Jump to content

13.10.20 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

arsenal.png?2016-2017   Arsenal   v   Burnley  Burnley    crest
Søndag 13. desember 2020, kl. 20:15, Emirates Stadium
Premier League, 12. serierunde.
Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo

Ønsket lag: 

Leno

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney 

Ceballos - Elneny 

Nelson - Lacazette - Saka

Nketiah

 

 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2 minutes ago, Tapapa said:

Bytt Nketiah med Auba. Det er nok bare et tidsspørsmål før det løsner for Auba, for nå produserer vi sjanser. Nketiah imponerte heller ikke i sitt innbytte mot Tottene.

Jeg tror også det vil løsne for Auba etterhvert. Men han kan godt starte denne på benken for min del. Burnley kommer til å ligge bakpå og satse på kontringer og dødballer. Nketiah kan mørne forsvaret deres og Auba kan komme innpå rundt 60-70 min.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det på tide å snu den negative trenden. Pepe er fortsatt suspendert(siste kampen før han er tilbake), Nelson, Luiz og Kola er tvilsomme til denne men skal nok testes før kampen.

Partey er fortsatt ute. 

Martinelli var tilbake på banen for reservene i midtuka, og er tilbake i full trening, men er nok ikke klar til denne. Kanskje på benk. 

Jeg endrer litt på ønsket om lag jeg satt opp tidligere.

Leno

Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney 

Niles - Elneny

Smith-Rowe - Lacazette - Saka

Nketiah

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om Smith-Rowe får seg et innhopp. Liker at vi fortsetter med både Laca og Auba på banen så lenge begge spiller sentralt. Skulle gjerne sett Niles for Xhaka (eller Willian). 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Hadde tro på at det skulle være noen forandringer på laget i dag. Må innrømme at optimismen æ hadde før kampen var stor før æ såg laget. Nå er æ redd at det blir det samme det har vært de siste kampene. Sideveis, bakover og dødt. Håper æ tar feil.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Tony said:

Skjønner ikke hvorfor Bellerin, Xhaka og Willian får starte hver eneste kamp.

Bellerin forstår jeg. Han er god. 
xhaka og Willian har klippekort og får tillit gang på gang tross middelmådige bidrag. 
 

hadde jeg vært AMN, Willock, Nketiah eller Nelson hadde jeg bedt om å bli solgt. De for ikke tilliten så lenge Arteta er manager. Han velger istedet famle avdanka spillere

Link to comment
Share on other sites

23 minutes ago, Tony said:

Hadde tro på at det skulle være noen forandringer på laget i dag. Må innrømme at optimismen æ hadde før kampen var stor før æ såg laget. Nå er æ redd at det blir det samme det har vært de siste kampene. Sideveis, bakover og dødt. Håper æ tar feil.

Det er vel på tide å kjøre inn et lag og en formasjon. Jeg skjønner godt at det ikke blir store endringer i kveld. Når Pepe er tilbake, så forventer jeg at han starter foran Willian. 

Link to comment
Share on other sites

Lacazette har stort sett fungert godt i Özil-rollen og jeg hadde ikke hatt noen problemer om han hadde startet der mot storlag han er en kriger og jobber godt. Men, mot svakere lag som Burnley trenger vi kreativitet. Jeg håper ESR blir byttet inn på Laca sin bekostning. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Lacazette har stort sett fungert godt i Özil-rollen og jeg hadde ikke hatt noen problemer om han hadde startet der mot storlag han er en kriger og jobber godt. Men, mot svakere lag som Burnley trenger vi kreativitet. Jeg håper ESR blir byttet inn på Laca sin bekostning. 

Få inn Smith rowe for william i pausen. Får fysisk vondt av den høyresia

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...