Jump to content

13.03.22 Leicester (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Leicester image.png.38d22a422d4ca993b91d573cb6f6f13c.png
Søndag 13. mars 2022, kl. 17:30 Emirates Stadium

Premier League, 26. runde

Kampen vises direkte på TV2 Play

Ønsket lag:

Ramsdale 

Cedric - White - Gabriel - Tierney 

Partey - Xhaka

Saka - MØ8 - Martinelli

Laca

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Begynner å glede meg til kamp igjen! Forventer samme lagoppstilling som i de siste kampene. Leicester har fått opp dampen igjen og vunnet sine 2 siste. Blir nok ingen enkel kamp

Fordel oss er at Leicester har endel skader og spiller kamp seint torsdag mot Rennes i Europa, der de kommer til å stille med det de har. De får 2 dager hvile , der vi får en uke.

Håper den gode stemningen på Emirates fortsetter nå, vi må bare rulle med dette Momentumet vi har skaffet oss , en kamp av gangen.
 

Fortsetter vi i samme gate som de siste ukene så er det veldig veldig gode muligheter for 3 poeng her. 

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg noe enormt til kamp. Har merket at denne sesongen har fått engasjementet, gløden og troen til å stige i takt med antall lystimer i døgnet. 

Det å ha kun Premier League - det tror jeg er positivt på mange, mange plan. Laget kan fokusere på 1 ting - og i tillegg får vi gode resultater. Det gjør at vi som supportere for litt ekstra god tid mellom kampene, som gjør at vi både kan bygge spenning og forventning. Madammen i huset har merket det da jeg nærmest driver countdown til matchdag fra kamp til kamp. Hu er ikke spesielt interessert i denne fantastiske sporten og utrolige klubben - men hu finner stor glede i at jeg får så mye positivt ut av det. (dog Lacazette sitt overtidsmål mot Wolves så fikk selv fruen gåsehud og ei tåre i øyekroken av scene som utspilte seg etterpå både på TV'n og i sofaen).

Jeg gleder meg enormt. Jeg håper vi fortsetter godt offensivt spill (noe Leicester med sin mer offensive stil kommer til å tillate), at vi viser vår defensive struktur igjen etter en litt rotete kamp mot Watford - og at ESR får et innhopp med obligatorisk mål igjen. 

COYG

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...