Jump to content

2005.02.22 Bayern Munich B


Internettansvarlig

Recommended Posts

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Forbanna møkkalag.

 

Vil f*** ikke høre noen av spillerne klage på for dårlig lønn i de nærmeste 10 årene, for de gjør f*** meg ikke den jobbe de er betalt for.

 

Og Wenger sitter der handlingslamma som en anne idiot. SVAKT Wenger!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest larsenal

Pinlig kamp.

 

En bukett blomster til Gael Clichy. Ellers synes jeg gutta skal gå og skamme seg.

 

Håper de penga Wenger har i banken varmer godt, for bredden i stallen hans varmer hvert fall ikke!

Link to comment
Share on other sites

*Klapp, klapp, klapp*

 

Taktiske disposisjonar som tatt frå helvete.

Pires på høgresida

Ljungberg på topp

Reyes fortfarande på venstresida etter svært dårleg spel i dei siste kampane.

Cygan framfor Senderos, kun fordi han er så mykje meir "rutinert". Ein av dei dårlegaste spelarane våre, punktum!

 

Kvifor denne evige passiviteten på bortebane? Kvifor?! Har forsvarsepelet vårt hittil i år tilsvart at det er noko å spele på, slik vi gjorde unde GGGD(Great George Graham Days)? Svaret er NEI!

Men gang på gang, lar vi spelet orientere seg om det defansive. *applaus*

 

Takk gud for det siste målet, kan komme godt med!!

Link to comment
Share on other sites

*Klapp, klapp, klapp*

 

Taktiske disposisjonar som tatt frå helvete.

Pires på høgresida

Ljungberg på topp

Reyes fortfarande på venstresida etter svært dårleg spel i dei siste kampane.

Cygan framfor Senderos, kun fordi han er så mykje meir "rutinert". Ein av dei dårlegaste spelarane våre, punktum!

 

Kvifor denne evige passiviteten på bortebane? Kvifor?! Har forsvarsepelet vårt hittil i år tilsvart at det er noko å spele på, slik vi gjorde unde GGGD(Great George Graham Days)? Svaret er NEI!

Men gang på gang, lar vi spelet orientere seg om det defansive. *applaus*

 

Takk gud for det siste målet, kan komme godt med!!

1095[/snapback]

 

Det er ikke Cygan som er problemet Ulfer'n, det er Toure. Cygan spiller bra han, når han har Senderos eller Campbell sammen med seg.

 

Toure er mer eller mindre direkte skyldig i de 2 første baklengsmålene

Link to comment
Share on other sites

Synd det ikkje går an å spele med to venstrebacker. Clichy er den einaste som presterer skikkelig i dag.

 

Likevel er der håp, ufortjent nok. Vi har i alle fall en spennande kamp foran oss. Tenk for en confidencebooster det vil vere å gå vidare no. Kan få en "kiev-effekt" det.

 

Veit ikkje om eg vil vere med på hylekoret mot Wenger, då vil eg heller hyle mot Pires, Henry, Vieira, Ljungberg, Lauren, Toure - dei etablerte i laget, som svikter - igjen. Vi kan ikkje forvente at Wenger skal motivere/engasjere desse. Dei må klare det sjølv. Toure blir usikker med Cygan, ja faktisk alle andre enn Campbell, og då har en faktisk to middelmådige stopparar.

 

For dårlig er det heilt klart, men ingen vits i å grave seg ned.

Link to comment
Share on other sites

Offff.

Gå du hjem, her er det vel bare å regne med en våken natt :)

 

 

Er helt shaky og klam. Hold deg fast det så viktig det målet var. Nå er det håp selv om det skal holde hardt med det forsvaret. Taktisk er det på nivå med dett lilleput lag. Hva skjer når vi har fått inn reduseringen og Bayern kommer 3 mot 3 2 min etterpå?!??!

 

Offff

 

Bra kamp av Cygan Clichy, Vieria var bra til 2-0 målet. Ellers labert

Link to comment
Share on other sites

Trist som faen!

 

Den samme gamle leksa når det gjelder bortekamper i CL. Svikt hos både spillere og manager. Toure gir oss et lite håp, 2-0 kan være mulig hjemme på Highbury. Problemet er vel heller om dette laget har noe å gjøre videre i CL? Prøver bare å være realist!

 

Ellers er det vel på tide å gjøre klart sjekkheftet; laget har klare svakheter.

Link to comment
Share on other sites

Veit ikkje om eg vil vere med på hylekoret mot Wenger, då vil eg heller hyle mot Pires, Henry, Vieira, Ljungberg, Lauren, Toure - dei etablerte i laget, som svikter - igjen. Vi kan ikkje forvente at Wenger skal motivere/engasjere desse. Dei må klare det sjølv.

1098[/snapback]

 

Du har helt rett i at vi ikke kan forvente at Wenger skal klare å motivere disse, men vi må vel kunne forvente at han plasserer disse spillerne i de posisjonene de er best i. Greit nok at han prøver ut dette, men man ser tidlig at det ikke fungerer, og at han da ikke gjør noe med det, ja det er rett og slett for dårlig. Nok en gang dukker Wenger's taktiske svakheter frem.

Link to comment
Share on other sites

Her var det mange som ikke holdt mål gitt.... :D

 

Disse er rett og slett ikke gode nok på dette nivået pr dags dato:

Cygan - Toure - Pires - Vieira - Reyes

 

Og disse lever i grenseland:

Lehman - Lauren - Flamini - Henry - Ljungberg

 

Men denne karen er det klasse over:

Clichy (Hvis det viser seg at Cole er det minste interessert i Chelsea, SÅ SELG HAN!)

 

Det mest tragiske i dag er imidlertid Wenger.

Totalt handlingslammet og fulstendig mangel på taktiske disposisjoner. Med den mannen i managerstolen vinner vi ALDRI Champions League og enda verre, neppe Premier League igjen. :)

Link to comment
Share on other sites

Jaja, jeg hadde faktisk forutsett dette kampbildet for lenge siden.

Har vært pessimist helt siden trekningen..hehe.

Bayern har bra trøkk på Olympiastadion (forøvrig noe av den styggeste av en fotballstadion jeg har sett!) og når det gang på gang svikter i Arsenals forsvar kan man ikke vente annet enn 1...2...3...baklengs. Det ble rett og slett for enkelt.

 

Toure og Cygan har vel aldri imponert sammen som stopperpar, og det forundrer meg veldig at det ikke har blitt gjort noe forbedring med defensiv organisering og disposisjoner i løpet av sesongen.

Det er like dårlig markering på dødballer, svak i duellspillet på bakken, masse feilpasninger fra stoppere/midtbane og ikke minst..ingen nye innkjøp forsvarsspillere i januar.

Skuffende å se Toure rote så mye i år. Virker som han har mistet mye selvtillit siden november. Cygan er jo alltid klønete, men ikke den verste i kveld.

 

Ellers synes jeg denne "gi-opp-mentaliteten" i laget er veldig merkelig. På 2 og 3-0 virker våre spillere bare giddalause og subber rundt på banen. Er lov å prøve i det minste!

Akkurat i sånne situasjoner trenger vi flere engelskmenn på laget! De gir litt f... og peiser på selv om det står 0-2, 0-3...

 

Men et lite pluss for at gutta klarte å rote inn et mål på slutten, dog 3 min. med godt spill holder ikke på langt nær til å være fornøyd.

Naturligvis en liten sjans på avansement, men jeg tør nesten si med sikkerhet at Bayern scorer på Highbury hvis de gidder.

 

Blir dette en sesong uten troféer?? :)

Link to comment
Share on other sites

Veit ikkje om eg vil vere med på hylekoret mot Wenger, då vil eg heller hyle mot Pires, Henry, Vieira, Ljungberg, Lauren, Toure - dei etablerte i laget, som svikter - igjen. Vi kan ikkje forvente at Wenger skal motivere/engasjere desse. Dei må klare det sjølv.

1098[/snapback]

 

Du har helt rett i at vi ikke kan forvente at Wenger skal klare å motivere disse, men vi må vel kunne forvente at han plasserer disse spillerne i de posisjonene de er best i. Greit nok at han prøver ut dette, men man ser tidlig at det ikke fungerer, og at han da ikke gjør noe med det, ja det er rett og slett for dårlig. Nok en gang dukker Wenger's taktiske svakheter frem.

1103[/snapback]

Enig i det Kim. Burde nok ha variert meir med ken som skulle vert på topp, når alle offensive er såpass allsidige som dei er. Han venter nok litt for lenge for å heile tida sjå om ting skal gå seg til. I tillegg har han trudd både Reyes og Pires på topp før, uten nevneverdig meir suksess enn Ljungberg på topp. Einaste alternativ er å bytte, og DET venter han for lenge med.

Link to comment
Share on other sites

trist og svakt, men der er vel kanskje på det nivået vi er pr.dags dato. Var fornøgd med Wenger sitt lagutak å syns han gjere det riktige. Det han er svak på er at han ikkje klarer å endre under kamp. Det må kunne gå å rotere litt på ljungberg, reyes og pires i løpet av kampen når ein ser at desse går seg faste gang på gang!!! det å få bytte plass på bana kan vere som å få ein ny sjanse i kampen og kan vere det som skal til for å komme skikkeleg i gang...

 

uansett vi er særs særs heldige som får med oss eit resultat som vi faktisk kan klare å komme oss vidare med, dersom vi hevar oss mykje til neste kamp og får han inn vår stil.

 

Til slutt ei oppsummering over prestajonane til våre heltar.

 

jensemann --- grei kamp, kan ta første målet men den er vanskeleg.

Clichy --- solid bakover og viser at han kan bli en vanvittig god back, svakare offansivt enn cole

Cygan --- grei kamp for hans del

Toure --- uff og uff. har feil i to første måla. heldigvis for oss å han får han eit mål i rette enden

lauren --- ok bakover svak framover

Reyes --- vert i større og større tvil om han har det som trengs, svakt!!

Vieira --- tidvis bra. men brukar ofte for lang tid med ballen og slurvar med offansive pasningar

Edu -- tidlig ut

flamini --- jobbar og slit, men har eit stykke igjen til topp nivå. eit slags parlour potensiale i denne gutten som vi vil trenge

Pires --- svakt

Ljungberg --- jobbar, men får ingen ting til i den posisjonen.

henry --- igjen svak når det gjelder??? blir godt pakka inn og er meir stilleståadne enn vanleg

Link to comment
Share on other sites

Lehmann spiller helt greit ikke mer. Den først burde han brukt bena på, og den tredje var det vel, vipper han bare videre inn i feltet. Tok vel ikke akkurat plassen fra Kahn idag.

 

Clichy veldig bra defensivt, svakere offensivt, men bra.

 

Toure kommentar overflødig. Dog sterkt å kjempe iinn reduseringen.

 

Cygan helt greit men oser ikke akkurat sikkerhet

 

Lauren også helt greit.

 

Reyes svak som mange ganger tidligere, virker ikke som han er helt inne i spille mønsteret. I den grad det fantes noe mønster idag. Samarbeidet med Henry fremdeles dårlig

 

Flamini kjemper bra og er som sagt en ny parlour.

 

Vieira synes jeg er veldig bra i 1 omgang og starten av 2. Så forsvinner han totalt, noe som er uakseptabelt som kaptein.

 

Pires spiller ikke bra om dagen

 

Ljungberg jobber men får ikke til all verdens. Pluss for innsatsen.

 

Henry spille ringen stor kamp på bortebane i CL denne gangen heller

Link to comment
Share on other sites

Guest donAddieno

Er utrolig skuffet i denne situasjonen vi er i nå, og kan med 85% sikkerhet si at Arsenal ikkje kommer til å avansere fra Highbury mot et defensivt solid tysk lag, som kommer til å spille 11 mann bak ballen.

 

Endog, synes jeg afc-supporterne er bortskjemte. Og begrepet i pose og sekk kommer til minne. Ikkje at vi hadde verken av delene i dag, og det var en helt håpløs kamp fra Arsenals side, men å klage på Wenger og så pass på spillerne som har gjort underverker med arsenal før, er i mine øyne sikre tegn på medgangsupportere, som er bortskjemt i prestasjoner og sexy fotball...... Arsenal er spesialister på offensiv god klikk-klakk fotball (=når det fungerer), og det får konsekvenser bakover.

 

I år er vi ikkje bedre enn resultatene sier, og ting må gjøres, det tror jeg Wenger vet like godt som alle syterne. Det blir kjøp i sommer, og det trenger vi, for å oppnå suksess. Arsenal har ikkje finansielle forutsetninger for å konkurrere med Chelski og Man-fuck-u i år, men vi kan fortsatt komme, noe som det nye transfer budsjettet også tilsier.

Litt motstridende til hva jeg sa i stad om å klage på spillerne mener jeg likevel at spillerne som ikkje gir alt for klubben, kan bare ryke og reise. Det er rett og slett ikkje godt nok!

Hvem dette er, bør en hver arsenal supporter klare å se.

 

I tillegg er jeg redd det hersker mye uro i squaden til arsenal. EKsempler er sagaene om chelski og cole, reyes og radio/real, edus overgang, suspensjoner på spillere osv.

Ett eksempel fra kampen i dag er når Henry og Reyes "krangler" om hvem skal ta frisparket, Hnery er tydelig interessert i å ta det, men jeg mener han sier litt på en frekk måte til, ta det du; å se hvor god du er..... Altså, for å gjøre en lang historie kort, så virker Campbells godord "TOGETHER" borte....

 

Men sier som Henry jeg, I will always be at ARsenal.....

Link to comment
Share on other sites

*Klapp, klapp, klapp*

 

Taktiske disposisjonar som tatt frå helvete.

Pires på høgresida

Ljungberg på topp

Reyes fortfarande på venstresida etter svært dårleg spel i dei siste kampane.

Cygan framfor Senderos, kun fordi han er så mykje meir "rutinert". Ein av dei dårlegaste spelarane våre, punktum!

 

Kvifor denne evige passiviteten på bortebane? Kvifor?! Har forsvarsepelet vårt hittil i år tilsvart at det er noko å spele på, slik vi gjorde unde GGGD(Great George Graham Days)? Svaret er NEI!

Men gang på gang, lar vi spelet orientere seg om det defansive. *applaus*

 

Takk gud for det siste målet, kan komme godt med!!

1095[/snapback]

 

Det er ikke Cygan som er problemet Ulfer'n, det er Toure. Cygan spiller bra han, når han har Senderos eller Campbell sammen med seg.

 

Toure er mer eller mindre direkte skyldig i de 2 første baklengsmålene

1097[/snapback]

 

Idag ja... nå snakte eg mer eller mindre generellt i den sammenheng. Idag var Toure helt klart skyld i førstemålet, og delaktig på bærtur på andre, men Pizarro dytta han det skal sies.

 

Cygan spilte mildt sagt bra, det pga han klarte å la være å tabbe seg ut til de så grader at det medførte baklengs, men han var vaklande idag, som ALLTID ellers

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt skuffende!

 

Så og si alle de etablerte spillerne våre skuffet i dag. De 2 eneste spillerne som får godkjent er Cygan og Clichy.

 

Der er en kjent sak at Henry ikke er en mann for de store anledninger og han gjør absolutt ingenting i dag. Også Pires og Reyes underprestere så det holder og Ljungberg får heller ikke gjort noenting.

 

Det med at Wenger velger Ljungberg på topp i dag er egentlig helt greit, men når han ser at det utover i kampen ikke fungerer, burde har ha rotert på Freddie/Pires/Reyes eller satt inn Van Persie mye tidligere. Dette er direkte svakt av Wenger. Wenger har en stor nese for å finne talenter og kjøpe de rette spillerne, men han har ved flere anledninger vist at dette med taktiske vurderinger i løpet av kampene ikke er hans sterkeste side.

 

Det som egentlig er mest skuffende i dag, er at det virker som om mange av spillerne nesten har gitt opp når det bynner å ry på med mål imot. Spesielt Pires, Reyes og Henry virker veldig giddaslause. Disse spillerne burde slutte å sutre over lav lønn i fremtiden.

 

Målet på slutten hjalp noe sinnsykt, noe som gjorde at vår oppgave på Highbury gikk fra umulig til utrolig vanskelig.

Link to comment
Share on other sites

Dette var jævlig! Hva gjør Freddie på topp??????????? Skandalevurdering. Vet Pires forresten hvor høyresiden er? Er han redd for publikum eller no på den siden? Makan til fantasiløst tøv har jeg ikke sett på lenge. Takk og lov for at dagens tabbeklovn klarte å sette en bak Kahn også.

 

Får være litt optimist også da og si at vi går jo videre, det blir andre boller på Highbury... B)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Taktikken stemte godt, freddie bak henry var et defensivt godt trekk, cygan var usannsynlig solid, men hva hjelper det når man gir bort to mål???

Hva feiler det egentlig kolo om dagen, cygan er jo en gigant i forhold til ham. Kampen blir så til de grader preget av disse kjempetabbene, at vi skal være kjempeglad for sluttresultatet. Også i andre situasjoner virker han veldig usikker og klønete.

Jeg sitter faktisk med følelsen av at vi har full kontroll hele kampen, men allikevel presterer vi å slippe inn tre mål, forstå det den som kan.

Alt det pjattet om at toure blir usikker når han spiller sammen med cygan holder ikke mål.

Det burde heller være omvendt.

Når sol er klar bør kolo være soleklar benkesliter.

Enig i at freddie og reyes burde byttet plass på 3-0, da det helt klart ikke var noe offensivt godt trekk.

Allikevel; med dennis, ashley, sol og edu i returkampen, tror jeg vi har en god sjanse til å avansere til kvartfinalen.

Utrolig mye bedre med 1-3 enn med 0-2 i denne turneringen.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
*Klapp, klapp, klapp*

 

Taktiske disposisjonar som tatt frå helvete.

Pires på høgresida

Ljungberg på topp

Reyes fortfarande på venstresida etter svært dårleg spel i dei siste kampane.

Cygan framfor Senderos, kun fordi han er så mykje meir "rutinert". Ein av dei dårlegaste spelarane våre, punktum!

 

Kvifor denne evige passiviteten på bortebane? Kvifor?! Har forsvarsepelet vårt hittil i år tilsvart at det er noko å spele på, slik vi gjorde unde GGGD(Great George Graham Days)? Svaret er NEI!

Men gang på gang, lar vi spelet orientere seg om det defansive. *applaus*

 

Takk gud for det siste målet, kan komme godt med!!

1095[/snapback]

 

Det er ikke Cygan som er problemet Ulfer'n, det er Toure. Cygan spiller bra han, når han har Senderos eller Campbell sammen med seg.

 

Toure er mer eller mindre direkte skyldig i de 2 første baklengsmålene

1097[/snapback]

 

Idag ja... nå snakte eg mer eller mindre generellt i den sammenheng. Idag var Toure helt klart skyld i førstemålet, og delaktig på bærtur på andre, men Pizarro dytta han det skal sies.

 

Cygan spilte mildt sagt bra, det pga han klarte å la være å tabbe seg ut til de så grader at det medførte baklengs, men han var vaklande idag, som ALLTID ellers

1117[/snapback]

 

 

Dette blir jo helt håpløst. Etter at Sol ble skadet har jo Cygan vært kongen i forsvaret vårt.

Kolo må plasseres på benken når Sol kommer tilbake.

Jensemann var som vanlig meget bra.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...