Jump to content

13.10.20 Burnley (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blir nedrykk hvis de ikke klarer å putte noen mål snart. Har ikke scoret mål i 1. omgang siden 28 september. Auba har fått ca 200 innlegg mot seg i höst og har ikke truffet i mål en gang. Men I eget straffeområde går det bra. Ja er samme som Emery. Uten energi og selvtilitt er dette laget knapt topp 12. 

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Bekkern said:

Dette her klarer ikke Arteta å snu. Ser ikke noen tegn til forbedring. Lenge skal vi lure oss selv med at han må få mer tid. Dette her er helt håpløst. Gjør grep, og gjør det NÅ! Og få ut mange spillere i samme slengen. 

Han kan ta inn Özil igjen i januar og satse mer på ungdommen. 

Link to comment
Share on other sites

Dette er faktisk verre enn under Emery. Det hadde jeg ikke trodd var mulig. Fullstendig ubehjelpelig og ingen utsikter til bedring. Mørkeste Arsenal-perioden siden 1995. Alvorlige spørsmål bør stilles til alt ved driften av denne fotballklubben, men svarene? De finnes ei. 

Uten energi Arteta så er du hjelpesløs!

Link to comment
Share on other sites

Du kan kaste en hvilken som helst manager inn i denne klubben, og de samme spillerne vil svikte vedkommende og. Det er noen holdninger i denne klubben som byr meg i mot. Ingen av spillerne gir high fives. Ingen tomler opp. Press på ballfører er sporadisk. Røde kort i bøtter og spann. Spillerne svikter Arteta. Vi har tatt ett steg i riktig retning under Arteta, men er nå tilbake i den samme suppa som når han tok over. 

Arteta er ikke feilfri. Håndteringen av Özil er håpløs. Enkelte spillere får mer tid på banen enn de fortjener. Men en slik svikt som det spillerne viser fortjener han ikke.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

Du kan kaste en hvilken som helst manager inn i denne klubben, og de samme spillerne vil svikte vedkommende og. Det er noen holdninger i denne klubben som byr meg i mot. Ingen av spillerne gir high fives. Ingen tomler opp. Press på ballfører er sporadisk. Røde kort i bøtter og spann. Spillerne svikter Arteta. Vi har tatt ett steg i riktig retning under Arteta, men er nå tilbake i den samme suppa som når han tok over. 

Arteta er ikke feilfri. Håndteringen av Özil er håpløs. Enkelte spillere får mer tid på banen enn de fortjener. Men en slik svikt som det spillerne viser fortjener han ikke.

Og det er stort sett de samme spillerne som sviktet Wenger og Emery. Xhaka, bellerin, Elneny etc.

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, Verminator5 said:

Du kan kaste en hvilken som helst manager inn i denne klubben, og de samme spillerne vil svikte vedkommende og. Det er noen holdninger i denne klubben som byr meg i mot. Ingen av spillerne gir high fives. Ingen tomler opp. Press på ballfører er sporadisk. Røde kort i bøtter og spann. Spillerne svikter Arteta. Vi har tatt ett steg i riktig retning under Arteta, men er nå tilbake i den samme suppa som når han tok over. 

Arteta er ikke feilfri. Håndteringen av Özil er håpløs. Enkelte spillere får mer tid på banen enn de fortjener. Men en slik svikt som det spillerne viser fortjener han ikke.

Jeg personlig tror Özilsaken preger gruppen mye mer enn det som har kommet ut. Det er klart spillerne synes han blir urettferdig behandlet og sånt skaper splid i en gruppe. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Jeg personlig tror Özilsaken preger gruppen mye mer enn det som har kommet ut. Det er klart spillerne synes han blir urettferdig behandlet og sånt skaper splid i en gruppe. 

Ikke noe tvil om det. Skriker etter kreativitet på banen, og det er helt utrolig at han ikke har fått muligheten!! 

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Verminator5 said:

Du kan kaste en hvilken som helst manager inn i denne klubben, og de samme spillerne vil svikte vedkommende og. Det er noen holdninger i denne klubben som byr meg i mot. Ingen av spillerne gir high fives. Ingen tomler opp. Press på ballfører er sporadisk. Røde kort i bøtter og spann. Spillerne svikter Arteta. Vi har tatt ett steg i riktig retning under Arteta, men er nå tilbake i den samme suppa som når han tok over. 

Arteta er ikke feilfri. Håndteringen av Özil er håpløs. Enkelte spillere får mer tid på banen enn de fortjener. Men en slik svikt som det spillerne viser fortjener han ikke.

+100000

Link to comment
Share on other sites

Arteta må ut. Dessverre. For det hadde vært spennende å se hva han kunne få til. Men nå er det krise. Den mest alvorlige i mine 40 år som supporter. Nedrykk er en reell mulighet. En eller annen rutinert ringrev må ta over skuta. Nå.

Prestasjonene er elendige og har vært det lenge. Vi scorer ikke mål, vi skaper fint lite sjanser.

Resultatene er elendige og har vært under pari i hele Artetas regjeringstid.

Spillerne blir utvist for skalling og strupetak-dytt. Prøver de å få manageren sparket?

Vi har en £300 000 i uka-spiller som ikke engang er i 25-mannstroppen. Han er verdensmester og skadefri. At man kan havne i en slik situasjon, viser alvoret klubben befinner seg i.

Vi har en ny £300 000 (?)-mann med kapteinsbindet, som plutselig sluttet å prestere da han skrev ny kontrakt. Hva skjer?

Vi har en eier som ingen vet hvor er - eller hvis plan er.

Vi har en manager helt uten erfaring før han fikk Arsenal-jobben. Det er null og niks som tyder på at han vet veien ut av dette. 

 

En ting var at vi i slutten av Wenger-æraen var ute av tittelkampen i desember. Nå er vi ute av topp-4 kampen i desember. Og vi nærmer oss bunnen i faretruende tempo. Uff og uff og uff. Full krise!

 

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ray1955 said:

Tror vi hadde vunnet denne uten jævla Xakha - håper at vi aldri ser Øzil igjen.

Om Xhaka hadde klart å kontrollere sitt eget temperament tror jeg vi hadde vunnet. Jeg tror vi hadde vunnet mot Leeds om ikke Pepe hadde driti seg ut. Det er for mange svake sinn i denne troppen.

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, Stefanb said:

Merkverdig hvordan vi alltid får røde kort for sånne ting konsekvent gang på gang, mens alle andre der ute slipper unna med det. :)

Xhaka og Willian har ikke noe med å starte for oss lenger.

Dommerne virker å dømme konsekvent mot oss.. 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...