Jump to content

26.04.23 Manchester City (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 minutes ago, Rosicky07 said:

0F3A2BCB-B5E7-4C9B-90F0-3FEB14813404.jpeg

Det der er aldri i verden offside. Korrupte inkompetente idioter. 
White må ha verdens lengste sko og de må være synlige på det bildet for at det skal være offside. 

Link to comment
Share on other sites

 City var smarte solgte da de solgte Jesus, Zinchenko og Sterling.  Zinchenko har tidvis vært god, men han er meget svak defensivt, og vært svært dårlig siste kampene. Sterling har vært katastrofe siste året og Jesus er er arbeidsjern og gjør mye bra, men er ingen goalgetter. City har ikke så stor tropp, men de har 6-8 spillere som kan komme inn å gjøre en god jobb. Vi har Max 2-3. kvitte oss med de som er lånt ut + Vieira og Holding og hent tre spillere som hever oss. Da er vi der. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ulfagrafr said:

Er det lov å håpe at bunnlaga vinner som bare rakkeren siste matchene !? Chelsea har ikkje den magiske 40 poengs grensa enda

Hadde vært et høydepunkt å se Boehly ned i Championship. Dessverre har de noen poeng for mye til at Lampard effekten får de ned. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Rosicky07 said:

Holding spiller nok ikke hos oss neste sesong, tipper en stopper nr 3 står høyt på listen etter kollapsen etter saliba blei skadet 

Og hvem kjøper Holding  ? Vi får omtrent ikke solgt en spiller for de holder ikke nivået som skal til.

Link to comment
Share on other sites

For et elendig press med 5 min igjen. 
 

Hva faen er det Zinch driver med? Herregud så svak han har vært. Slått bort ballen 3 ganger i overtiden. Fy faen. Reduserer med 10 min igjen og klarer faen meg ingenting etterpå. 
 

 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Holding spiller nok ikke hos oss neste sesong, tipper en stopper nr 3 står høyt på listen etter kollapsen etter saliba blei skadet 

Stopper nr 1 vil jeg ha inn. Så vi får noe konkurranse bak der. Angrep vinner kamper, forsvaret vinner titler. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Ray1955 said:

Jada, såklart 😫

Jepp. Rett før tenkte jeg at dagens høydepunkt var at Holding vant duellen not Haaland med 1-0.

Arsenal beste i dag står mellom Trossard, Nelson eller Nketiah. Jeg klarer ikke å bestemme meg.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...