Ray1955 Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 1 minute ago, Simbad said: Det samspillet mellom ham og Laca da Laca nesten kom seg igjennom aleine var sykt. Flott ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 deilig seier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 Poeng mot pool nå hadde smakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 Imponerende gjennomført kamp. Soleklart best og godt kontrollert match. Fyyyy Partey var enorm idag. vi får en skikkelig test på onsdag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 Basert på denne kampen, så predikerer jeg at Partey blir vår toppscorer neste sesong! I dag var han enorm, den beste blant mange gode. Tror du de har sluttet å le i Madrid, @RP7? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted March 13, 2022 Report Share Posted March 13, 2022 41 minutes ago, Tapapa said: Basert på denne kampen, så predikerer jeg at Partey blir vår toppscorer neste sesong! I dag var han enorm, den beste blant mange gode. Tror du de har sluttet å le i Madrid, @RP7? Har de ledd noengang ? Minnes de var mildt sagt frustrerte Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 12 hours ago, Tapapa said: Basert på denne kampen, så predikerer jeg at Partey blir vår toppscorer neste sesong! I dag var han enorm, den beste blant mange gode. Tror du de har sluttet å le i Madrid, @RP7? Selv blid høne kan finne korn Tapapa😂 Han har hevet seg mange hakk siden Afrikamesterskapet, det skal han ha. Men, fortsatt er det endel rusk og passet hans på tvers i 90’ i går er akkurat like håpløst som før. I går var Leicester dårlige på midten. Det er ikke mer enn en uke siden (samt perioden 35-45) i går hvor Arsenal mistet midtbanen. Tenker vi får mer svar onsdag. Da kan ikke han og BW tråkke rundt med ballen i 10-15 sekunder uten å bli overfalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 Herlig straffe av Laca - «lille Schmeicel» prøvde å leke Tim Krul med idiotisk fekting og roping, men fikk bare et overbærende blikk fra Lace før han limte den opp i krysset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 5 hours ago, RP7 said: Selv blid høne kan finne korn Tapapa😂 Han har hevet seg mange hakk siden Afrikamesterskapet, det skal han ha. Men, fortsatt er det endel rusk og passet hans på tvers i 90’ i går er akkurat like håpløst som før. I går var Leicester dårlige på midten. Det er ikke mer enn en uke siden (samt perioden 35-45) i går hvor Arsenal mistet midtbanen. Tenker vi får mer svar onsdag. Da kan ikke han og BW tråkke rundt med ballen i 10-15 sekunder uten å bli overfalt. Blid høne, hahahaha. Det er ikke sånn jeg kjenner uttrykket 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 49 minutes ago, Ben Elfen said: Blid høne, hahahaha. Det er ikke sånn jeg kjenner uttrykket 🙂 Kødd ikke med Robert Pires. Han er nemlig opptatt av god språkbruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 2 hours ago, Ray1955 said: Herlig straffe av Laca - «lille Schmeicel» prøvde å leke Tim Krul med idiotisk fekting og roping, men fikk bare et overbærende blikk fra Lace før han limte den opp i krysset. Ganske komisk at Kasper ble sint på utførelsen av straffesparket. Selv lå han 1 meter unna streken han skulle holdt seg til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 Just now, Verminator5 said: Ganske komisk at Kasper ble sint på utførelsen av straffesparket. Selv lå han 1 meter unna streken han skulle holdt seg til. Skulle akkurat til å nevne dette. Selvinnsikt er noe dritt Kasper. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 1 hour ago, Tapapa said: Kødd ikke med Robert Pires. Han er nemlig opptatt av god språkbruk. Tror jeg har mitt på det rene ang ordtaket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 17 minutes ago, RP7 said: Tror jeg har mitt på det rene ang ordtaket Du traff på ordtaket, men bommet på rettskrivingen Dog kan sikkert blide høner også finne korn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 16 minutes ago, Verminator5 said: Du traff på ordtaket, men bommet på rettskrivingen Dog kan sikkert blide høner også finne korn. Fu…. Det ser jeg først nå. Gamle menn bør bruke lesebriller.. 😂😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 1 hour ago, Verminator5 said: Ganske komisk at Kasper ble sint på utførelsen av straffesparket. Selv lå han 1 meter unna streken han skulle holdt seg til. Nettopp 😃 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 25 minutes ago, RP7 said: Fu…. Det ser jeg først nå. Gamle menn bør bruke lesebriller.. 😂😂😂 😂😂😂😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 14, 2022 Author Report Share Posted March 14, 2022 1 hour ago, RP7 said: Fu…. Det ser jeg først nå. Gamle menn bør bruke lesebriller.. 😂😂😂 Enda en gamling her @elx😅 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted March 14, 2022 Report Share Posted March 14, 2022 3 hours ago, Simbad said: Enda en gamling her @elx😅 Håpløst.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted March 15, 2022 Author Report Share Posted March 15, 2022 3 hours ago, RP7 said: Håpløst.. ❤️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts