Jump to content

26.04.23 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

 image.png.5bae7dd0d5212a3ac775b3b765de9c47.png Manchester City v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Onsdag 26. april 2023, kl 21:00, Etihad Stadium
Premier League, 33. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Holding - Gabriel - Zinchenko 

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

Ønsket lag hvis Saliba ved et under skulle bli klar:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Zinchenko 

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Jesus - Martinelli

 

Ønsket lag hvis verken Saliba eller Xhaka er klare:

Ramsdale

White - Holding - Gabriel - KT 

MØ8 - Partey - Zinchenko 

Saka -  Jesus - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 hours ago, Gunners68 said:

De må opp på høyeste nivå hele laget. Redd Guardiola legger opp til extra kjør mot Holding , ja. Vi har dessverre vært rustne defensivt i senere tid. Gjenstår å se om Xhaka spiller. 

Pep sin jobb er å identifisere motstanders svakheter og gjøre alt for å utnytte de. Noe annet ville jo vært dårlig håndverk. Om han lykkes er derimot ett annet spm, la oss håpe han overanalyserer slik han kan ha tendensen til. 

Link to comment
Share on other sites

I dag er det eksamens dag for oss på bortebane. Redd presset blir for stort på våre gutter. Prestasjonene falt for vår del på slutten av siste sesong , skader var en av grunnene den gang. Det samme er i ferd med å innhente oss også i denne avslutningen. Vi får håpe på en solid jobb fra våre og at vi klarer å score på store sjanser. 

Link to comment
Share on other sites

Eg drømte at vi vinne 1-0, målet kommer i det 54. minutt. Målscorer ukjend. Haaland bomma på straffe på overtid. Han plasserer den ned til venstre for keeper og den går via yttersida på stolpen og ut. Påfølgande utspark frå keeper blir kampen avblåst og Arsenalspelarar strekk hendene i været og enkelte synker samtidig ned på kne.

dykk høyrde det her fyst 

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ulfagrafr said:

Eg drømte at vi vinne 1-0, målet kommer i det 54. minutt. Målscorer ukjend. Haaland bomma på straffe på overtid. Han plasserer den ned til venstre for keeper og den går via yttersida på stolpen og ut. Påfølgande utspark frå keeper blir kampen avblåst og Arsenalspelarar strekk hendene i været og enkelte synker samtidig ned på kne.

dykk høyrde det her fyst 

Detaljert drøm! Mine er bare ett rot 😂

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Marius- said:

Detaljert drøm! Mine er bare ett rot 😂

Det er svært sjeldent eg hugser drømmer, så dette tek vi som eit teikn 🤞🏻

8 minutes ago, Gunners68 said:

1 baklengs etter 3 minutter, rødt kort,  VAR ,VAR og VAR, tap 5 - 0 😁

Høyres meir ut som eit mareritt 🙈

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Ulfagrafr said:

Det er svært sjeldent eg hugser drømmer, så dette tek vi som eit teikn 🤞🏻

Høyres meir ut som eit mareritt 🙈

Vi har vært igjennom nok mareritt . La oss heller gå for drømmen til Ulfagrafr 😁

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

1 baklengs etter 3 minutter, rødt kort,  VAR ,VAR og VAR, tap 5 - 0 😁

Ha ha, hvis vi først skal drite oss ut, så kan vi gjøre det med stil!

Jeg er spent på om Arteta tør å starte Holding mot Haaland. Mulig han kjører White inn sentralt, men hvem skal da spille høyreback? Jeg ser noen skriver at Partey kan spille back, men hvis så skjer så heller jeg faktisk mer på at Saka tar backplassen. Partey kommer til å få en nøkkelrolle sentralt.

Kanskje han velger å starte med tre stoppere? Vi har vel ikke akkurat vist at vi er flinke til å holde nullen. Hva vet vel jeg. 

Jeg vil ha Trossard på topp, på bekostning av Jesus. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...