Stefanb Posted February 18 Report Share Posted February 18 Just now, Simbad said: Jadda! Er dette vendepunktet på den dårlige perioden vår?!? Håper virkelig det! Dette trengte vi. 3 poeng vunnet fremfor 2 tapt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 Så utrolig digg at Martinez er den som er uheldig på 2-3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted February 18 Report Share Posted February 18 Just now, Simbad said: Så utrolig digg at Martinez er den som er uheldig på 2-3 Ja det var virkelig dagens høydepunkt i denne kampen. Kunne ikke passet bedre at det skjedde med nettopp han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 18 Report Share Posted February 18 Just now, Stefanb said: Håper virkelig det! Dette trengte vi. 3 poeng vunnet fremfor 2 tapt! Just now, Simbad said: Så utrolig digg at Martinez er den som er uheldig på 2-3 Dette håper jeg er vendingen på vår dipp ja. Veldig glede blant våre også Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 18 Report Share Posted February 18 Nå er det bare å heie på Nottingham!!! COYN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 18 Report Share Posted February 18 1 minute ago, elx said: Nå er det bare å heie på Nottingham!!! COYN? Det skjer neppe. Men de kan forhåpentligvis gå på bananskall når de har cl i midtukene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 1 minute ago, Marius- said: Dette håper jeg er vendingen på vår dipp ja. Veldig glede blant våre også Nå har vi Leicester borte, Everton og Bournemouth hjemme i de neste tre. Vi må bare kjøre på og forbedre det vi kan og fortsette med det som fungerte i dag. En uke til neste kamp! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 18 Report Share Posted February 18 13 minutes ago, Gunners68 said: Han skal ha det at det var en utagbar heading. He He 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Kladdet litt underveis i dag, men seier var det viktigste. Vi vinner på bortebane etter å ha ligget under to ganger. Det er en sterk prestasjon. Håper det snur nå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 Det vitner om god karakter i laget å komme tilbake å vinne på en vanskelig bortebane etter å ha havnet bakpå to ganger, selv om vi selvsagt er noe heldige. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 18 Report Share Posted February 18 Denne var enormt viktig. Hadde det blitt 5 strake hadde det blitt stygt med en top4 kamp er jeg redd. Nå bør vi heller se oppover og jage mot city. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted February 18 Report Share Posted February 18 Herlig at vi snur kampen og avgjør på overtid!! Vitner om karakter. Fullt fortjent også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Nordmennene ikke i scoringshumør i dag - Håland med kjempebom akkurat som Ødegård. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted February 18 Report Share Posted February 18 7 minutes ago, Ray1955 said: Nordmennene ikke i scoringshumør i dag - Håland med kjempebom akkurat som Ødegård. Men , vi gleder oss selvfølgelig over dagens goalgetter Martinez 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted February 18 Report Share Posted February 18 Herlig av Forest!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted February 18 Report Share Posted February 18 5 minutes ago, Bekkern said: Herlig av Forest!! Virkelig! Blir som vi klarte U i kampen mot de Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Måtte se 2. omgang med delay. Visste resultatet og kunne se kampen med «nøytrale» øyne. Resultat: Arsenal helt utrolig gode. En vanlig kamp med lave skuldre hadde gitt seier 0-5. Bortsett fra redningen til Ramsdale i tverrligger og ut så har ikke Villa ballen. Det er 99% dominans Arsenal. Ødegaard spiller til 10. Mannen fra Chelsea dobler på passene og slår med fart. Det endrer hele dynamikken. Eddie fortjenter ekstremt mye ros for jobben han gjør. Han ødelegger forsvaret til Villa med løpene og skaper utrolige rom. Hadde han satt sjansen sin så hadde det vært 10/10. Nå blir det 9/10 Martinez is still A Gooner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted February 18 Report Share Posted February 18 21 minutes ago, RP7 said: Måtte se 2. omgang med delay. Visste resultatet og kunne se kampen med «nøytrale» øyne. Resultat: Arsenal helt utrolig gode. En vanlig kamp med lave skuldre hadde gitt seier 0-5. Bortsett fra redningen til Ramsdale i tverrligger og ut så har ikke Villa ballen. Det er 99% dominans Arsenal. Ødegaard spiller til 10. Mannen fra Chelsea dobler på passene og slår med fart. Det endrer hele dynamikken. Eddie fortjenter ekstremt mye ros for jobben han gjør. Han ødelegger forsvaret til Villa med løpene og skaper utrolige rom. Hadde han satt sjansen sin så hadde det vært 10/10. Nå blir det 9/10 Martinez is still A Gooner. Tenker og se den i reprise ja, det var total dominans og blir herlig å se på nytt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted February 18 Report Share Posted February 18 Deilig med seier igjen. Men vi var vel heldige at det ikke blei blåst for offside på målet til J20. 2 Arsenal spillere som dekte utsikten til Martinez. Jeg hadde blitt forbanna hvis det målet hadde stått mot oss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 18 Author Report Share Posted February 18 (edited) 38 minutes ago, Tony said: Deilig med seier igjen. Men vi var vel heldige at det ikke blei blåst for offside på målet til J20. 2 Arsenal spillere som dekte utsikten til Martinez. Jeg hadde blitt forbanna hvis det målet hadde stått mot oss. Det kan være du har rett, men jeg har ikke sett noen god vinkel av målet for å se om Martinez har dårlig sikt pga våre spillere. Hvis du finner en god vinkel må du gjerne dele. Jeg kan ikke huske at Martinez klaget noe særlig heller? Edited February 18 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted February 18 Report Share Posted February 18 Ser ikke det tydelig på dette bildet. Men det finnes en video filmet bak mål der en ser tydelig at Martinez må bøye seg til venstre for å se utgangen av skuddet. Men takk og lov så blei det ikke blåst og vi fikk igjen de 2 poengene vi skulle hatt mot Brentford. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted February 18 Report Share Posted February 18 8 hours ago, Marius- said: Det skjer neppe. Men de kan forhåpentligvis gå på bananskall når de har cl i midtukene Hva sa du sa du ?:):):) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sas2002 Posted February 18 Report Share Posted February 18 Hold ut selv jeg tar feil. Les min kaosrapport fra sofaen. https://dialnorge.no/2023/02/18/a-herregud-hvor-er-hjertestartern-til-slutt-viste-vi-karakter/ Dere var vel i samme boble som meg? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 19 Author Report Share Posted February 19 2 hours ago, Tony said: Ser ikke det tydelig på dette bildet. Men det finnes en video filmet bak mål der en ser tydelig at Martinez må bøye seg til venstre for å se utgangen av skuddet. Men takk og lov så blei det ikke blåst og vi fikk igjen de 2 poengene vi skulle hatt mot Brentford. Når skuddet fra Jorginho går, ser det ut som at også 3 Villaspillere dekker sikten til Martinez. Det var noe lignende da Xhaka scoret mot Manure i fjor. Er mulig det er dette som påvirker VARs avgjørelse om å la den stå? Fjerner du Ødegaard og Nketiah fra bildet ville sannsynligvis det samme skjedd, så da vil jeg si at vi sånn sett ikke får noen fordel av at de to nevnte står i offside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 19 Author Report Share Posted February 19 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts