Jump to content

13.03.22 Leicester (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

41 minutes ago, Tapapa said:

Basert på denne kampen, så predikerer jeg at Partey blir vår toppscorer neste sesong! I dag var han enorm, den beste blant mange gode.

 

Tror du de har sluttet å le i Madrid, @RP7?

Har de ledd noengang ? Minnes de var mildt sagt frustrerte 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Tapapa said:

Basert på denne kampen, så predikerer jeg at Partey blir vår toppscorer neste sesong! I dag var han enorm, den beste blant mange gode.

 

Tror du de har sluttet å le i Madrid, @RP7?

Selv blid høne kan finne korn Tapapa😂

Han har hevet seg mange hakk siden Afrikamesterskapet, det skal han ha. Men, fortsatt er det endel rusk og passet hans på tvers i 90’ i går er akkurat like håpløst som før. 
 

I går var Leicester dårlige på midten. Det er ikke mer enn en uke siden (samt perioden 35-45) i går hvor Arsenal mistet midtbanen. 
Tenker vi får mer svar onsdag. Da kan ikke han og BW tråkke rundt med ballen i 10-15 sekunder uten å bli overfalt. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, RP7 said:

Selv blid høne kan finne korn Tapapa😂

Han har hevet seg mange hakk siden Afrikamesterskapet, det skal han ha. Men, fortsatt er det endel rusk og passet hans på tvers i 90’ i går er akkurat like håpløst som før. 
 

I går var Leicester dårlige på midten. Det er ikke mer enn en uke siden (samt perioden 35-45) i går hvor Arsenal mistet midtbanen. 
Tenker vi får mer svar onsdag. Da kan ikke han og BW tråkke rundt med ballen i 10-15 sekunder uten å bli overfalt. 

Blid høne, hahahaha. 

 

Det er ikke sånn jeg kjenner uttrykket 🙂

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Ray1955 said:

Herlig straffe av Laca - «lille Schmeicel»  prøvde å leke Tim Krul med idiotisk fekting og roping, men fikk bare et overbærende blikk fra Lace før han limte den opp i krysset.

Ganske komisk at Kasper ble sint på utførelsen av straffesparket. Selv lå han 1 meter unna streken han skulle holdt seg til. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Ganske komisk at Kasper ble sint på utførelsen av straffesparket. Selv lå han 1 meter unna streken han skulle holdt seg til. 

Skulle akkurat til å nevne dette. Selvinnsikt er noe dritt Kasper. :) 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Verminator5 said:


Du traff på ordtaket, men bommet på rettskrivingen :) Dog kan sikkert blide høner også finne korn. 

Fu…. Det ser jeg først nå. Gamle menn bør bruke lesebriller.. 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...