Jump to content

03.01.2023 Newcastle (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Stefanb said:

Vi er et bedre lag enn Newcastle, men de er veldig gode defensivt.

Dommeren Madley er inkonsekvent som vanlig. For et sjokk. Eddie får kort, Joelinton og Burn ikke.

Joelinton sin var stygg og bakfra. Burn sin ødelegger en potensiell kontring. Soleklare gule kort begge to. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Joelinton sin var stygg og bakfra. Burn sin ødelegger en potensiell kontring. Soleklare gule kort begge to. 

Just now, RP7 said:

Skandaløst dårlig dømming. 3 klare gule oversett og Ed får for en hånd på skulder

Helt enig med begge to.

Merkverdig hvordan Madley som er en av ligaens dårligste dommere blir satt på et såpass viktig oppgjør.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Simbad said:

Burn som drar ned Gabriel. Aldri straffespark. Burn skulle hatt to gule nå 

Den reaksjonen alene der er jo gult kort. Madley er så jævlig ræva.

 

Just now, elx said:

Nå må vi FAEN meg roe oss ned her.... Er kun Ncastle som tjener på denne her idiotien.

Newcastle tjener som du sier på dette. Vi må holde hodet rolig nå.. ikke dra oss inn i denne møkka.

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

Merkverdig hvordan Pope ikke har fått gult kort for timewasting som Gabriel fikk i forrige kamp.

Madley har for øvrig mistet kontroll over denne kampen TOTALT. Han er så forbanna. For meg er det ikke noe sjokk at han dømmer denne kampen basert på PGMOL.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Merkverdig hvordan Pope ikke har fått gult kort for timewasting som Gabriel fikk i forrige kamp.

Madley har for øvrig mistet kontroll over denne kampen TOTALT. Han er så forbanna. For meg er det ikke noe sjokk at han dømmer denne kampen basert på PGMOL.

Fordi det bare er oss som får gult for slikt i førsteomgangen 😅

Helt sjukt at de klarer å sette opp en slik dommer for en slik kamp. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...