Jump to content

2005.02.22 Bayern Munich B


Internettansvarlig

Recommended Posts

Guest Ric_IMITOP.COM
Jeg anbefaler alle deltagerne av forumet til å overse siste taler.

Dette faller selvfølgelig på sin egen urimelighet, det er vel like før Lehmann får skylden for det dårlige været i vinter....

Jens Lehmann spilte en god kamp igjen i går og kan overhodet ikke lastes for noen av målene.

Kolo Toure kommer også sterkt tilbake, bare vent!!!

1207[/snapback]

 

 

Som sagt, behold den jævla keeperen og synk enda dyper ned i gjørma. Som vosse sa, så er det blitt et problem for forsvaret hver gang motspillere kommer mot mål. Skyter en motspiller vips så er den inni.

1217[/snapback]

 

Er det ikke selve Jens Lehmann som prøver å redde seg selv eller er det en homo som liker Jens? jensemann du er verre enn wolwichgunner

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply
Guest Ric_IMITOP.COM
:( Har du det? Du som spikret deg fast mot veggen istedenfor å spikre et bilde opp. hehehe. Skal ta det litt med ro her nå vil ikke bli banned, så jeg gidder ikke å svare deg mer.bye maricon puto hehe
Link to comment
Share on other sites

Hvis det er dette nivået diskusjonene skal ligge på her kan man like gjerne hoppe ovet til VG <_<

 

Skjerpings!!!!

 

Lehmann spillte ingen dårlig kamp igår, men han var heller ikke glittrende. Synes det er betryggende å slippe Alumnia i mål ihvertfall,han er rett og slett ikke god nok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Syns ikke Lehmann gjorde så mange feil i går borsett fra den siste , men han har vært dårlig gjennom hele sesongen. Se igår for.eks 4 skudd på mål 3 mål. Ikke bra det. For sånne skjelvinger hver gang motspillerne nærmer seg mål!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er ganske utrulig hvorfort dette laget mister selvtilitten under kamper.

vi var brukbart med frem til 2-0 så gidder ingen mer,det gir fullstendig opp , så får vi snubla inn ett mål på slutten, og da våkner plutselig alle igjen....

Det var grise flaks at sifrene ikke ble styggere enn det de ble, men 3-1 er overkommelig ,og med Bergkamp tilbake kan det bli meget interresant.

Link to comment
Share on other sites

Henry irriterte meg igjen igår. Virket ikkje tent og gjekk på halv maskin virka det som.

Dette har blitt et typisk CL-syndrom frå Henry, bortsett frå ein kamp i ny og ne. Han har spilt godt i den heimlege ligaen i det siste etter 8 kampers målltørke tar eg ikkje fullstendig feil.

Link to comment
Share on other sites

Her var det mye artig å lese........

 

Ansvarlig: Wenger (mye kan sies om kampledelse, men det er faktisk større ting som er viktigere ennå et par år). Enn så lenge er han fortsatt riktig mann.

The underperformers: Toure, Vieira og Pires i første rekke. Toure bør fjernes fra 1. eleveren neste sesong, og det er viktigere enn ny keeper. Sikkert en bra back?

Den utslagsgivende: Toure (akkurat som mot Bolton osv.... Toure har ver intet mindre enn elendig i dueller i år).

 

Forøvrig er ikke Bayern så mye å skryte av. De får seieren i gave. Vi må slutte å gi motstanderene gaver, og det nytter ikke å skylde på Lehmann, Lauren, Cygan, Gilberto, Bergkamp eller Wiltord!! Vi snakker i første rekke om Toure og Vieira. Arsenals to mest gavmilde spillere. Sånn er det bare.

 

Vi har 50% sjanse for å gå videre, minst .......cheer up!

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

ingenting er viktigere enn keeper plassen. Latterlig å begynne å hakke på Toure. Skjønner ikke Lehmann for lov til å holde på med sånne apestreker,mens Toure gjør feil i løpet av to kamper så blir han slaktet. Få deg noe søvn!

Link to comment
Share on other sites

Dette var tragiske greier!! Kolo suger for tida! han er usikker og gjør feil på feil! Det sprer seg i hele laget! Titi var elendig som vanlig i CL! Det er nesten påfallende! Håper det tar seg oppp dramatisk snart! Talentløst er ordet jeg vil bruke om sånne kamper vi har hatt i det siste! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ric_IMITOP.com: Du kan gjerne skulde Lehmann for alle dei defensive problema, og at han er eit svakt punkt på laget er eg einig i, men du bør evne å sjå at Toure óg har hatt ein mildt sagt svak sesong!  :D

 

Er det ikkje mogleg å gi gass for Fabio Cannavaro??

1408[/snapback]

 

 

jo alt er mulig. Jeg tror Nesta kan ta fra Toure og vi flytter toure mot laurens plass. Og hvis cole går til chelsea så fyller clichy den rollen.

 

Toure Nesta/cannavaro Campbell Clichy

 

bra det?

 

Men uannset så kan vi ikke snakke om toure som om han var så ille.Husk hvor mye skryt han har fått og så gjør han noen blunder så vil de kvitte seg med ham. :lol:.Det som skremmer meg mest er Lehmanns mange blundere uten konsekvenser og ennå er det noen som tror at Lehmann er god.Sikter mot han Jensemann som går å skriver mot meg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

Husk at Toure er ung ennå,og, ja , toure gjør feil men så gjør alle det. Jeg kan ikke si noe annet enn at Toure bør få ta på seg det første målet.Fryktelig tilbake spill. :lol: Kan de nevnes flere feil han har gjort. Noen som kan komme med flere? Jeg tror neppe det

Link to comment
Share on other sites

Ric_IMITOP.COM skreiv:

Jeg kan ikke si noe annet enn at Toure bør få ta på seg det første målet.Fryktelig tilbake spill. Kan de nevnes flere feil han har gjort. Noen som kan komme med flere? Jeg tror neppe det

 

Kva med mål nr 2 i den same kampen? At han totalt misser markeringa, og lar spelaren (som han skal markere) få stå heilt aleine på 7 meter midt framfor mål og upressa heade ballen ned i hjørnet. Eg syns det er ein feil/glipp av Toure.

 

Elles oppfordrar eg deg til å kjøpe sesongvideoen/-dvd´en etter denne sesongen og legge godt merke til Toures innsats i duellar inne i Arsenals 16-meter. Gjerne etter mottoet "Finn fem feil". Toure var veldig god i fjor. og fekk mykje fortjent skryt, men han har dessverre ikkje vore særleg god i år.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Ric_IMITOP.com: Du kan gjerne skulde Lehmann for alle dei defensive problema, og at han er eit svakt punkt på laget er eg einig i, men du bør evne å sjå at Toure óg har hatt ein mildt sagt svak sesong! :blink:

 

Er det ikkje mogleg å gi gass for Fabio Cannavaro??

1408[/snapback]

 

 

jo alt er mulig. Jeg tror Nesta kan ta fra Toure og vi flytter toure mot laurens plass. Og hvis cole går til chelsea så fyller clichy den rollen.

 

Toure Nesta/cannavaro Campbell Clichy

 

bra det?

 

Men uannset så kan vi ikke snakke om toure som om han var så ille.Husk hvor mye skryt han har fått og så gjør han noen blunder så vil de kvitte seg med ham. :D.Det som skremmer meg mest er Lehmanns mange blundere uten konsekvenser og ennå er det noen som tror at Lehmann er god.Sikter mot han Jensemann som går å skriver mot meg.

1411[/snapback]

 

 

Det er vel et par til som synes at Lehmann er en habil keeper vel????

F.eks Wenger og Klinsmann, men du kan nok dette mye bedre enn de gutta der....

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM

vet ikke, men vet at Lehmann ikke har gjort sitt for Arsenal. Tyske laget hvet jeg ingenting om. Kan du bare ikke klappe igjen ! Du irriterer bare meg. Jeg er nå ferdig å snakke om Lehmann og vil at han skal bli men da må han redde mer og holde seg unna tabber. Uansett så håper vi han tar seg sammen og spiller kanon bra mot slutten så han kan motbevise alt det jeg har sagt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
www.arsenalanalysis.co.uk har en analyse av kampen som kan være verdt å lese. En litt mer nøktern og saklig analyse enn av mange i denne tråden!

1466[/snapback]

 

 

Leste den før deg Viggo. Det er ingenting der som jeg ikke viste fra før av hvis du sikta mot meg.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ric_IMITOP.COM skreiv:
Jeg kan ikke si noe annet enn at Toure bør få ta på seg det første målet.Fryktelig tilbake spill. Kan de nevnes flere feil han har gjort. Noen som kan komme med flere? Jeg tror neppe det

 

Kva med mål nr 2 i den same kampen? At han totalt misser markeringa, og lar spelaren (som han skal markere) få stå heilt aleine på 7 meter midt framfor mål og upressa heade ballen ned i hjørnet. Eg syns det er ein feil/glipp av Toure.

 

Elles oppfordrar eg deg til å kjøpe sesongvideoen/-dvd´en etter denne sesongen og legge godt merke til Toures innsats i duellar inne i Arsenals 16-meter. Gjerne etter mottoet "Finn fem feil". Toure var veldig god i fjor. og fekk mykje fortjent skryt, men han har dessverre ikkje vore særleg god i år.

 

mvh Stian

1436[/snapback]

 

Hm er det det eneste du kan komme med? Er det flere beviser ?

Link to comment
Share on other sites

Ric_IMITOP.COM skreiv:
Jeg kan ikke si noe annet enn at Toure bør få ta på seg det første målet.Fryktelig tilbake spill. Kan de nevnes flere feil han har gjort. Noen som kan komme med flere? Jeg tror neppe det

 

Kva med mål nr 2 i den same kampen? At han totalt misser markeringa, og lar spelaren (som han skal markere) få stå heilt aleine på 7 meter midt framfor mål og upressa heade ballen ned i hjørnet. Eg syns det er ein feil/glipp av Toure.

 

Elles oppfordrar eg deg til å kjøpe sesongvideoen/-dvd´en etter denne sesongen og legge godt merke til Toures innsats i duellar inne i Arsenals 16-meter. Gjerne etter mottoet "Finn fem feil". Toure var veldig god i fjor. og fekk mykje fortjent skryt, men han har dessverre ikkje vore særleg god i år.

 

mvh Stian

1436[/snapback]

 

Hm er det det eneste du kan komme med? Er det flere beviser ?

1471[/snapback]

 

Bevis? Kan man bevise at ein spelar har hatt ein dårleg sesong? Korleis gjer man det då?

 

Poenget mitt var at det ikkje var så vanskeleg å kome på fleire feil som Toure har gjort i år, han (og Vieira) har vore veldig svake på defensiv dødball denne sesongen. Men eg kan sjølvsagt ikkje bevise det, det er kun eit inntrykk eg sit igjen med etter å ha sett kampane.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ric_IMITOP.COM skreiv:
Jeg kan ikke si noe annet enn at Toure bør få ta på seg det første målet.Fryktelig tilbake spill. Kan de nevnes flere feil han har gjort. Noen som kan komme med flere? Jeg tror neppe det

 

Kva med mål nr 2 i den same kampen? At han totalt misser markeringa, og lar spelaren (som han skal markere) få stå heilt aleine på 7 meter midt framfor mål og upressa heade ballen ned i hjørnet. Eg syns det er ein feil/glipp av Toure.

 

Elles oppfordrar eg deg til å kjøpe sesongvideoen/-dvd´en etter denne sesongen og legge godt merke til Toures innsats i duellar inne i Arsenals 16-meter. Gjerne etter mottoet "Finn fem feil". Toure var veldig god i fjor. og fekk mykje fortjent skryt, men han har dessverre ikkje vore særleg god i år.

 

mvh Stian

1436[/snapback]

 

Hm er det det eneste du kan komme med? Er det flere beviser ?

1471[/snapback]

 

Bevis? Kan man bevise at ein spelar har hatt ein dårleg sesong? Korleis gjer man det då?

 

Poenget mitt var at det ikkje var så vanskeleg å kome på fleire feil som Toure har gjort i år, han (og Vieira) har vore veldig svake på defensiv dødball denne sesongen. Men eg kan sjølvsagt ikkje bevise det, det er kun eit inntrykk eg sit igjen med etter å ha sett kampane.

1516[/snapback]

 

 

sorry ted, vil egentlig ikke stresse med dette,muligens toure har vært svakere i år.Har sett alle kampene sjøl og er uenig, men syns det er bare bra med forsterkninger. Vi får vel da om Toure takler det. Håper ikke vi blir uvenner får det om vi har ulike meninger, :) Liker ikke krangle forumer. Tross alt så er vi alle Arsenal fans :angry: .Skal holde sammen!

Link to comment
Share on other sites

Har sett alle kampene sjøl og er uenig, men syns det er bare bra med forsterkninger. Vi får vel da om Toure takler det. Håper ikke vi blir uvenner får det om vi har ulike meninger, Liker ikke krangle forumer. Tross alt så er vi alle Arsenal fans .Skal holde sammen!

 

Nema problema, er ikkje ute etter å krangle med nokon eg :angry:

Og vi bør absolutt skaffe oss ein ny midtstoppar, som også bør vere ein ledartype. Dette ikkje nødvendigvis for å presse ut Toure, men slik at vi både kan kvitte oss med Cygan (som etter mi meining rett og slett ikkje er god nok, og aldri vil verte det, for eit lag med slike ambisjonar som Arsenal har) og samtidig sørge for at Toure har ein ledarskikkelse ved si side også i dei kampane der Sol er skada/suspendert. For det er tydeleg at han har behov for ein som kan gi beskjed om korleis han skal plassere seg.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Har sett alle kampene sjøl og er uenig, men syns det er bare bra med forsterkninger. Vi får vel da om Toure takler det. Håper ikke vi blir uvenner får det om vi har ulike meninger, Liker ikke krangle forumer. Tross alt så er vi alle Arsenal fans .Skal holde sammen!

 

Nema problema, er ikkje ute etter å krangle med nokon eg :angry:

Og vi bør absolutt skaffe oss ein ny midtstoppar, som også bør vere ein ledartype. Dette ikkje nødvendigvis for å presse ut Toure, men slik at vi både kan kvitte oss med Cygan (som etter mi meining rett og slett ikkje er god nok, og aldri vil verte det, for eit lag med slike ambisjonar som Arsenal har) og samtidig sørge for at Toure har ein ledarskikkelse ved si side også i dei kampane der Sol er skada/suspendert. For det er tydeleg at han har behov for ein som kan gi beskjed om korleis han skal plassere seg.

 

mvh Stian

1562[/snapback]

 

 

Mener heller ikke for å presse ham ut, jeg syns det er bra med kjemping om plasser.Det gjør at alle må jobbe hardere for plassene sine,noe som bare gjør Arsenal enda sterkere. Hvis vi får en ny midtstopper som er bedre enn toure så plasserer vi Toure mot back plassen så er jeg fornøyd. Vi må holde på Toure er tross alt bare ung og har hele fremtiden sin hos Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...