Jump to content

03.01.2023 Newcastle (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Newcastle image.png.8245cbb8a7a022f01e6669aecc256072.png
Tirsdag 3. januar 2022, kl. 20:45. Emirates Stadium

Premier League, 18. runde

Kampen vises direkte på Viasport Premier League / Viaplay
 

Ønsket lag:

Ramsdale

White - Saliba - Gabriel - Tierney

MØ8 - Partey - Xhaka 

Saka -  Nketiah - Martinelli

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blir tøft mot verdens rikeste lag i kveld! De har kommet seg på øvre del av tabellen en sesong før jeg trodde de skulle klare det. Det Howe har gjort er intet annet enn veldig imponerende. De slipper ikke inn mål og Almiron har plutselig blitt verdens beste. Selv Joelinton scorer mål! Dette blir en skikkelig tøff kamp, og seier ville vært imponerende. Ser for meg uavgjort i dag faktisk. Håper på det beste!

Link to comment
Share on other sites

De har nok verdens rikeste eiere ja, men det har vært mindre forbruk enn frykta. På brua bruker de penger som fulle sjømenn, Newcastle har iallfall ikke startet i den enden (enda?). 
 

Howe har vært god leder for de. De har spennende spillere på topp, og de har solid base. Ligger litt høyere enn forventet, men fortjent. Blir en spennende kamp, som bør vinnes hjemme. Borte er blir det nok vanskeligere for mange

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, bergkampje said:

Er ikke bare bare å hente verdens beste spillere til Nord-England når laget ditt ligger på nedre halvdel i PL. Om Newcastle klarer topp 4 kommer de til å splæsje cash. Det er vel bare å forvente 

Vi får se, derfor jeg skrev enda i parentes :) Uansett ligger de fortjent der de ligger, grunnet solid spill og ikke pengedop (enda?) ;)

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...