Polljen Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 Tottenham Hotspur v Arsenal Søndag 12. juli 2020, kl 17:30. Tottenham Hotspur StadiumPremier League, 35. serierunde Kampen vises direkte på TV2 Sport Premium / Sumo Utilgjengelige spillere Leno (kne) ute resten av sesongen. Martinelli (kne) ute resten av sesongen. Mari (ankel) ute resten av sesongen og sannsynligvis også starten av neste sesong. Chambers (kne) ute resten av sesongen (minimum). Özil skal visst nok slite med en "øm" rygg, vil bli vurdert i forkant av kamp. Nketiah utestengt i tre kamper grunnet rødt kort mot Leicester. Tottenham ligger en plass og ett poeng bak Arsenal på tabellen på henholdsvis 9 og 8 plass. Med seier i denne kampen er Arsenal et godt stykke på vei til igjen å kunne feire St. Totteringhams day. Med et eventuell forsprang på fire poeng etter denne kampen så er kampprogrammet i de tre siste rundene slik at det normalt burde holde for Arsenal (Arsenal v Pool, Watford og Villa. Tott v 'Castle, Leicester og Palace). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 Leno er ikke borte hele sesongen. Ryktes at han er raskt tilbake. denne kampen vinner vi ganske greit tipper jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 1 hour ago, Ben Elfen said: Leno er ikke borte hele sesongen. Ryktes at han er raskt tilbake. denne kampen vinner vi ganske greit tipper jeg Vi vinner jo alt ganske greit ifølge deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 Regner med vi kjører samme formasjon som de siste kampene. Ønsker å se dette laget starte: Martinez Mustafi - Luiz - Kolasinac Cedric - Ceballos - Xhaka - Tierney Pepe - Aubameyang - Saka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 10, 2020 Author Report Share Posted July 10, 2020 2 hours ago, Ben Elfen said: Leno er ikke borte hele sesongen. Ryktes at han er raskt tilbake. Som det står på Arsenal.com "Aiming to return to full training before the end of the season". Det er forskjell på å ha som mål å være i full trening innen sesongslutt og til å bli kampklar innen sesongslutt. Det er vel to uker igjen av PL i tillegg så kommer en eventuell finale i FA-cupen ett noen få dager senere, så jeg ser ingen grunn til å endre på min påstand i første post! Det er meget usannsynlig at han spiller mer denne sesongen!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 Det jeg har lest er St han vil være tilgjengelig for de siste kampene og FA cupfinalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 1 hour ago, Marius- said: Vi vinner jo alt ganske greit ifølge deg. Ja, og de siste 25-30 kampene har jeg faktisk truffet ganske bra på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 1 hour ago, Ben Elfen said: Ja, og de siste 25-30 kampene har jeg faktisk truffet ganske bra på det Faktisk aldri sett du treffe på ett resultat tips, men nå leser jeg ikke alt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 10, 2020 Author Report Share Posted July 10, 2020 Det kan vel nevnes at Tottenes Eric Dier nå soner en fire kampers suspensjon (som også gjelder denne kampen) etter en situasjon der han "angrep" en tilskuer tidligere i vinter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 10, 2020 Report Share Posted July 10, 2020 2 hours ago, Polljen said: Det kan vel nevnes at Tottenes Eric Dier nå soner en fire kampers suspensjon (som også gjelder denne kampen) etter en situasjon der han "angrep" en tilskuer tidligere i vinter Så dette. Irettesatte er vel ett bedre ord. Ikke bra men forståelig reaksjon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 Redd Jose setter på arsenal hatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 11, 2020 Author Report Share Posted July 11, 2020 14 hours ago, Marius- said: Så dette. Irettesatte er vel ett bedre ord. Sikkert, det var derfor jeg skrev "angrep" i anførselstegn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Til info så har det aldri vært så dårlig aktivitet på kamptråden på vgd. Her har du 2 fans som knapt bryr seg lengre. Jose taper aldri mot oss og jeg har liten tru på seier idag selv om vi spillemessig har sett bedre ut en spurvene etter oppstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Dette er en kamp som kan gå absolutt begge veier. I dag handler det om hvilket lag som vil det mest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Veldig fornøyd med lagoppstillingen. Mac de vi har på banen nå forventer jeg en forbedring i følgende: kolasinac, pasningsspillet bellerin, selvtilliten xhaka, distanseskudd laca, avslutninger/selvtillit. resten sitter. Jeg tipper 0-2 til Arsenal og jeg er helt sikker på at Pepe scorer I dag. i dag får jeg besøk Av @Tapapa til kampen og gleder meg til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 17 minutes ago, Ben Elfen said: Veldig fornøyd med lagoppstillingen. Mac de vi har på banen nå forventer jeg en forbedring i følgende: kolasinac, pasningsspillet bellerin, selvtilliten xhaka, distanseskudd laca, avslutninger/selvtillit. resten sitter. Jeg tipper 0-2 til Arsenal og jeg er helt sikker på at Pepe scorer I dag. i dag får jeg besøk Av @Tapapa til kampen og gleder meg til det God kamp! Coyg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 30 minutes ago, Marius- said: God kamp! Coyg Takk det samme. COYG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Fryktelig mye rot og pasningsfeil i starten... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Skjerping nå ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 DER SER VI DEN EKTE LACAZETTE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Kom igjen gutter!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 For et skudd av Laca!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Dæven ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Så kommer klovnestrekene igjen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 (edited) Herregud for et mål. Edit: ned på jorda Edited July 12, 2020 by Verminator5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts