Jump to content

18.02.23 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Stefanb said:

Håper virkelig det!

Dette trengte vi. 3 poeng vunnet fremfor 2 tapt!

 

Just now, Simbad said:

Så utrolig digg at Martinez er den som er uheldig på 2-3

Dette håper jeg er vendingen på vår dipp ja. Veldig glede blant våre også 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

 

Dette håper jeg er vendingen på vår dipp ja. Veldig glede blant våre også 

Nå har vi Leicester borte, Everton og Bournemouth hjemme i de neste tre. Vi må bare kjøre på og forbedre det vi kan og fortsette med det som fungerte i dag. 

En uke til neste kamp! 

Link to comment
Share on other sites

Måtte se 2. omgang med delay. 
Visste resultatet og kunne se kampen med «nøytrale» øyne. 
Resultat: Arsenal helt utrolig gode. En vanlig kamp med lave skuldre hadde gitt seier 0-5. Bortsett fra redningen til Ramsdale i tverrligger og ut så har ikke Villa ballen. Det er 99% dominans Arsenal. 
Ødegaard spiller til 10. Mannen fra Chelsea dobler på passene og slår med fart. Det endrer hele dynamikken. 
Eddie fortjenter ekstremt mye ros for jobben han gjør. Han ødelegger forsvaret til Villa med løpene og skaper utrolige rom. Hadde han satt sjansen sin så hadde det vært 10/10. Nå blir det 9/10

Martinez is still A Gooner. 

Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, RP7 said:

Måtte se 2. omgang med delay. 
Visste resultatet og kunne se kampen med «nøytrale» øyne. 
Resultat: Arsenal helt utrolig gode. En vanlig kamp med lave skuldre hadde gitt seier 0-5. Bortsett fra redningen til Ramsdale i tverrligger og ut så har ikke Villa ballen. Det er 99% dominans Arsenal. 
Ødegaard spiller til 10. Mannen fra Chelsea dobler på passene og slår med fart. Det endrer hele dynamikken. 
Eddie fortjenter ekstremt mye ros for jobben han gjør. Han ødelegger forsvaret til Villa med løpene og skaper utrolige rom. Hadde han satt sjansen sin så hadde det vært 10/10. Nå blir det 9/10

Martinez is still A Gooner. 

Tenker og se den i reprise ja, det var total dominans og blir herlig å se på nytt.

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Tony said:

Deilig med seier igjen. Men vi var vel heldige at det ikke blei blåst for offside på målet til J20. 2 Arsenal spillere som dekte utsikten til Martinez. Jeg hadde blitt forbanna hvis det målet hadde stått mot oss.

Det kan være du har rett, men jeg har ikke sett noen god vinkel av målet for å se om Martinez har dårlig sikt pga våre spillere. Hvis du finner en god vinkel må du gjerne dele. 

Jeg kan ikke huske at Martinez klaget noe særlig heller? 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Ser ikke det tydelig på dette bildet. Men det finnes en video filmet bak mål der en ser tydelig at Martinez må bøye seg til venstre for å se utgangen av skuddet. 

Men takk og lov så blei det ikke blåst og vi fikk igjen de 2 poengene vi skulle hatt mot Brentford.

20230218_225910.jpg

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Tony said:

Ser ikke det tydelig på dette bildet. Men det finnes en video filmet bak mål der en ser tydelig at Martinez må bøye seg til venstre for å se utgangen av skuddet. 

Men takk og lov så blei det ikke blåst og vi fikk igjen de 2 poengene vi skulle hatt mot Brentford.

20230218_225910.jpg

Når skuddet fra Jorginho går, ser det ut som at også 3 Villaspillere dekker sikten til Martinez. Det var noe lignende da Xhaka scoret mot Manure i fjor. Er mulig det er dette som påvirker VARs avgjørelse om å la den stå? Fjerner du Ødegaard og Nketiah fra bildet ville sannsynligvis det samme skjedd, så da vil jeg si at vi sånn sett ikke får noen fordel av at de to nevnte står i offside. 

image.thumb.png.59d3b9ec70251dca9b0f6dd202f07636.png

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...