Simbad Posted September 11, 2020 Report Share Posted September 11, 2020 (edited) Fulham v ArsenalLørdag 12. september 2020, kl. 13:30. Craven CottagePremier League, 1. serierunde Kampen vises direkte på Tv2 Sport Premium, Premium 2 og Sumo Luiz(nakke), Smith-Rowe(skulder), Sokratis(legg), Chambers(kne), Mari(ankel), Martinelli(kne), Mustafi(Hamstring) er alle ute. Gabriel har ikke fått mange ukene med trening så tror Saliba starter foran ham. Usikkert om Willian starter eller om Özil foretrekkes i denne. Står også mellom Saka og Pepe på høyrekanten, om ikke Auba flyttes frem og Saka tar plassen på kanten. Nketiah er i form om dagen med nylig hattrick for England U-23. Avslutningen på forrige sesong gjør at jeg pr dags dato setter Martinez foran Leno. Også usikkert om Arteta velger 4 bak med en gang, eller om han går for 3 bak slik vi avsluttet forrige sesong. Martinez Bellerin - Saliba - Holding - Tierney Ceballos - Xhaka Pepe - Willian/Özil - Auba Nketiah Edited September 11, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 11, 2020 Report Share Posted September 11, 2020 Flott @Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 11, 2020 Report Share Posted September 11, 2020 Noen usikkerhets momenter er det med laget til kampen i morgen , som skissert over her av Simbad. Starter Leno , så er vel det et godt tegn på at Martinez nærmer seg Aston Villa. Som sagt i en annen tråd tidligere idag så syntes jeg Martinez fortjener å starte. Han har vært en av flere som virkelig viste seg frem når det trengtes i sesong avslutningen. Realistisk pessimist som jeg er så har jeg tidligere vært veldig nervøs for bortekampene våre. Sesong avslutningen under Arteta var meget god også på bortebane. I morgen vinner vi borte mot Fulham 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Dævven dom keg gleder meg denne sesongen Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 (edited) 7 skader i starten på sesongen, ikke bra... Regner dog med Laca starter på topp om ikke Aubameyang gjør det? Edited September 12, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 1 hour ago, Ben Elfen said: Dævven dom keg gleder meg denne sesongen Helt enig, hvis min tolkning av det du har skrevet over er korrekt. Topp fire er et absolutt minimum i år. Med flyt og litt flaks kan vi vinne serien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 24 minutes ago, elx said: 7 skader i starten på sesongen, ikke bra... Regner dog med Laca starter på topp om ikke Aubameyang gjør det? Tenker at Eddie starter over Lacazette, virker som om Arteta foretrekker han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 (edited) Leno - Holding, Gabriel, Tierney - Bellerin, Elneny, Xhaka, Maitland-Niles - Willian, Lacazette, Aubameyang. 2 debuter, og en "halvdebut" i form av Elneny. Edited September 12, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Spennende. Go gunners Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Skal bli en lang sesong om Elneny skal spille fast.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 10 minutes ago, Rosicky07 said: Skal bli en lang sesong om Elneny skal spille fast.... Hvorfor det? Han var glitrende mot Liverpool. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 2 minutes ago, Tapapa said: Hvorfor det? Han var glitrende mot Liverpool. Det var han, men i hans forrige PL-start (mot CP hjemme) var han horribel. Skal ikke dømme han nord og ned. Borte mot Fulham er det ingen unnskyldning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Ingenting hadde gledet meg mer en at spiller til 10er på børs denne sesongen, men har sett nok av elneny til å gjøre meg opp en mening at han er ikke god nok til å starte på et Lag som skal ende topp 4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Jeg mener at han bør iallefall få en sjanse til å bevise hva han kan. Som Tapapa skriver så var han veldig god mot Liverpool :=) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Ingen Martinez og ingen Øzil på benken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Elneny kan sikkert gjøre det bra mot Fulham - mot West Ham også i neste. Så kommer det 5 kamper hvor vi får en meget god pekepinne på hvor gode vi er. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Skal bli spennende med dette midtforsvaret 🥶 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Trur du vi får se Øzil på benken før jul? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 1 minute ago, Ray1955 said: Ingen Martinez og ingen Øzil på benken. Martinez er på vei ut av klubben . Øzil ????????????? Her om dagen var han klar til innsats. Men , som Arteta sa : Løper du så spiller du. Jeg liker meget godt at det nå settes krav til spillerne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 1 minute ago, sas2002 said: Trur du vi får se Øzil på benken før jul? Regnet med at han var på benken i dag, men gud vet når det gjelder ham. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 3 poeng er et krav. La oss drepe kampen tidlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 12, 2020 Author Report Share Posted September 12, 2020 Arteta fortsetter med 3 bak. Ikke altfor overraskende. Men litt overrasket over at Gabriel får prøve seg før Saliba med mye mindre tid med laget selv om han er noen år eldre. Spennende uansett. Spennende med Elneny og Willian fra start. Virker som at Arteta liker hva Elneny tilfører laget. Det ser ut som at Martinez nå er på vei ut. Synd, men forståelig. Laca må ha gjort det bra på trening, siden Nketiah har vist god form for U-23 landslaget og i treningskamper. Uansett en fin joker å sette innpå hvis vi sliter med å trenge gjennom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 12, 2020 Author Report Share Posted September 12, 2020 Får håpe Gabriel ikke blir altfor påvirka av den nestenulykka.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted September 12, 2020 Report Share Posted September 12, 2020 Laca - ikke noe VAR tull nå 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 12, 2020 Author Report Share Posted September 12, 2020 Herlig! Veldig heldig, men slike mål tar vi også! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts