Jump to content

13.01.22 Liverpool (B)


Simbad

Recommended Posts

Just now, RP7 said:

Morsomme er at nå er argumentet for rødt kort at Xhaka kun ser på ball og ikke vet hvor mann er. Da Mané skulle hatt rødt var argumentene at det er gult fordi han kun ser på ball og dermed ikke vet hvor mann er… Jeg mener at dette er rødt og at Mané skulle vært utvist 3 ganger denne sesongen med samme argumentasjon. 

Ikke uenig, men så er det påfallende at Mane har funnet ut at dette kan man gjøre innenfor første 10 min hele tiden i PL

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, RP7 said:

Morsomme er at nå er argumentet for rødt kort at Xhaka kun ser på ball og ikke vet hvor mann er. Da Mané skulle hatt rødt var argumentene at det er gult fordi han kun ser på ball og dermed ikke vet hvor mann er… Jeg mener at dette er rødt og at Mané skulle vært utvist 3 ganger denne sesongen med samme argumentasjon. 

Absolutt enig. Men vi vet at dommerne ikke er konsekvente/er inhabile/korrupte. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Marius- said:

Ikke uenig, men så er det påfallende at Mane har funnet ut at dette kan man gjøre innenfor første 10 min hele tiden i PL

 

Armen i ansiktet på Tomi var i det 32/33 min. Etter dette sparket han ned White bakfra i tillegg. Men dommerne er inhabile/inkonsekvente/korrupte. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Gunners68 said:

Xhaka skal i allefall ha det at når han får rødt kort så gjør han det skikkelig 🙂 

Det der var ikke skikkelig. Hadde det vært skikkelig, hadde han brukket beinet hans eller sparka han i hue. 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, sas2002 said:

Denne er god!

Å sette sin lit til ham kan sammenlignes med å reparere en hangover med en ny fest. Det føles jævla bra en periode, men du bare vet at et nytt opphold i fosterstilling på baderomsgulvet venter. 

 

Jepp! Blir litt som å pisse i buksa for å holde varmen.

4 minutes ago, RP7 said:

Morsomme er at nå er argumentet for rødt kort at Xhaka kun ser på ball og ikke vet hvor mann er. Da Mané skulle hatt rødt var argumentene at det er gult fordi han kun ser på ball og dermed ikke vet hvor mann er… Jeg mener at dette er rødt og at Mané skulle vært utvist 3 ganger denne sesongen med samme argumentasjon. 

De vet å vinkle argumentene sine godt.

Helt latterlig..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...