Jump to content

2019.04.07 Everton (B)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Registrerer at Ozil nok engang ikke kunne gjøre noe når vi sliter. Prøver men uten sluttprodukt. Har vel knapt hatt ett  en eneste  gjennomspilling til spissene. Svakt i mine øyne sammen med mange andre spillere utpå der 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Marius- said:

Registrerer at Ozil nok engang ikke kunne gjøre noe når vi sliter. Prøver men uten sluttprodukt. Har vel knapt hatt ett  en eneste  gjennomspilling til spissene. Svakt i mine øyne sammen med mange andre spillere utpå der 

Synes Özil slitt som resten av laget, men forskjellen på ham og lagkameratene er St han svært sjelden mister ball. 

Vi hadde en sjanse i 1. Omgang i tillegg til straffesituasjonen. Den ble skapt av Özilmagi. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Ben Elfen said:

Synes Özil slitt som resten av laget, men forskjellen på ham og lagkameratene er St han svært sjelden mister ball. 

Vi hadde en sjanse i 1. Omgang i tillegg til straffesituasjonen. Den ble skapt av Özilmagi. 

Stemmer, den situasjonen glemte jeg. Forskjellen er at Ozil heller ikke vinner ballen noen gang, men nei han mister den ikke like ofte.

uansett ikke Ozil sin feil dette. Han var svak som resten utpå der

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, Marius- said:

Stemmer, den situasjonen glemte jeg. Forskjellen er at Ozil heller ikke vinner ballen noen gang, men nei han mister den ikke like ofte.

uansett ikke Ozil sin feil dette. Han var svak som resten utpå der

Da er vi nesten enige da. Ja han var svak, men ikke like svak som Maitland-Niles, Monreal, håret, Elneny og Mikke

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...