Jump to content

2018.02.03 Everton (H)


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Gi Niles en halvtime på DM og laca inn for iwobi siste 20

Det blir nok Aubameyang som byttes ut på tampen, tenker jeg. Han har nettopp kommet til klubben og har vært syk i tillegg. Det er ingen grunn til å slite han ut når vi har en klar ledelse.

Link to comment
Share on other sites

Det blir nok Aubameyang som byttes ut på tampen, tenker jeg. Han har nettopp kommet til klubben og har vært syk i tillegg. Det er ingen grunn til å slite han ut når vi har en klar ledelse.

Jepp. Pluss greit å få på Lacazette og se om han får et mål eller to. Er ikke noe som er sunnere enn god intern konkurranse.

Link to comment
Share on other sites

Enig Stefan. Jeg håper Lacazette løfter deg betraktelig. Han har vært elendig I det siste. Mot United viste han hva som bor i han. Gutten har potensiale.

Han er en klassespiss, men ikke fått det helt til ennå. Har scoret OK med mål og vært god som targetman, men ikke vært den killeren jeg så i Lyon.

 

Ellers kommer for øvrig Cech aldri til å få 200 clean sheets. Vi holder aldri nullen :P

Link to comment
Share on other sites

Hvis Cech hadde gått ut med skade i stad, hadde han da fått protokollført en clean sheet? :P

Nei visstnok ikke. Er sluttresultatet som er tellende.

 

Ellers supert å få inn Ospina. En ekstremt middelmådig keeper i mine øyne. Skjønner ikke hvorfor vi ikke kan prioritere et talent som Macey ovenfor han.

Link to comment
Share on other sites

Ospina har et stort potensial, eller potensiale som mongoer ville ha sagt det.

 

BE

Så uenig i det som jeg klarer å være. Ser ikke en dritt i han. Gode reflekser, men alt annet er middelmådig eller dårligere.

 

Ramsey hattrick! Siste involveringen hans. Aubameyang får 90 minutter. Lite signal til Lacazette fra Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...