Ben Elfen Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Deilig å se at vi spiller som et lag og jobber for hverandre. Det skjer sjelden med Sanchez på banen. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Deilig å se at vi spiller som et lag og jobber for hverandre. Det skjer sjelden med Sanchez på banen. BE Faen å du maser om Sanchez om dagen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Lacazette då Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Lacazette da.... hva i alle dager?!?!?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Meget god omgang, bare synd vi ikke har fått uttelling. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Dette ble en riktig så oppløftede omgang. Chelsea hadde flere gode, åpne kontringsmuligheter de første minuttene. Men de forsvant heldigvis etter hvert. I motsetning til Liverpool-matchen, hvor de kom på løpende bånd. Kanskje er vi bedre uten både Øzil og Sanchez?! Så langt har i hvert fall gutta stått på og kjempet. Og sistnevnte kan bli en fin joker mot slutten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Startet litt nervøst, tok seg veldig opp og selv om vi ved et par anledninger er heldige bakover så var vi etterhvert veldig gode. Litt uheldige og udyktige som ikke scorer og litt kjipt at omgangen ikke varte lenger for da tror jeg vi hadde scoret før pause. Bra førsteomgang. Vi må komme ut til andreomgang, ikke bli igjen i garderoben! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rosicky07 Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Farlig å spille en slik omgang og ikke skåre mål i toppkampene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Faen å du maser om Sanchez om dagen. Jepp. Drittlei hele karen og fryder meg over å se oss spille som et lag. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Lacazette sett fryktelig nervøs ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Lacazette sett fryktelig nervøs ut Lacazette har vært dårlig. rett og slett. Ser gjerne at Alexis/Giroud kommer inn.. Og der får jeg ønsket mitt... Alexis inn for Lacazette.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Merkelig bytte! Iwobi burde gått ut Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Lacazette har vært dårlig. rett og slett. Ser gjerne at Alexis/Giroud kommer inn..Da får du ønsket ditt. Enig i byttet. Synes forøvrig Mustafi har vært bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Mustafi har vært knallgod! Men er flere spillere der utpå som har gjort det bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Der var welbeck ute lenge igjen er jeg redd. Har ventet på det Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Dumt, Welbeck har vært frisk. Jobber på hver ball.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Har enda ikke forstått hvorfor vi står 3 mann i offisde hver jævla frispark vi har i nærheten av 16 meteren... Satan altså... Iwobi ut ja, helt greit. Vært rimelig usynlig i andre omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 For en dritt Luiz er. Gikk ikke bort og sjekket hvordan det stod til med Kolasinac. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 For en dritt Luiz er. Gikk ikke bort og sjekket hvordan det stod til med Kolasinac. BE Luiz er en klasse cunt. Always has, always will be. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Bra kamp av gutta, litt for lite kliniske foran mål, men fornøyd med både innsats og viljen i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 God kamp borte endelig mot topp lag. Solid kamp og vi var nærmest i det minste. Må sette slike sjanser som Ramsey og laca hadde. Ellers godkjent + Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 God prestasjon og godt resultat i dag. Faktisk litt skuffet over at det ikke ble tre poeng, slik kampen ble. Øzil burde ikke spille fra start på bortebane mot topplag. I dag viste frontlinjen hvordan det må kjempes, og slik jobber rett og slett ikke tyskeren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted September 17, 2017 Author Report Share Posted September 17, 2017 Jeg har bare fått fulgt kampen på forumet og VG-live, men ett poeng på brua er sterkt. Positive og negative punkt er noe jeg får inntrykk av fra deres side, men sett fra utgangspunktet før kampen så er jeg meget fornøyd med resultatet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Jeg synes vi skal være stolte av gutta idag. Fantastisk innsats. Synes vi fortjente alle 3 poengene i dag. Ingen slår oss om vi viser slik innsats hver kamp. BE Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonius_blok Posted September 17, 2017 Report Share Posted September 17, 2017 Luiz er en klasse cunt. Always has, always will be. Alltid synes Luiz har vært ganske artig å se på, men dette var helt klart ufint og korrekt direkte rødt. Bra med ett poeng på Brua, kunne tatt tre. Nå har vi fem overkommelige kamper å plukke trepoengere på før vi møter City i november. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.