Simbad Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Brentford v Arsenal Onsdag 27. september 2023, kl 20:45, Gtech Community Stadium Carabao Cup Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay Ønsket lag: Ramsdale Cedric - Tomi - Gabriel - Kiwior Vieira - Jorginho - Havertz Nelson - Nketiah - ESR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Ønsker ennå mer reservepreget lag. Ungdommer inn, og de som ellers ikke bidrar særlig i kamper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Enig, her er det bare å stille så klink reserve som det går an. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Ja , dette blir en kveld for de som sliter benken mest. Vil ikke se noen av de faste fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 Jeg syns Simbads lag ser helt ypperlig ut, hvis han setter Kiwior som stopper og Tomi som venstreback. Jeg håper at spillere som Saka/Ødegaard ikke sitter på benken engang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 25, 2023 Report Share Posted September 25, 2023 5 minutes ago, Tapapa said: Jeg syns Simbads lag ser helt ypperlig ut, hvis han setter Kiwior som stopper og Tomi som venstreback. Jeg håper at spillere som Saka/Ødegaard ikke sitter på benken engang. 90,9% enig med deg. Eneste jeg er enig med er Cedric. Gi Reuell Walters sjansen på høyreback fremfor den avdanka portugiseren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 25, 2023 Author Report Share Posted September 25, 2023 1 hour ago, Stefanb said: 90,9% enig med deg. Eneste jeg er enig med er Cedric. Gi Reuell Walters sjansen på høyreback fremfor den avdanka portugiseren. Jeg håper egentlig både Walters og Sousa får sjansen, men er 'redd for' at Arteta fort velger et sterkere lag enn de fleste av oss håper på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Hvem er Sagoe jr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 27, 2023 Author Report Share Posted September 27, 2023 1 minute ago, Tapapa said: Hvem er Sagoe jr? 19 år gammel angrepsspillet. Først og fremst venstreving, men kan også spille spiss og offensiv midtbane. Kom fra Fulham i 2015. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 3 minutes ago, Tapapa said: Hvem er Sagoe jr? Sønnen til Sagoe senior Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 27, 2023 Author Report Share Posted September 27, 2023 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 3 minutes ago, Stefanb said: Sønnen til Sagoe senior Hvem er Sagoe senior? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Gabriel capi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 4 minutes ago, Ben Elfen said: Hvem er Sagoe senior? Er ikke det sønnen til Sagoe gubbe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 https://www.hitc.com/en-gb/2023/03/09/arsenal-reiss-nelson-charles-sagoe-jr/ https://m.youtube.com/watch?v=PJDRexYdb4k&t=332s&ab_channel=Arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Ingen Vieira på benk. Håper ikke det er en skade der også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Litt for sterkt lag for min smak. Men artig å se en ny spiller fra start. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Veldig sterkt lagt igrunn, jeg er svært glad for å se Emile smith og Nelson. About fucking time. Debut er også alltid gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 27, 2023 Author Report Share Posted September 27, 2023 31 minutes ago, Ben Elfen said: Gabriel capi? Jorginho kaptein for kvelden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 En ting var jorginho tabben sist. Men han ble en skygge av seg selv etterpå. Ble livredd for fler feil, knapt noe han bidro med fremover. Med skadene nå får vi satse på god opplevelse ikveld Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Deilig nelson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Jeg håper Reiss får sitt skikkelige gjennombrudd i år. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 27, 2023 Author Report Share Posted September 27, 2023 Herlig jobba hjem Nelson! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 2 minutes ago, Tapapa said: Jeg håper Reiss får sitt skikkelige gjennombrudd i år. Har ventet på gjennombruddet til Reiss i snart et tiår. Han har vært ekstremt uheldig, men satser på at det kommer seg. Det siste året har han sett veldig klar ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 27, 2023 Report Share Posted September 27, 2023 Synd for ESR. Innkast er vi dårlige på altså Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts