Simbad Posted December 7, 2020 Report Share Posted December 7, 2020 (edited) Arsenal v Burnley Søndag 13. desember 2020, kl. 20:15, Emirates StadiumPremier League, 12. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Ønsket lag: Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney Ceballos - Elneny Nelson - Lacazette - Saka Nketiah Edited December 7, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 7, 2020 Report Share Posted December 7, 2020 Bytt Nketiah med Auba. Det er nok bare et tidsspørsmål før det løsner for Auba, for nå produserer vi sjanser. Nketiah imponerte heller ikke i sitt innbytte mot Tottene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 7, 2020 Author Report Share Posted December 7, 2020 2 minutes ago, Tapapa said: Bytt Nketiah med Auba. Det er nok bare et tidsspørsmål før det løsner for Auba, for nå produserer vi sjanser. Nketiah imponerte heller ikke i sitt innbytte mot Tottene. Jeg tror også det vil løsne for Auba etterhvert. Men han kan godt starte denne på benken for min del. Burnley kommer til å ligge bakpå og satse på kontringer og dødballer. Nketiah kan mørne forsvaret deres og Auba kan komme innpå rundt 60-70 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 12, 2020 Author Report Share Posted December 12, 2020 (edited) Nå er det på tide å snu den negative trenden. Pepe er fortsatt suspendert(siste kampen før han er tilbake), Nelson, Luiz og Kola er tvilsomme til denne men skal nok testes før kampen. Partey er fortsatt ute. Martinelli var tilbake på banen for reservene i midtuka, og er tilbake i full trening, men er nok ikke klar til denne. Kanskje på benk. Jeg endrer litt på ønsket om lag jeg satt opp tidligere. Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney Niles - Elneny Smith-Rowe - Lacazette - Saka Nketiah Edited December 12, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Gratulerer alle arsenal fans. Tidenes dårligste aktivitet her siden gunners.no starta opp. Idag vinner vi vel eller? Vi kan stå høyt idag. Ingen trusler på kontra imot. Auba må putte 2 idag. Betta på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 13, 2020 Author Report Share Posted December 13, 2020 (edited) Laget: Leno Bellerin - Holding - Gabriel - Tierney Elneny - Xhaka Willian - Laca - Saka Aubameyang Benken: Runarsson, Mustafi, Niles, Ceballos, Willock, Smith-Rowe, Nketiah Edited December 13, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 13, 2020 Author Report Share Posted December 13, 2020 (edited) Blir spennende å se om Smith-Rowe får seg et innhopp. Liker at vi fortsetter med både Laca og Auba på banen så lenge begge spiller sentralt. Skulle gjerne sett Niles for Xhaka (eller Willian). Edited December 13, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Skjønner ikke hvorfor Bellerin, Xhaka og Willian får starte hver eneste kamp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 8 minutes ago, Tony said: Skjønner ikke hvorfor Bellerin, Xhaka og Willian får starte hver eneste kamp. Er pinlig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Hadde tro på at det skulle være noen forandringer på laget i dag. Må innrømme at optimismen æ hadde før kampen var stor før æ såg laget. Nå er æ redd at det blir det samme det har vært de siste kampene. Sideveis, bakover og dødt. Håper æ tar feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 13, 2020 Author Report Share Posted December 13, 2020 Jeg tror du tar feil. Vi har hatt en sakte men sikker positiv trend på det offensive de siste kampene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Just now, Simbad said: Jeg tror du tar feil. Vi har hatt en sakte men sikker positiv trend på det offensive de siste kampene. Håper du har rett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 24 minutes ago, Tony said: Skjønner ikke hvorfor Bellerin, Xhaka og Willian får starte hver eneste kamp. Bellerin forstår jeg. Han er god. xhaka og Willian har klippekort og får tillit gang på gang tross middelmådige bidrag. hadde jeg vært AMN, Willock, Nketiah eller Nelson hadde jeg bedt om å bli solgt. De for ikke tilliten så lenge Arteta er manager. Han velger istedet famle avdanka spillere Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 23 minutes ago, Tony said: Hadde tro på at det skulle være noen forandringer på laget i dag. Må innrømme at optimismen æ hadde før kampen var stor før æ såg laget. Nå er æ redd at det blir det samme det har vært de siste kampene. Sideveis, bakover og dødt. Håper æ tar feil. Det er vel på tide å kjøre inn et lag og en formasjon. Jeg skjønner godt at det ikke blir store endringer i kveld. Når Pepe er tilbake, så forventer jeg at han starter foran Willian. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Der var vi heldige. Gabriel og Holding prøver å sette offside, men ubrukelige Bellerin følger mannen og opphevet offside. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 3 minutes ago, Tony said: Der var vi heldige. Gabriel og Holding prøver å sette offside, men ubrukelige Bellerin følger mannen og opphevet offside. Dårlig press på ballfører, jeg mener falle av er mest riktig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 1 minute ago, Bekkern said: Dårlig press på ballfører, jeg mener falle av er mest riktig! Enig. Feilen er Gabriel sin, men har man bestemt seg for at Bellerin er dårlig så skylder man på ham uansett Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Kan noen ta ut Bellerin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 8 minutes ago, sas2002 said: Kan noen ta ut Bellerin JA ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 7 minutes ago, sas2002 said: Kan noen ta ut Bellerin Han er normalt god, men har ikke imponert i dag. Jeg regner med at han spiller seg opp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Arsenal anno 2020: Fantasilaust, tannlaust og kjedeleg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Just now, Balsnes said: Arsenal anno 2020: Fantasilaust, tannlaust og kjedeleg... ja, dette er utrolig dårlig. Burde dog ha ledet, Laca skulle satt den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Arsenal anno 2020 er en fullstendig middelmådig klubb. Burnley ligger godt plassert i bunnstriden og vi er ikke så mye bedre. Ingen samhandling og er et lag som ikke akkurat digger den omstendelige Arteta fotballen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 Lacazette har stort sett fungert godt i Özil-rollen og jeg hadde ikke hatt noen problemer om han hadde startet der mot storlag han er en kriger og jobber godt. Men, mot svakere lag som Burnley trenger vi kreativitet. Jeg håper ESR blir byttet inn på Laca sin bekostning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 13, 2020 Report Share Posted December 13, 2020 1 minute ago, Tapapa said: Lacazette har stort sett fungert godt i Özil-rollen og jeg hadde ikke hatt noen problemer om han hadde startet der mot storlag han er en kriger og jobber godt. Men, mot svakere lag som Burnley trenger vi kreativitet. Jeg håper ESR blir byttet inn på Laca sin bekostning. Få inn Smith rowe for william i pausen. Får fysisk vondt av den høyresia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts