vår verste signering på 20 år.

Jeg og lurte når vi kjøpte ham, han er ikke verdt prisen. Har vert svak i de kampene jeg har sett ham i. Har han vert god i andre kubber? Er det selvtillit som er dårlig, er hvertfall ett bomkjøp hvis han ikke forbedrer seg kraftig. Nok en utgiftspost?

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, Simbad said:

Jepp. Og det er noe han absolutt må bli bedre på hvis han skal forbli en viktig del av denne troppen.

Riktig. Det er opp til han!

Og det har ikke med at han har lite kamptrening å gjøre, han har vært sånn siden dag 1. Men har blitt litt glemt de månedene han var effektiv foran mål.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners77 said:

Jeg og lurte når vi kjøpte ham, han er ikke verdt prisen. Har vert svak i de kampene jeg har sett ham i. Har han vert god i andre kubber? Er det selvtillit som er dårlig, er hvertfall ett bomkjøp hvis han ikke forbedrer seg kraftig. Nok en utgiftspost?

Det er vanskelig å se hva han er god til, greit han jobber ok, men han virker dvask og slapp med ballen. Merkelig spiller.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Gunners77 said:

Jeg og lurte når vi kjøpte ham, han er ikke verdt prisen. Har vert svak i de kampene jeg har sett ham i. Har han vert god i andre kubber? Er det selvtillit som er dårlig, er hvertfall ett bomkjøp hvis han ikke forbedrer seg kraftig. Nok en utgiftspost?

Jeg har egentlig ikke sett han god etter han reiste fra Leverkusen.

I chelsea hadde han vel en god kamp, og det var CL finalen(Vet ikke om han var god engang, han scorte iallefall vinnermålet^^)

Jeg tror dessverre at han blir tidenes flopp.. Men Arteta må jo se noe i han som gjør at han spiller han som han gjør? Vetafaen. I mine øyner 65m rett i dass. Burde heller brukt det på en spiss eller noe.

Link to comment
Share on other sites

Havertz er god til mye men han er uten selvtillit. Hva gjør man da? Man spiller på det sikre. 
I gjenvinningsfasen har han gode stats. Han løper mye. Han er veldig viktig på defensive dødballer. 

en Havertz i form er også god offensivt. Han er god til å skape sjanser og god til å avslutte sjanser. Det vil nok dessverre ta litt tid, men når vi får ham i gang vil han være en solid forsterkning for Xhaka (for øvrig en spiller jeg var veldig glad i). 

Link to comment
Share on other sites

Hvor lenge ventet vi på at Pepe skulle slå til ? Han er vel vår største flopp så langt.

Vi får gi Havertz mer tid. Arteta og Edu må ha sett noe vi andre har gått glipp av. 

For 14 dager siden svarte 20 ekspert kommentatorer på forskjellige spørsmål så langt i sesongen. Samtlige hadde Havertz som den største skuffelsen så langt dessverre. 

 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gunners68 said:

Hvor lenge ventet vi på at Pepe skulle slå til ? Han er vel vår største flopp så langt.

Vi får gi Havertz mer tid. Arteta og Edu må ha sett noe vi andre har gått glipp av. 

For 14 dager siden svarte 20 ekspert kommentatorer på forskjellige spørsmål så langt i sesongen. Samtlige hadde Havertz som den største skuffelsen så langt dessverre. 

 

Nå er det slik at jeg ikke nødvendigvis syntes Pepe var en flopp. Ikke han som satte prisen. Statsene hans var ikke dårlige. Jeg likte direktheten hans. Dessverre er han helt elendig på defensiv jobbing og passer dermed ikke i Arteta sin filosofi. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Ben Elfen said:

Nå er det slik at jeg ikke nødvendigvis syntes Pepe var en flopp. Ikke han som satte prisen. Statsene hans var ikke dårlige. Jeg likte direktheten hans. Dessverre er han helt elendig på defensiv jobbing og passer dermed ikke i Arteta sin filosofi. 

Jeg tenkte mest på prestasjonene hans , ikke prisen. Det var ikke mye han fikk til. Det var et mål i ny og ne , var farlig på frispark.  Jobbing defensivt eksisterte ikke , som du nevner. 

Men , totalt sett , så var han elendig.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...