Jump to content

18.02.23 Aston Villa (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 2/18/2023 at 11:05 PM, Tony said:

Ser ikke det tydelig på dette bildet. Men det finnes en video filmet bak mål der en ser tydelig at Martinez må bøye seg til venstre for å se utgangen av skuddet. 

Men takk og lov så blei det ikke blåst og vi fikk igjen de 2 poengene vi skulle hatt mot Brentford.

20230218_225910.jpg

Ut ifra dette litt dårlige bildet, som er litt etter at skuddet til Jorginho har gått, synes jeg det ser ut som at det er de to Villaspillerne som er på linje i Martinez sin utsikt mot ballen som påvirker sikten mest. 

Screenshot_20230220-160632.png

Et annet bilde fra skuddøyeblikket:

image.thumb.png.7da8b62f296be7b90b2162293b3b8ea5.png

I bakgrunn av de siste bildene jeg har sett, skjønner jeg at VAR lar målet vårt stå. Mings og Kamara(?) er de som påvirker sikten til Martinez mest. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Ser av pressekonferansen at det er veldig fokus på om Saka er ‘targeted’, altså spesielt utsatt fra motstanderens forsvarsspelarar og det refereres mykje til Villakampen. Eg såg kampen på jobb og missa en del av kampen, var det spesielt mykje i denne kampen eller blei denne kampen brukt som eksempel mot den generelle behandlinga han får av motstanderlag 

Link to comment
Share on other sites

Saka får mye juling og Villa spillerne er noen bøller. Denne sesongen syntes jeg det har vært til tider elendige dommer avgjørelser. VAR er helt på trynet.

Vel , dommere og VAR skal ha det at de har vært flinke til å straffe Arsenal. Det andre slipper unna med blir vi tatt på. 

Siste er at vi nå har blitt bøtelagt for å omringe dommeren i kampen mot City. Du ser det i alle kamper, men Arsenal blir tatt.

Saka blir tatt mye , får liten beskyttelse,  dessverre. Dommerne lar spillere holde på med ulovligheter for lenge. Når de først får gult så skulle de egentlig ha hatt to gule allerede. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...