Jump to content

09.04.23 Liverpool (B)


Simbad

Recommended Posts

image.png.309a5e971bb16c37021a99b64553c458.png  Liverpool v  Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug    

Søndag 9. april 2023, kl 17:30, Anfield 
Premier League, 30. runde 
Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay 

Ønsket lag:

Ramsdale

Partey - White - Gabriel - Zinchenko

MØ8 - Jorginho - Xhaka

Saka -  Trossard - Martinelli

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 155
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 hours ago, Tapapa said:

Hvorfor denne mistilliten til Holding?

Jeg gleder meg til kampen. Vinner vi den, så kan vi så smått begynne å feire. 

Mener å erindre at den godeste Holding har sviktet i avgjørende kamper før. Feks borte mot Spurs i siste fase av siste sesong. Da gikk vi på en kollektiv smell , så det var ikke bare Holdings skyld . Men , han bidro godt. Holding kom inn mot Sporting og har gjort jobben sin mot feks Palace og Leeds. 

Så får vi for Holding og lagets del håpe at vi kan avslutte denne sesongen langt bedre enn i fjor. Vi trenger ingen hjerneblødninger fremover. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Tapapa said:

Hvorfor denne mistilliten til Holding?

Jeg gleder meg til kampen. Vinner vi den, så kan vi så smått begynne å feire. 

Enig i Holding. Han burde starte. Hvorfor gjøre 3 endringer når man kun trenger å gjøre 1? Man må jo flytte på noen av de viktigste posisjonene i hele laget og skaper en ubalanse og usikkerhet.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Stefanb said:

Enig i Holding. Han burde starte. Hvorfor gjøre 3 endringer når man kun trenger å gjøre 1? Man må jo flytte på noen av de viktigste posisjonene i hele laget og skaper en ubalanse og usikkerhet.

Jeg håper jeg tar feil, men er redd for at Holding fort blir en syndebukk i en slik kamp. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Simbad said:

Jeg håper jeg tar feil, men er redd for at Holding fort blir en syndebukk i en slik kamp. 

Han kan fort bli en syndebukk, men White som ikke har spilt stopper på over et år og Partey som ikke har spilt høyreback på 4 år er da en betydelig større sjanse enn Holding sentralt? I tillegg vil man ha Jorginho på midten sammen med Xhaka som vi vet ikke fungerer optimalt..

Jeg er stygt redd det der ville svekket oss langt mer enn om Holding spiller. Partey og White kan hjelpe å demme opp i en kamp som dette, men da i riktig posisjon..

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, Stefanb said:

Han kan fort bli en syndebukk, men White som ikke har spilt stopper på over et år og Partey som ikke har spilt høyreback på 4 år er da en betydelig større sjanse enn Holding sentralt? I tillegg vil man ha Jorginho på midten sammen med Xhaka som vi vet ikke fungerer optimalt..

Jeg er stygt redd det der ville svekket oss langt mer enn om Holding spiller. Partey og White kan hjelpe å demme opp i en kamp som dette, men da i riktig posisjon..

Veldig mulig du har rett. La oss bare si at jeg er glad for at det ikke er jeg som må ta det valget 😅

Link to comment
Share on other sites

Om Liverpool spiller som de gjorde i kveld, kommer Holding til å få enkle arbeidsforhold. Var nest best mot Chelsea i kveld, og det sier en del. Noen ble spart, men både Salah og Robertson kom innpå i andre omgang. MEEEEN, de spiller sikkert sesongens beste mot oss på Anfield…

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Verminator5 said:

Om Liverpool spiller som de gjorde i kveld, kommer Holding til å få enkle arbeidsforhold. Var nest best mot Chelsea i kveld, og det sier en del. Noen ble spart, men både Salah og Robertson kom innpå i andre omgang. MEEEEN, de spiller sikkert sesongens beste mot oss på Anfield…

Liverpool på bortebane og hjemmebane er to forskjellige lag, spesielt mot topp 6-lag. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Simbad said:

Liverpool på bortebane og hjemmebane er to forskjellige lag, spesielt mot topp 6-lag. 

Det er sant. Vi fikk kamp til døra på hjemmebane. Dog har vi vært veldig solide på bortebane denne sesongen. Men nå skal jeg ikke bli revet med her. Anfield er alltid et helvete. 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, Verminator5 said:

Det er sant. Vi fikk kamp til døra på hjemmebane. Dog har vi vært veldig solide på bortebane denne sesongen. Men nå skal jeg ikke bli revet med her. Anfield er alltid et helvete. 

Når du er på Anfield og dommer,  VAR og publikum er mot deg  , så blir det alltid vanskelig der. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, Gunners68 said:

Kan bli harde tak på Anfield i dag. Får også tøffe kamper borte mot City og Newcastle. Spørs om det holder helt inn. Seier i dag på en bane hvor vi knapt har vunnet i senere tid vil bety mye.

Enig, tror det blir tøft i racet mot MC - de virker dessverre bunnsolide.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...