Jump to content

2005.02.22 Bayern Munich B


Internettansvarlig

Recommended Posts

Denna kampen MÅvi vinne(den også) keeperplassen er så åpen for øyeblikket og det er de fleste andre plassene også men håper og tror at vi vinner :(

 

Lehman please ingen flere tabber a!!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply
Og Cygan er sannsynligvis uaktuell.

2453[/snapback]

 

leste dette jeg også n¨å for ikke så lenge siden og det er jammen meg bra at han er ute selv om han har spilt bra i de siste kampene så vil jeg føle meg mye tryggere med Tourè/senderos bak der og Maakay ute JIPPI ;)

Link to comment
Share on other sites

:D går kampen på tv3?

Jeg tipper vi vinner 2-0 :)

Henry som scorer er bare bra.. Bergkamp tilbake også :D da blir det kanskje noe av den siste lille touchen vi mangla i tyskland!!

Med Reyes på venstrekanten får vi litt turbo der og :P

 

 

tipper Laget:

 

Lehmann

 

Lauren Kolo Senderos Cole

 

Freddie Cesc/Edu Vieira Reyes

 

Bergkamp Henry

 

Skal være et brukbart lag dette :P

 

Og jeg er optimist :P

Det ekke vits å værra pessimist??

Link to comment
Share on other sites

Dette tar vi!! Det må iallefall være innstillinga foran en sånn manndomsprøve vi står ovenfor!

 

Håper laget blir slik:

 

 

Almunia

 

Lauren Senderos Kolo Cole

 

Freddie Edu?? Vieira Pires

 

Bergkamp Henry

 

 

Keeperrollen handler utrolig mye om selvtillit, og derfor er jeg veldig bekymret over at Wenger valgte å bruke Jens mot Pompey, tross hans gode innsats. Poenget er at Manuel var vår "HELT" mot Shef U og han har sikkert på grunn av det opparbeidet seg en boost av selvtillit. Men når Arsene velger å vrake han i neste kamp mot keeperen som kostet Arsenal 3 poeng mot Soton forrige gang han sto mellom stengene, kan det godt hende den selvtilliten forsvinner.

Derfor, Almunia i mål!

 

Med Bergkamp tilbake på topp så kan ting snu fort, han kan fort være den lille forskjellen på avansement eller ikke.

Link to comment
Share on other sites

Guest stianarn

Oppdaget til min forskrekkelse noe helt latterlig-TV3 skal ikke sende kampen i det hele tatt!

Bayer Neverkusen mot Liverpool går direkte og Juve-Real i redigert opptak!

Det er jo for dumt å sende første kamp direkte og så totalt overse returkampen!

 

Føler jeg blir arg....

 

Sendes den noe annet sted?

Link to comment
Share on other sites

I hht. Evening Standard er Robert Pires klar igjen til kampen mot Bayern på onsdag.

Dette er meget godt nytt for oss. Bob i form kan vera mannen som kan avgjera kampen for oss. Når i tillegg vi får med Reyes, Bergkamp og forhåpentlegvis Edu, så aukar i allefall sjansane for å nå kvartfinalen.

Eg skal vera på plass på North Bank, og gler meg til kjempekamp. :D

Link to comment
Share on other sites

Vel vel, nå er alvorets time nær. Dette er faktisk den viktigste kampen vi skal spille på lang tid. Det er nå vi må brette opp armene og "do it the Arsenal way". Hvis spillerne har bygget opp like mye aggresjon og sinne etter den første kampen som meg selv bør dette gå veien. Ryktene florere om spillere som er klare evnt ikke klare. Det vil være en massiv burst hvis Le Bob, Edu og Bergkamp er kampklare som enkelte hevder. Jeg har ikke funnet noe om dette selv så hvis noen sitter på info; legg det ut, gjerne med link.

 

Bergkamp har jo hvilt en stund etter den tåplige oppførselen mot Sheff U. Han var i kanonform før dette hendte, og jeg håper virkelig han kan fortsette i den samme tralten han var i før suspensjonen. Mål og målgivende på rekke og rad.

I motsetning til mange andre er jeg lei meg for Cygans skade. Jeg ville heller sett Cygan med Senderos i midten. Colo er fantastisk med kjempe engagement og innsats, men han har en tendens til å miste hodet når han skal være den som styrer skuta bak der. Cygans tabber kjenner vi alle, men han er nok hakket bedre til å gjøre andre gode i forhold til vår unge ivorianske venn. Vi får håpe at ungdommen kan spille over evne og at de får god støtte fra den sentrale midtbane hvor kaptein Vieira må vise sitt aller beste. Kan ikke misbruke sjanser i morgen og må kjempe tyskerne ut av stil. Ballac er god, men bruker ofte litt tid med ballen. Det må Vieira utnytte for alt det er verdt. Edu`s hodestyrke gjør at han vil bli savnet hvis han ikke spiller. Flamini og Fabregas har imponert voldsomt og kan gjøre fantastiske ting, men noen ruvende forsvarere innenfor egen målgård er de ikke. Slipper vi inn mål i morgen frykter jeg at løpet er kjørt. Resten av guttta må bare jobbe og slite mer enn de noen sinne har gjort. .

 

Og hvis alt dette stemmer- ja så er vi videre og tyskerne kan ta fatt på den lange reisen hjem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Håper at hele laget er disiplinert i morra, og slår Bayern.

Vi må presse og stå høyt, men frykter et kontringsmål imot som jeg alltid er redd for. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...