Jump to content

13.10.20 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Just now, Verminator5 said:

Det er så lite selvtillit i laget. Det er ingen som tørr å ta noen form for risiko. Ingen søker ball, og midtbanen mangler tilstedeværelse. Vi trenger sårt en kreativ midtbanespiller og en skadefri Partey.

Syns du virkelig at sentral midtbane er problemet I dag? 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Verminator5 said:

Ett av flere, ja. Jeg sier ikke at Xhaka og Elneny er dårlige, men de viser ikke de ferdighetene som skal til for å bryte ned Burnley. 

Jeg mener at det ikke er deres jobb å bryte ned B. De forer baller til de som skal bryte ned motstander og dominerer midtbanen. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Tapapa said:

Jeg mener at det ikke er deres jobb å bryte ned B. De forer baller til de som skal bryte ned motstander og dominerer midtbanen. 

Delvis enig. Mener de må være mer delaktig i det offensive spillet.

Men der gikk rullegardinen ned for sveitseren. Herre min hatt. Snakk om å svikte laget, fansen og manageren.

Link to comment
Share on other sites

Da fikk du forsøket arteta, du feilet. Håper klubben annonserer avgangen din etter kampslutt her. For dette er den mest nitriste utgaven av Arsenal laget jeg kan huske å ha sett . Spillermaterialet stinker riktig nok, men skal holde til langt langt langt bedre en hva du har prestert! Adios.....

Link to comment
Share on other sites

Arteta MÅ være ferdig. For dette er som du sier Rosicky07, HELT latterlig. Elendig. 

Flere spillere her bør også få fyken. 

Vi trenger en manager med ERFARING.

Edited by elx
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...