Jump to content

22.01.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 minute ago, Bekkern said:

At City solgte han er faen meg helt utrolig. Nå bruker de stoppere på VB. 

En ting er å selge han.. En annen er prisen, burde ha kosta 80m....

 

Virker igrunn som om Zinchencko er offside på pasningen fra Trossard? Tar GJERNE et OFFSIDE mål!

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Dette ser nå veldig lyst ut. Vi nekter å tape . Gir ikke opp og får betalt for det. 11 poeng foran United,  17 foran Spurs. Holder City fortsatt fra livet og de slår vi hjemme. Vi har noen som roter det til med feil pasninger og det kladder litt bakerst av og til , men det driter vi i når vi slår United og leder PL 😁 En utrolig glede i laget og denne seieren betyr mye for de , Arteta og supportere. 

Link to comment
Share on other sites

To mål av Eddie må bety mye for han. Han fikk jobben med å erstatte vår favoritt Jesus. Hadde ikke troen på at Eddie var rette mann,  men han har tatt utfordringen på strak arm. Jeg har ikke noe i mot at Eddie bøtter inn mål og at jeg tok feil. Fortsetter han å bøtte inn mål , så blir det benken på Jesus 😁

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, Gunners68 said:

To mål av Eddie må bety mye for han. Han fikk jobben med å erstatte vår favoritt Jesus. Hadde ikke troen på at Eddie var rette mann,  men han har tatt utfordringen på strak arm. Jeg har ikke noe i mot at Eddie bøtter inn mål og at jeg tok feil. Fortsetter han å bøtte inn mål , så blir det benken på Jesus 😁

Yes, speedy recovery for Jesus, men Eddie har bevis seg verdig. Nå har vi god dekning på spissplass imo. Lov å ta feil, og det innrømmer jeg glatt. Men samtidig skal det sies at det er LAGET som leverer om dagen. Fra mål til angrep. Nydelig å være supporter om dagen

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...