Jump to content

13.01.22 Liverpool (B)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 168
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stolte av gutta i kveld!

Liverpool med sin vinterferie er friske og opplagte. Topper laget med alt og enhver som de kan. Til og med Allison får sin debut i cupen etter å ha vært i klubben i 4 år.

En herlig kamp av guttene etter skuffelsen mot Nottingham Forest. To fantastiske kamper av tre de siste kampene våre. Mot henholdsvis City og Liverpool.

Ellers er Xhaka en forbanna IDIOT! Han er ikke en mann man kan stole på. Har IQ som en jævla bever.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Stefanb said:

Stolte av gutta i kveld!

Liverpool med sin vinterferie er friske og opplagte. Topper laget med alt og enhver som de kan. Til og med Allison får sin debut i cupen etter å ha vært i klubben i 4 år.

En herlig kamp av guttene etter skuffelsen mot Nottingham Forest. To fantastiske kamper av tre de siste kampene våre. Mot henholdsvis City og Liverpool.

Ellers er Xhaka en forbanna IDIOT! Han er ikke en mann man kan stole på. Har IQ som en jævla bever.

 

Stygt sagt mot bevere... Har du sett de deilige undervanns husene de bygger?

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Ellers er Xhaka en forbanna IDIOT! Han er ikke en mann man kan stole på. Har IQ som en jævla bever.

Vel, han har jo bevist at han har lav iq med sin antivaxxermentalitet. Hadde ikke forundra meg om han tror jorda er flat også. 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

 

Stygt sagt mot bevere... Har du sett de deilige undervanns husene de bygger?

Beklager til bevere. Vet ikke hva som gikk av meg.

  

1 minute ago, Simbad said:

Vel, han har jo bevist at han har lav iq med sin antivaxxermentalitet. Hadde ikke forundra meg om han tror jorda er flat også. 

Sant det. Håper virkelig vi snart slipper å se han i en Arsenal drakt. Nok burde være nok.

 

Edited by Stefanb
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Marius- said:

Nå ser vi at Liverpool er salah og mane. Ingen av de i to har vært borte samtidig etter hva jeg husker . Får vi en av slike så blir det opp i tabellen. 

Det har du helt rett i, avkledd i kveld uten de to, Salah og Mane 🙂

Link to comment
Share on other sites

Xhaka bør pusse skoene til alle som var utpå banen her idag. For en innsats. Back 5eren spiller som martyrer. Hvor mange meter la martinelli ned idag?? 10 mil? 
 

Xhaka må vell stå over mot Spurs og pool igjen. Leste at Arsenal måtte signere seinest i morgen for å få registret spilleren til nld på søndag. Per nå har vi kun Sambi som CM. Dette e kritisk…. Kan vi hente hjem torriera eller Guendouzi?😂 Eller skal vi tippe at telefaxen går varm på emirates i kveld?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er mektig imponert over samtlige involverte i dag, med unntak Xhaka åpenbart. Dette hadde jeg ikke trodd vi skulle klare. Syns Lokonga klarte seg bra. Nå håper jeg at dette er en vitamininnsprøytning for laget. Er dog stygt redd for at dette har kostet svært mye. Tottene ligger på sofaen og slikker sårene i kveld.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Rosicky07 said:

Xhaka bør pusse skoene til alle som var utpå banen her idag. For en innsats. Back 5eren spiller som martyrer. Hvor mange meter la martinelli ned idag?? 10 mil? 
 

Xhaka må vell stå over mot Spurs og pool igjen. Leste at Arsenal måtte signere seinest i morgen for å få registret spilleren til nld på søndag. Per nå har vi kun Sambi som CM. Dette e kritisk…. Kan vi hente hjem torriera eller Guendouzi?😂 Eller skal vi tippe at telefaxen går varm på emirates i kveld?

Har hentet hjem Azeez.

Link to comment
Share on other sites

Hadde elsket at vi hentet tilbake Guendouzi til NLD. Den mannen elsker slike oppgjør og han er rasende god for Marseille. Egentlig en Arteta-type, så veldig synd de har røket uklare. 
 

mange fortjener skryt i kveld, men syns Chambers og Holding gjør fantastisk inntreden på en arena hvor de tidligere har slitt enormt. 
 

Saka, Laca og Martinelli er rett og slett i fantastisk fysisk form. Ikke lenge siden Laca ikke orket mer enn 60, nå holder han 95 og i tillegg med ekstrem defensiv jobbing. 
 

MoM for Meg er Lukonga. Herregud så mye rom han dekker og hvor mange dueller han går inn i på midten. Han dekket for to i 65 minutter på Anfield og hindrer Liverpool i å vende spill med hele tiden ligge der passet burde gått. 
 

Tjernås var skuffet over spillvendingene til Pool, men virket ikke som han oppfattet årsaken. I mine øyne skyldes det at vår ene sentral midt turte å stå så høyt at spillvending måtte gå via to spillere i stedet for direkte. Da rakk kantene ned. Eneste gangen det sviktet var ved utvisningen hvor Tierny er så ute av posisjon som det går an å være. 
 

Gratulerer med perfekt defensiv kamp på Anfield Arteta. Noe av det beste vi har sett på mange år. 

Link to comment
Share on other sites

Chambers var god i dag. Fortjener å være andrevalg på høyrebacken fremfor Cedric. Er også mer lik Tomi i stilen, samt god på hodet. Han knuste Van Dijk i en duell inne i feltet vårt mot slutten av kampen. 

Etter at vi la om til tre bak synes jeg White var fantastisk. Vår beste i dag, og i mine øyne hans soleklart beste kamp for oss. Gabriel og Holding gode, men begge to samt Ramsdale gjorde en del rare ting i dag.

Saka fantastisk, bare synd han ikke scoret på sjansen sin. Man ser respekten lag som Pool og City har for ham. Martinelli jobber og løper som en helt. 

Sambi hadde en god kamp etter at Xhaka gikk av. Før det virket han veldig nervøs og gjorde en del rart.

Laca jobber også knallhardt. Bare synd han ikke er en bedre fotballspiller enn han er.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Simbad said:

Jeg tror ikke det, hvis Xhaka starter.

Han spiller ikke uansett.

Kan ikke komme over det Xhaka har gjort igjen. Du vet at vi ikke har midtbanespillere igjen for kommende kamper, og du som erfaren spiller fortsetter med det. Fyren har en hjerne som en 14 åring. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...