Jump to content

22.01.23 Manchester United (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 135
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Må le når jeg leser parasitten Gary Neville ta for seg Artetas oppførsel på sidelinjen. Neville hadde vel en sjef i United som ikke var helt stueren på sidelinjen  . Nå gjør alle det de kan for å ta Arsenal. På et eller annet tidspunkt oppdager de kanskje at vi til og med har et godt lag.

Link to comment
Share on other sites

34 minutes ago, Marius- said:

Yes, speedy recovery for Jesus, men Eddie har bevis seg verdig. Nå har vi god dekning på spissplass imo. Lov å ta feil, og det innrømmer jeg glatt. Men samtidig skal det sies at det er LAGET som leverer om dagen. Fra mål til angrep. Nydelig å være supporter om dagen

En Jesus i form hadde vært en god  back up for King Eddie.

Nkethia er ligaens nest beste spiss for tiden, etter Haaland.

Link to comment
Share on other sites

Måtte se med 30 min delay grunnet bilkø. Herregud for en morsom kamp. For et tempo og for et trykk. Publikum og stemningen helt magisk. Stopperne våre er så gode at jeg får tårer i øynene. Zinch er enorm. Tomi kommer inn og dominerer både offensivt og defensivt. Så utrolig deilig å ha en slik spiller i troppen. Er nesten like god som stopper og kan bekle begge backer. Martin er latterlig god og alle tre fremme leverer. Kanskje Martinelli trenger en pause og Trossard viste at han kan komme inn og bidra fra første sekund. Igjen en god signering. 
For meg er Xhaka MoM. Han gjør ikke en eneste feil og er bunnsolid i alt han gjør. For en forvandling og for en bidragsyter i alle kamper. Hatten av for jobben Arteta har gjort med gutten. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners68 said:

Må le når jeg leser parasitten Gary Neville ta for seg Artetas oppførsel på sidelinjen. Neville hadde vel en sjef i United som ikke var helt stueren på sidelinjen  . Nå gjør alle det de kan for å ta Arsenal. På et eller annet tidspunkt oppdager de kanskje at vi til og med har et godt lag.

SÅ enig !

Link to comment
Share on other sites

Fyyy dette var deilig! Så kampen på pub men kompiser , jeg som eneste Arsenal mann, resten United ! Den smakte over snittet godt. 
 

Eddie, jeg bøyer meg i støvet! Idag var du god , beste Arsenal kampen du har hatt. Var mange gode utpå idag! Men Oleg… for en fotballspiller! Dere gjorde vi et realt scoop. Trossard var pigg når han kom inn, hyggelig å se

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...