Jump to content

16.12.20 Southampton (H)


Simbad

Recommended Posts

Arsenal    crest   Arsenal   v   Southampton   Southampton    crest
Onsdag 16. desember 2020, kl. 19:00. Emirates Stadium
Premier League, 13. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo
 

Nå håper jeg Arteta tar en sjanse og dropper spillere som svikter ham.

Ønsket lag:

Leno

Cedric - Chambers - Gabriel - Tierney

Elneny - Niles

Pepe - Smith-Rowe - Saka

Laca

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heldigvis er det kort tid til neste kamp. 
håper vi gjør noen forandringer. Vil ha AMN inn for en suspendert Bellerin, Joe Willock inn for en suspendert Xhaka (forutsatt at Partey fortsatt er ute og Nelson/Pepe inn for Willian. 
kanskje også Mari for Holding

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Ben Elfen said:

Heldigvis er det kort tid til neste kamp. 
håper vi gjør noen forandringer. Vil ha AMN inn for en suspendert Bellerin, Joe Willock inn for en suspendert Xhaka (forutsatt at Partey fortsatt er ute og Nelson/Pepe inn for Willian. 
kanskje også Mari for Holding

Vi endrer ikke mer enn vi må i forsvar. AMN inn for Bellerin, Ceb inn for Xhaka, Pepe inn for Willian. Lacazette får by tillit fra meg. 

Link to comment
Share on other sites

Tar vi spiller for spiller mot Southampton så er det ganske så jevnt på papiret.

Leno vinner keeperduellen. Walker Peters er en bedre høyreback en Bellerin.  Her spiller Soares heldigvis.

Tierney er en bedre back en Bertrand. 

Stopperpar ganske så jevnt. Westergaard er bedre en Holding. 
Sentralt på midten så fungerer duoen Romeu ward Prowse bedre en vår.  Flere målpoeng og de jobber bedre sammen.

Flankene ganske så jevnt

Ings og Adams er mer målfarlig en våre. Dette er det som vi kan sammenlignes med anno 2020. Vi er en helt middels pl klubb akkurat nå. 

Vi kan vinne, men Soto er favoritter. 

Edited by sas2002
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Verminator5 said:

Det setter jeg pris på. Takk! Kan du også nevne at jeg syns vi må få drillet inn en fast formasjon? 

Han måtte nesten legge på med en gang. Fikk ikke tatt en ordentlig prat med ham. Han snakket noe om at de for en gangsskyld skulle forberede seg til kamp

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, Ben Elfen said:

Da er det nok lettere å bytte klubb å heie på. 

Nja, når jeg startet å heie på Arsenal så var ingen av disse spillerene eller manageren her, så er vel neppe noen av spillerene jeg heier på ? ;) 

 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elx said:

Nja, når jeg startet å heie på Arsenal så var ingen av disse spillerene eller manageren her, så er vel neppe noen av spillerene jeg heier på ? ;) 

 

De spillerne du heiet på har vel alle gått av med pensjon. Det er også en mulighet

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...