Jump to content

26.11.20 Molde (B)


Simbad

Recommended Posts

Molde_0.png?itok=PBUjVuHn Molde v Arsenal arsenal-1.png?itok=7a6a0zug

 

Torsdag 26. november 2020, kl 18:55 Aker Stadion

Europa League , Gruppespill

Kampen sendes live på TV2 Zebra/TV2 Sumo

Uavgjort burde sikre avansement. Seier burde sikre gruppeseier.

Mulig lag:

Leno

Cedric-Mustafi-Luiz-Tierney

Ceballos-Xhaka-Niles

Pepe-Laca-Willian

Pepe er ute neste PLkamp grunnet rødt kort mot Leeds, men det påvirker ikke hans deltakelse i EL og han har noe å bevise. Willian fikk seg en liten skade mot Leeds og Nelson kom inn for ham. Jeg håper Nelson starter mot Wolves og at Willian er spilleklar til denne. Runarsson kan komme inn for Leno i de to neste gruppespillskampene hvis vi vinner denne. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Lagnyheter:

Saka, Partey, Willian og Elneny, Kola (to sistnevnte testet positivt for Covid-19 tidligere) er ikke med til denne. Saka ser ut til å kunne bli klar til Wolveskampen etter å ha pådratt seg en lårhøne mot Leeds. David Luiz er med i troppen og kommer mest sannsynlig til å starte.

Nytt forslag til lag:

Leno

Cedric-Mustafi-Luiz-Niles

Ceballos-Xhaka-Willock

Pepe-Laca-Nketiah

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke sikkert at det blir 4-4-2, mest sannsynlig blir det en dynamisk variant lignende det vi allerede har sett før. 

Edit: Ser for meg det fort kan bli:

Runarsson 

Cedric-Luiz-Mustafi

Nelson-Willock-Xhaka-Niles

Pepe-Laca-Nketiah

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

Vi mangler litt på sisteballen, men vi kommer oss fint rundt på kantene. Bare synd det er lille Nketiah og lille Lacazette som er blinkene ved innlegg. 

Nestentabbe av Runarsson der. Godt Niles fullfører løpet hjem. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Vi mangler litt på sisteballen, men vi kommer oss fint rundt på kantene. Bare synd det er lille Nketiah og lille Lacazette som er blinkene ved innlegg. 

Er en grunn til at vi er en middelhafsfarer. Vi har rett og slett en tropp på 25 mann som ikke holder mål. 

Link to comment
Share on other sites

Litt samme mønster som i PL. Der går sakte og er for omstendelig i alle faser av det offensive spillet. Molde helt på høyde så langt. 
Rart å se såkalte hurtige Arsenalspillere som Pépé, AMN og Nelson bli parkert av flere Moldespillere

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Har vel et håp om at det skal bli bedre...

Sett alle kampene siden Graham og Rioch. Selv på en dårlig burlesisk stream så skal kampene ses😀. Håp!!. Det må jo være taktikken til Arteta, når B-laget spiller samme rævva «parker buss» fotball. Vi tørr ikke angripe mot Molde engang. Nå har jeg kjefta. Nå putter vi 2 i andre omgang.

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, sas2002 said:

Sett alle kampene siden Graham og Rioch. Selv på en dårlig burlesisk stream så skal kampene ses😀. Håp!!. Det må jo være taktikken til Arteta, når B-laget spiller samme rævva «parker buss» fotball. Vi tørr ikke angripe mot Molde engang. Nå har jeg kjefta. Nå putter vi 2 i andre omgang.

 

Det står respekt av det. Jeg er dog noe uenig i kritikken. Jeg synes ikke det er så ille som det noen ganger virker som du mener. Vi har 3 skudd på mål og 4 utenfor. Molde har så langt 1 på mål og 2 utenfor. Og ja, de hadde en gigasjanse, men de skaper ikke fryktelig mye de heller.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Det står respekt av det. Jeg er dog noe uenig i kritikken. Jeg synes ikke det er så ille som det noen ganger virker som du mener. Vi har 3 skudd på mål og 4 utenfor. Molde har så langt 1 på mål og 2 utenfor. Og ja, de hadde en gigasjanse, men de skaper ikke fryktelig mye de heller.

Det skal sies at vi møter Molde.. bør vel være en del bedre enn de eller?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...