Jump to content

2005.02.22 Bayern Munich B


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Langt innlegg, du.. :)

 

Tja..

 

Skal prøve å se lyst på det!

 

Arsenal har jo ikke akkurat vært i storform i det siste, men overbeviste jo nå i dag, så kanskje de er på vei tilbake? Satser på det!

 

Stillingen og lagoppstillingen tar jeg siden...

Link to comment
Share on other sites

Her frykter jeg at vi får en kraftig leksjon i effektivitet. Bayern München kommer til å være ultrasolide fremover, så skal vi ha noen sjanse, så må vi putte sjansene. Jeg frykter virkelig hva en spiller som Makaay kan gjøre mot vårt svært så hanglende forsvar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er rimelig sikker på at vi overasker og vinner 4-0 mot bayern.. jeg håper reyes og henry blir brukt som spisspar, og jeg håper edu får spille den kampen..

Vi har spillere som er bedre enn bayern på mange sider..

 

ps: bayern har en halv blind keeper ;)

Men vi har jo en utrooooolig klumsete keeper:P

Link to comment
Share on other sites

Er redd Bayern kan overraske forsvaret vårt som Kim er inne på.

Roy Makaay er en målputter av ypperste klasse og trenger ofte ikke mere enn en sjanse for å score.

Det som også er litt bekymringsverdig er at Bergkamp blir i London. Han har vært vår beste i mange av de siste kampene og arkitekten bak vårt fine angrepsspill, men hvis Reyes fortsetter som mot Palace så er selvfølgelig det et mindre problem.

Tror fort Freddie kan bli vår joker, for her trengs skikkelig tenning!

Link to comment
Share on other sites

Er litt enig med Sir John her...Har sett noen kamper med dem i det siste, og har ikke blitt det minste imponert.... Tror våre sjanser er gode for avansement, men vi må være solide bakover og kjøre forsvaret deres... Syns å huske en viss Lucio bli fullstendig avkledd sist han møtte Henry med Leverkusen.... Ellers enig i at Bergkamp absolutt burde vært med... Har imponert meg skikkelig i det siste og hadde vært en god mann å ha på banen.... Laget år vi komme tilbake til, men Freddie bør være på plass; likeså med Cole...Pires fungerer utvilsomt bedre på venstreside enn høyreside.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville vært litt forsiktig med å undervurdere Bayern. De er tyske, og kan derfor alltid slå tilbake selv om du tror du har full kontroll. De kan bli overkjørt hele kampen, men likevel vinne 1-0. Ingen CL motstandere bør undervurderes, ikke Rosenborg, og heller ikke Bayern.

Tror det kommer til å bli jevnt i første kamp, med få mål, men har tro på ett eller to bortemål.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikkje forstå dei som trur dette blir lett match. Ikkje undervurder Bayern. Dei er kyniske, og Maakay treng ikkje meir enn ein sjanse for å score. Og sjansar kommer han til å få. Dessuten kommer me til å få kjørt oss på dødballar.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikkje forstå dei som trur dette blir lett match. Ikkje undervurder Bayern. Dei er kyniske, og Maakay treng ikkje meir enn ein sjanse for å score. Og sjansar kommer han til å få. Dessuten kommer me til å få kjørt oss på dødballar.

680[/snapback]

 

tror ikke det er noen som undervurderer bayern akkurat, men som sir john sier så er ikke laget hva det var for noen år siden. men såklart, dette er arsenal og champions league, så alt kan skje. selv tror jeg på en god forestilling med 1-2 seier. :D

Link to comment
Share on other sites

Tøft, dette blir tøft, det er det eneste jeg er sikker på. Bayern kommer garantert til å gi oss problemer, men jeg håper vi klarer å score og ha ett bra utgangspunkt til retur matchen.

 

Ut i fra de siste to kamper, Villa og Palace håper jeg Wenger setter sammen en midtbane som består av

 

Ljungberg - Edu - Vieira - Reyes

Ljungberg har jo bare vært fantastisk og Reyes ser ut som han er på veg tilbake til den formen han var i starten av sesongen. Edu har sett bra ut etter comebacke't og Vieira ser stødig ut.

 

Fremme på banen håper jeg nå at gode gamle Bergkamp setter seg i bilen og kjører opp til Munchen, fremme får han jo med seg en Henry som ser ut som Super Henry om dagen.

 

Bakover er jeg ikke så sikker, men vi får håpe at Cole og Campbell kan være klare igjen. Lauren er vel soleklar på høyrebacken mens Toure spiller stopper.

 

I mål burde vel Lehmann stå, han har vel ei høne eller to å plukke med utelivsgongen Kahn.

 

Tipper vi taper 2-1 :D

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Et hjertelig møte med Kahn og Lehmann..

 

En tøff kamp tror jeg. Jeg håper på seier, men tror på uavgjort.

Tror ikke DB reiser opp til denne.

Laget blir da:

 

Lehmann

 

Lauren Toure Campbell Cole

 

Ljungberg Vieira Edu Pires

 

Henry Reyes

 

Det blir 1- 1 og Ljungberg scorer

Link to comment
Share on other sites

Ser liten grunn til å frykte Bayern i det hele tatt. Har sett et par kamper med dem fra Bundesliga bare av nyskjerrighet. Navnet er mer skremmende enn laget. Spørsmålet er hvem vi får i neste runde.

648[/snapback]

 

Bayern har tradisjoner så det holder, så man skal ikke la seg lure av ligaform. Bayern har noe "ManU" over seg og er alltid sterke i europacupene. Tror dette blir en grøsser. 0-0 B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Vi må sannsynligvis klare oss uten Sol mot Bayern :angry: ;) :( ) Kanskje Ashley og:Nettavisen

 

Dermed er det store spørsmålet, hvem skal spille ved siden av Kolo i midtforsvaret.

Cygan har mer rutine enn Senderos, men spiller samtidig med 10 ganger mindre selvtillit.

Jeg håper lagoppstillingen blir slik:

 

Lehmann(Vær så snill Wenger, ikke Almunia)

 

Lauren-Toure-Cygan(Seneros)-Cole

 

Ljungberg-Vieira-Edu-Pires

 

Reyes-Henry.

 

Benken:

Almunia

Eboue

Fabregas

Flamini

Van Persie

Link to comment
Share on other sites

Bayern München varma opp med å slå Dortmund 5-0, lover ikkje spesielt godt med tanke på vårt rufsete midtforsvar.

886[/snapback]

Husk at vi i neste kamp har Thierry Henry on fire, så de skal nok slite litt de og. Lukter forresten uavgjort lang vei.

Link to comment
Share on other sites

Såg store delar av bayern sin kamp mot dortmund i går, og det var rett og slett imponerande... Solide bakover, sjølv om eg ser at backane til bayern har begge sett sine bedre dagar. Eit godt spisspar i pizzaro og ikkje minst makaay. I tillegg kvilte spelarar som ballack, deisler og griseklatraren.... Dette blir tøft, intensivt og ikkje minst spennande i 4 gangar 45 min. Akkurat slik vi vil det skal vere i CL!!!

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir på ingen måte lett. Satt og så store deler av Bayern - Dortmund, og Bayern imponerte. Med et spisspar som Pizzaro - Makaay, kan vårt skjøre forsvar virkelig få kjørt seg.

Vi er avhengig av at Vieira ligger dypt på midtbanen og klarer å ta seg av Ballack.

 

Selv om Henry har for vane å underprestere i kamper som dette, får vi håpe at det løsner for han på tirsdag. Det trenger vi!

 

Håper og tror på dette laget:

 

Lehmann

Lauren - Toure - Sol/Senderos - Cole

Ljungberg - Edu - Vieira - Pires

Henry - Reyes

 

Tipper vi taper 2-1, men tar dem på hjemmebane.

Link to comment
Share on other sites

Laget kommer ganske sikkert til å bli: Lehmann, Lauren, Toure, Cygan, Cole, Ljungberg, Vieira, Edu, Pires, Reyes, Henry.

 

Vi scorer og Bayern vinner ikke. Jeg er alltid optimist. Det er to spillere vi må se opp for, Michael Ballack og Lucio (dødballer). Nevner ikke Makaay, for han har vel Toggen kontroll på?

 

Tips: 1-1

Link to comment
Share on other sites

dette blir på ingen måte noen lett kamp med Sol ute og kanskje Cole også. På Coles plass har vi en nesten like god erstatter i Clichy, men jeg tipper at Wenger er så (dum) at han velger Cygan i stedetfor Senderos. Pires kommer nok til å spille ettersom han blei vilt i går.

Bergkamp sitter hjemme å ser på og Lehman knuser Kahn i keeperduellen.

 

tror laget blir slik:

 

Lehman

Lauren-Kolo-Cygan(vær så snill og ta Senderos Wenger)-Clichy/Cole

Freddie-Vieira-Edu-Pires

Henry-Reyes

 

Benk:

Almunia

Eboue

Flamini

Cesc

Van Persie

 

res: 3-1 til Arsenal med et dødballmål imot og 3 mål av Henry <_< ingen lett kamp på noen måte men man må jo være en opptimistisk og positiv supporter for laget sitt.

Link to comment
Share on other sites

Det går rykter om at Ballack er ute, men hvis jeg kjenner tyske lag rett så blir han klar. Håper Wenger velger Senderos fremfor Cygan, ikke nødvendigvis fordi han er bedre, men fordi det lønner seg i lengden, å gi han slike erfaringer. Vieira og Edu må jobbe som gærninger, og må gi alt i alle dueller. Det må såklart Pires og :P

Laget:

Lehmann

Lauren-Toure-Senderes/Cygan-Cole

Freddie-Vieira-Edu-Pires

Henry-Reyes

Benk: Almunia,Clichy,Van Persie, Senderos/Cygan, Hoyte, Quincy, Flamini

Link to comment
Share on other sites

Ballack satt i alle fall på tribuna mot Dortmund. Trur Bayern er omtrent like sterke uten. Trikset er å stoppe vingane, og binde opp Maakay. Gjer vi det defensivt, samtidig som vi er offensivt som vi har vert i det siste kan dette gå bra det.

 

Spørsmålet er om vi har evnene til å gjere det defensivt?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...