Jump to content

20.11.21 Liverpool (B)


Simbad

Recommended Posts

1 hour ago, Gunners68 said:

Det var til tider veldig gode tegn i 1 omgang. I 2 omgang har vi fått bank. Vi ligger fortsatt godt an på tabellen og sesongen kan bli bra den. Håper at Arteta skjønner nå en gang for alle at det er hasardiøst å holde på med  det vi gjør i forsvaret mot lag som Pool , Chelsea og City. Vi er ikke på deres nivå - ennå. Når Arteta innser dette så er vi også kvitt sånne resultater som mot City og Pool i dag.

Ja.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 hour ago, sas2002 said:

Hvor er optimlsmene som trudde vi sku vinne idag?.

 

 

#stille

#??

Første omgang er veldig bra. Mané skulle vært utvist og en mer kynisk spiller enn vår japaner hadde latt det skje. Målet til Mané er slikt som jeg ikke skjønner noe av. 2 Pool spillere går etter ball i offside posisjon og dermed er forsvaret nødt til å falle av. At Mané ikke er offside burde ikke bety noe da de andre helt klart påvirker spillet. 
2. omgang blir preget av et tidlig mål i mot grunnet en ekstremt grov feil gjort av en spiller som alltid spiller på limit av hva som er greit. Jeg ønsket meg AMN på den siden da han nesten aldri gjør slike feil. Resten av 2. omgang er en dessverre tilbake til fortiden når det gjelder intensitet, press og smartness

Link to comment
Share on other sites

"It was a completely clean situation, nothing happened, two players jumped in the air and didn't touch each other, really, at least not like a foul," Klopp said.
 

Nettopp.. Han så at dette egentlig var et rødt kort og stjal oppmerksomheten. Smart og kynisk. VAR idiotene bet på. 
Mané leder med albuen og det er et slag. Grenseland rødt, klart gult. At ingen arsenalspillere tar Mané knallhardt etterpå viser at det fortsatt er alt for mange snille spillere i laget. 
Mané skulle vært utvist i de tre siste kampene mot oss. På tide å ta ham knallhardt i første duell neste gang. Det blir aldri mer enn gult første 5

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, Verminator5 said:

Hvor var du når vi slo Leicester og Watford? Ingen innlegg fra deg i de kamptrådene. 

At du gidder å svare det forbanna trollet der.... Tror knapt han har en  eneste positiv post.

Det er jævlig synd at vi rakner totalt i 2omgang, for vi spiller fotball i 1 omgang, og vi gjør det ganske bra, skaper litt lite men.

 

Ramsdale har lagt ut en post. 

Prøvde å finne posten, usikker hvor han har sagt dette. Men det er 100% spot on.

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier '0u THIS GAME ISN'T GOING ΤΟ DEFINE OUR SEASON. IT'S POSSIBLY THE TOUGHEST PLACE TO COME IN THE LEAGUE. THIS IS WHERE WE WANT ΤΟ GET ΤΟ. Ar FOR THE FIRST 40 MINUTES WE DID WELL, WE CONTAINED THEM. IN THE SECOND HALF WE GAVE THEM CHANCES & THEN IT WAS A MOUNTAIN TO CLIMB. Emirate oSin IT'S A MARATHON, NOT A SPRINT & THIS TEAM WILL GO AGAIN. WE'LL LEARN FROM TONIGHT. WE WON'T HIDE. AARON RAMSDALE AFTER TONIGHT DEFEAT AT ANFIELD NoW ARSENAL'

 

 

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites

Da ble vi brakt ned på jorden igjen etter en lang rekke kamper hvor vi var ubeseiret. Nå er det bare til å brette opp ermene å gå på igjen. Vi er nr 5 ,  med alle muligheter innen rekkevidde. 

Synd at vi raknet i går for vi ga Pool kamp i 1 omgang. Pressen skriver at oppgjøret mellom Klopp og Arteta var  det som fyrte opp Anfield igjen og laget. Akkurat der var de heldige for kort til Mane i den aktuelle situasjonen kunne fått store  konsekvenser for laget. De hadde marginene på sin side i går når det gjaldt kort. 

Ellers så var ESR og Saka fraværende  i går. Auba bidrar med absolutt ingenting.  I bakre rekker funket det etter hvert svært dårlig. Det ble en del personlige feil. Ramsdale storspiller i  mål på en måte som gjør at Southgate ikke har annet valg en å gi  ham keeper plassen fast på landslaget.

Vi vet laget kan bedre en det de gjorde i går. Nå må vi få lagdelene til fungere igjen. Håper og tror at laget revansjerer seg mot Newcastle .

 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, elx said:

At du gidder å svare det forbanna trollet der.... Tror knapt han har en  eneste positiv post.

Det er jævlig synd at vi rakner totalt i 2omgang, for vi spiller fotball i 1 omgang, og vi gjør det ganske bra, skaper litt lite men.

 

Ramsdale har lagt ut en post. 

Prøvde å finne posten, usikker hvor han har sagt dette. Men det er 100% spot on.

Kan være et bilde av 1 person og tekst som sier '0u THIS GAME ISN'T GOING ΤΟ DEFINE OUR SEASON. IT'S POSSIBLY THE TOUGHEST PLACE TO COME IN THE LEAGUE. THIS IS WHERE WE WANT ΤΟ GET ΤΟ. Ar FOR THE FIRST 40 MINUTES WE DID WELL, WE CONTAINED THEM. IN THE SECOND HALF WE GAVE THEM CHANCES & THEN IT WAS A MOUNTAIN TO CLIMB. Emirate oSin IT'S A MARATHON, NOT A SPRINT & THIS TEAM WILL GO AGAIN. WE'LL LEARN FROM TONIGHT. WE WON'T HIDE. AARON RAMSDALE AFTER TONIGHT DEFEAT AT ANFIELD NoW ARSENAL'

 

 

Jeg har enorm respekt for Verminator5, for han klarer å være saklig uansett hva eller med hvem han debatterer. Flere av oss har mye å lære av ham. 

I tillegg må det være opp til enhver forumist å velge å skrive om positive eller negative ting. Debatter gjerne ethvert innlegg og vær gjerne krass mot innlegg du ikke liker, men la oss ikke begynne å ta mannen. Sas2002 er ikke et troll, selv om han er som mest aktiv når det går dårlig med laget vårt. 

 

For egen del så var kampen selvfølgelig en nedtur, men ikke sånn som jeg har hatt utallige  ganger av de siste sesongene. Kampen viste meg at vi ikke er i stand til å kjempe mot lag som Pool og City. Den viste meg også at vi bør havne foran lag som WHU, MU, Leicester og Tottenham. Jeg tror vi klarer topp fire, så får gjerne sas2002 og andre være uenige med meg 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Tapapa said:

Jeg har enorm respekt for Verminator5, for han klarer å være saklig uansett hva eller med hvem han debatterer. Flere av oss har mye å lære av ham. 

I tillegg må det være opp til enhver forumist å velge å skrive om positive eller negative ting. Debatter gjerne ethvert innlegg og vær gjerne krass mot innlegg du ikke liker, men la oss ikke begynne å ta mannen. Sas2002 er ikke et troll, selv om han er som mest aktiv når det går dårlig med laget vårt. 

 

For egen del så var kampen selvfølgelig en nedtur, men ikke sånn som jeg har hatt utallige  ganger av de siste sesongene. Kampen viste meg at vi ikke er i stand til å kjempe mot lag som Pool og City. Den viste meg også at vi bør havne foran lag som WHU, MU, Leicester og Tottenham. Jeg tror vi klarer topp fire, så får gjerne sas2002 og andre være uenige med meg 

Jeg er helt enig i at vi er et godt stykke unna Pool og City , legger også til Chelsea. Også  enig i at vi har en god mulighet til å havne foran de lagene du ellers ramser opp Tapapa.

Pool var det klart beste laget i  går, men vi hang med  i 1 omgang. Deretter så  raknet det.

Det som er litt kjipt er at vi hadde en del spillere som ikke leverte  som vanlig. Hadde flere spillere levert  som normalt i går , så kunne vi fremstått mye bedre. Ingen lag unngår nedturer , og vi hadde  definitivt en nedtur i går.  Nå er  det bare  til  å begynne forfra igjen. Bedre at vi tapte på Anfield  på en dårlig dag en at vi taper poeng hjemme  mot lag vi skal slå.

Neste lørdag har vi like  mange poeng som WHU på 4 plassen 🙂 

Link to comment
Share on other sites

Når Liverpool spiller sånn som igår er det ingen som slår de. Vi har unge spillere som ikke har noe særlig med erfaring i sånne kamper og derfor msse personlige feil.

Men vi bør ha en kaptein som står fram. Det har vi ikke. Nye Øzil?

Heldigvis skriver avisene mest om MU.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...