Jump to content

Managere som ryker sesongen 2022/2023

Orakelet
 Share

Recommended Posts

Sesongen er godt i gang - og Scott Parker er allerede første manager ut døra i sin respektive klubb. En litt merkelig avgjørelse synes jeg all den tid de baserte sen avgjørelsen på kamper mot Liverpool, Man City og Arsenal.

Men hvem tror du mister jobben som nestemann i premier League av managerene? Og hvem ryker i løpet av sesongen?

Hvilken kamp blir skjebnekamp? 

Jeg tror at førstemann som ryker nå er en av denne trioen: Frank Lampard, Steven Gerrard eller Brendan Rodgers.

Både Lampard og Gerrard kom ut av kampuke 5 med sterke resulterer. Uavgjort i et merseyside-derby og uavgjort mot Manchester city. Rodgers derimot skal få Bryne seg på et solid Brighton lag i dag (en kamp jeg ikke tror Leicester kommer til mange sjanser…  om noen i det hele tatt). Før denne kampuken trodde jeg at taperen av Leicester og Aston Villa i neste serierunde røk som nestemann - men nå tror jeg det heller kun er Rodgers som sitter dårligst hvis de taper mot Brighton i dag… Gerrard har nok fått litt godvilje etter denne helgen. 

Så mitt bet er Brendan Rodgers. Men at både Lampard og Gerrard går i løpet av sesongen.

1 hour ago, Orakelet said:

Jeg tror at førstemann som ryker nå er en av denne trioen: Frank Lampard, Steven Gerrard eller Brendan Rodgers.

Både Lampard og Gerrard kom ut av kampuke 5 med sterke resulterer. Uavgjort i et merseyside-derby og uavgjort mot Manchester city. Rodgers derimot skal få Bryne seg på et solid Brighton lag i dag (en kamp jeg ikke tror Leicester kommer til mange sjanser…  om noen i det hele tatt). Før denne kampuken trodde jeg at taperen av Leicester og Aston Villa i neste serierunde røk som nestemann - men nå tror jeg det heller kun er Rodgers som sitter dårligst hvis de taper mot Brighton i dag… Gerrard har nok fått litt godvilje etter denne helgen. 

Så mitt bet er Brendan Rodgers. Men at både Lampard og Gerrard går i løpet av sesongen.

Ifølge det jeg har fått med meg, har Rodgers en kjempefallskjerm. Så det vil bli veldig dyrt for de å sparke ham.

Mulig de prøver å få ham til å gå av selv, mye som kan tyde på det slik de har holdt på på overgangsmarkedet denne sommeren iallefall. 

2 hours ago, Simbad said:

Ifølge det jeg har fått med meg, har Rodgers en kjempefallskjerm. Så det vil bli veldig dyrt for de å sparke ham.

Mulig de prøver å få ham til å gå av selv, mye som kan tyde på det slik de har holdt på på overgangsmarkedet denne sommeren iallefall. 

Hmm interessant tanke.. de har jo som du sier ikke akkurat støttet Rodgers i overganger denne sommeren. Hvis det du sier er tilfelle så kan det hende jeg må gjøre om til at Lampard ryker først 😛

Så - neste som røk har Tuchel i Chelsea. Jeg snakket med en kompis etter at Arsenal slo chelsea 4-0 at jeg trodde chelsea kom til å slite, og at Tuchel ville ryke tidlig i sesongen… så har jeg egentlig ombestemt meg litt (derav posten min over her) - fordi jeg trodde det gikk ok for dem - hvertfall ikke så ille at han skulle miste jobben. Den gang ei.

Share

• Create New...