Jump to content

2018.05.09 Leicester City (B)


Polljen

Recommended Posts

Leicester City leicestercity.png?itok=VUgEBEB8 arsenal.png?2016-2017 Arsenal


Onsdag 9. mai, 20:45. King Power Stadium


Premier League


Dette er en utsatt kamp fra i vinter da Leicester spilte FA-Cup på den opprinnelige kampdatoen mellom klubbene


Kampen vises IKKE direkte på TV2 Sport Premium, men sendes i opptak på Premium 2 kl 22:50




Av årsaker nevnt i en annen tråd så velger jeg å starte denne tråden tidligere enn vanlig.



Jeg kommer ikke til å sette opp forslag til lagoppstilling.

Link to comment
Share on other sites

Nei grekeren ble avslørt litt der. Men for lite tid til å dømme han ned også. Uansett ræva, vi kan ikke forsvare. Burde vært mer enn 1-0

 

Iwobi like dårlig som vanlig fra han dessverre

Link to comment
Share on other sites

Bryr meg lite om at Mavropanos gjør feil i kamper som det her. Dette er en ubetydelig kamp og sesongen var over for 2 kamper siden.

 

Trolig litt full av selvtillit og prøver seg på en "spansk en", men lykkes ikke. River deretter ned Iheanacho og får rødt kort. Helt greit rødt kort for øvrig.

 

Ellers er midtbanen med Xhaka og Ramsey ganske svak. Ramsey er konstant ute av posisjon og etterlater Xhaka helt alene. Noe jeg bannet mye over i starten av sesongen da han gjorde akkurat det samme.

 

Ellers er jeg ekstremt skuffet over at Chambers ikke startet i dag. Hvorfor droppe han?

Link to comment
Share on other sites

Spennende kamp, rart vi skal være så til de grader åpne bak når Leicester bare kjører på fremover. Kontringene våre er fine helt til siste ball. Hørt det før? Blir nok ett tap borte og nok en stripe i lakken for Wenger som ikke evner å gjøre noe mer dette.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...